Äitini on kateellinen jos ostan itselleni asioita
Olen töissä ja jos hän näkee esim uuden puseron päälleni hän muuttuu kateelliseksi. Elää itse tuilla. En tiedä mitä tehdä mutta aina tulee vaivaannuttava olo.
Kommentit (65)
Minulla päinvastoin, aikuiset lapseni kadehtivat, kun voitin tosi ison summan rahaa ja minusta tuli varakas hetkessä. Heidän mielestään osa voitosta kuuluu heille. Ei kuulu, ovat jo liki 40 v, kyllä tuossa iässä pitää itsensä ja perheensä elättää. Minäkin elätin, vaikka palkkani oli paljon pienempi, kuin heidän palkkansa ovat.
Panin taloni myyntiin, muutan isompaan kaupunkiin, siitäkin marisivat, pitäisi kuulema asua täällä, jotta voisin kuskailla ja hoitaa heidän lapsiaan, sillä, että minä en täällä viihdy, ei kuulema ole väliä.
No onneksi olen omatahtoinen tyyppi, teen niin kuin haluan, he saavat osansa kuolemani jälkeen, jos jotain jää.
Vierailija kirjoitti:
On äitejä ja on äitejä. Tietynlaiset äidit pitää "jättää rauhaan".
Samoin tietynlaiset lapset. Meillä tytär hassaa kaikki rahansa nk. leveään elämään, on sitten meiltä täydennystä vailla, ei tipu. Sarjoitimme lukot kotiin ja mökille uudestaan, oli mennyt mökille omilla avaimillaan, hakemaan perintö Arabiaa myyntiin. Onneksi veljeni sattui omalle mökilleen, joka lähellä, ja esti aikeet. Kyllä näissä tytöissäkin löytyy monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On äitejä ja on äitejä. Tietynlaiset äidit pitää "jättää rauhaan".
Samoin tietynlaiset lapset. Meillä tytär hassaa kaikki rahansa nk. leveään elämään, on sitten meiltä täydennystä vailla, ei tipu. Sarjoitimme lukot kotiin ja mökille uudestaan, oli mennyt mökille omilla avaimillaan, hakemaan perintö Arabiaa myyntiin. Onneksi veljeni sattui omalle mökilleen, joka lähellä, ja esti aikeet. Kyllä näissä tytöissäkin löytyy monenlaista.
Voi niin tuttua, joillekin ei riitä mikään, saman kasvatuksen ja edut saaneet, toiset elää hyvin ja nämä apn kaltaiset ryssivät kaiken.
Onneksi ei ole tyttäriä on 2 poikaa jotka ovat fiksuja ja hyvin toimeen tulevia miehiä.
Arvostavat vanhempiensa uhrauksia heidän hyväkseen.
Luonteen piirre, jota ei voi muuttaa. Sama ongelma tyttären kanssa. En saisi hankkia itselleni mitään. En saisi käydä missään. En saisi jutella muiden kanssa. Ei ehdi elää omaa aikuista elämäänsä, kun vahtii minua kaiken aikaa.