Saatan olla demiseksuaalinen mies.
Miten tästä eteenpäin?
Pillujutut ei kiinnosta, mutta luulen, että sen oikean kanssa voisi kiinnostaakin.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on paljon demejä tai muualla aseksuaalisuuden kirjolla olevia. Kaltaisesi miehet revitään käsistä jos teikäläisen vaan jotain löytää. Itse olen etsinyt koko elämäni ace/demi -miestä. Ei ole löytynyt :/.
Googlasin demiseksuaalisuuden, eikä sillä näytä olevan mitään yhteistä aseksuaalin kanssa. Seksi maistuu siis vaan sellaisen henkilön kanssa, johon luottaa oikeasti. Miksi se on aseksuaalisuuden kirjolla?
Olen eri kuin lainaamasi, mutta siis *saattaa* maistua sellaisen henkilön kanssa, johon on tarpeeksi vahva tunneside. Mutta sekään ei ole kiveen kirjoitettu. Mutta demiseksuaalisuus kuuluu aseksuaalisuuden kirjoon siksi, että demit ovat parisuhteiden ulkopuolella (termin kirjaimellisessa merkityksessä) a-seksuaaleja. Sinkkua demiä ja sinkku aseksuaalia ei siis "erota" toisistaan mitenkään.
Kyllä sinkku demi ja a-seksuaali eroavat toisistaan. A-seksuaali ei kaipaa seksiä. Demi kaipaa.
Itse tunnen kaksi sinkkumiestä, jotka ovat kertoneet olevansa demejä. Molemmat kaipaavat seksiä, mutta ei sitä harrasta jos ei ole sopivaa kumppania.
Toinen heistä ei ainakaan aktiivisesti etsi seksikumppania, vaikka joskus on ilmaissut seksiä kaipaavansa.
Toisen kanssa minulla itse asiassa on seksisuhde. Tullaan toimeen hyvin luonteidemme puolesta, ja tykätään viettää aikaa yhdessä, joten kyllä hän ihan normaalisti haluaa seksiä kanssani.
Kummallekin siis kyllä maittaa seksi ilman varsinaista suhdetta, mutta vasta jos on tietynlainen tunneside syttynyt.
Ja seksiä he noin yleisesti kaipaavat vaikkei kiikarissa olisikaan ketään tiettyä.
En lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko tästä keskusteltu.
Jospa oletkin aseksuaali? Se tarkoittaa että seksi toisen ihmisen kanssa ei juuri kiinnosta. Aseksuaalisuus ei tarkoita etteikö ikinä haluaisi tai harrastaisi itsetyydytystä. Minä hoksasin ihan vasta että olen aseksuaali. Olen harrastanut paljonkin seksiä, mutta koskaan se ei ole ollut oikein kiinnostavaa vaikka olen saanut jopa orgasmeja. En ole koskaan itse tehnyt aloitetta kun ei vain kiinnosta. Mielummin masturboin kuin sekstailen toisen kanssa. Eli olen aseksuaali.
Minä olen demi, seksi on aina tullut vasta henkisen yhteyden jälkeen ja jos sitä ei ole tullut, ei ole tullu myöskään seksiä.
Vuosien varrella on kyllä muutamakin nainen haukkunut kun eivät ole muka "kelvanneet" ja miehet pottuilleet kun en ole varrastanut ns. "varmoja" tapauksia.
Sitten kun tunteet ovat pelissä niin seksiä on ja on aina ollut kutakuinkin päivittäin. Nykyinenkään kumppanini ei edes 10 yhteisen vuoden jälkeen halua uskoa, jotta haluan vain häntä.. 🙃
M58
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö demiin se, että yleisestikin kiinnostuu kenestäkään tosi harvoin, mutta sitten kun johonkin ihastuu, niin se on sitten tosi voimakasta kemiaa, jonka tuntee kokonaisvaltaisesti? Itsellä tällaista, enkä tiedä, mihin lokeroon kuulun.
Mitä väliä millään lokerolla? Jos panettaa, niin sitten pannaan. Menee lokeropeli turhan vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö demiin se, että yleisestikin kiinnostuu kenestäkään tosi harvoin, mutta sitten kun johonkin ihastuu, niin se on sitten tosi voimakasta kemiaa, jonka tuntee kokonaisvaltaisesti? Itsellä tällaista, enkä tiedä, mihin lokeroon kuulun.
Mitä väliä millään lokerolla? Jos panettaa, niin sitten pannaan. Menee lokeropeli turhan vaikeaksi.
Minulla ei ole ns. "panetuksen tunnetta" ollenkaan. Voin rakastella oikeaa naista vaikka kolmesti päivässä tunnin kerrallaan, mutta ketään vierasta en pane sen vuoksi, että kalu seisoo.
M 60
Tajusin tätä ketjua lukiessani että aviomieheni on todennäköisesti demiseksuaali myös.
Tai kun mietin vain hänen naishistoriaansa, niin ei ole pitkä lista eikä ole yhtään yhden yön jutskia takana edes pidempinä sinkkuaikoina.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä, josko tilaisuus tekisi varkaan.
Ajattelin asiaa vain nyt uskollisuuden näkökulmasta.
Voisi olla itseni kirjoittama.
Minulla on todella korkea libido mutta se kohdistuu vain tähän yhteen ihmiseen, tunnesidettä oli luotu aikanaan 4kk ennenkuin edes tavattiin. Ensimmäinen kerta ei ollut helppo mutta kun siitä jännityksestä päästiin niin seksiä on ollut paljon ja hyvin monipuolista sellaista.
En vain koskaan pystyisi spontaanisti panemaan tuntematonta, naiset ovat aina pitäneet minusta joten pakkeja on saanut jaella yläasteelta asti kun ainoastaan tämän yhden kanssa ovat kemiat kohdanneet.
Mutta voi ainakin vaimo olla huoletta siitä että juoksisin vieraissa, olisi jo ajatuksen tasolla mahdotonta panna ketään ilman tunnesidettä.