Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on kateellinen jos ostan itselleni asioita

Vierailija
29.02.2024 |

Olen töissä ja jos hän näkee esim uuden puseron päälleni hän muuttuu kateelliseksi. Elää itse tuilla. En tiedä mitä tehdä mutta aina tulee vaivaannuttava olo. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitin ja tyttären suhde on usein haastava. Tosiaan siinä voi olla vaikka mitä muuta taustalla. Äitisi omia huolia, stressiä ja vaikka mitä. Ja se nyt näyttäytyi sua kohtaan kitkeränä käytöksenä. Ei me äiditkään mitään pyhimyksiä olla, vaan ihan tavallisia ihmisiä omine vikoineen. 

Kyllä hän tekee ja sanoo usein muitakin outoja juttuja. Esim kerran kysyi ihmetellen, pitääkö mieheni minua kauniina. 

Vierailija
42/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa äidillesi kaikkea kivaa, vaikka puseron. Hän on antanut sinulle elämän ja sellaiset valmiudet että pärjäät tässä elämässä.ihan kuristaa kurkkua tällaiset kommentit..

Omatuntosi on varmaan muljahtanut kurkkuusi. Suomi on täynnä yksinäisiä vanhuksiia jotka mätänevät hoitolaitoksiin ja kotiinsa ja tässä ketjussa useampi alapeukuttajaesimerkki ja kommentoija siitä minkätyylisiä lapsia heillä on. Elätte kuitenkin onneksenne Suomessa ettekä lähi-idässä jossa tuolla asenteella joutuu kunniamu*han uhriksi.

Luuletko, etten ole ostanut hänelle asioita? sen sijaan hän ei ole ostanut minulle mitään siitä asti kun täytin 17v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on ihana, samoin hänen sisaruksena. Hänen vanhemmistaan toinen sairastui työkyvyttömäksi jo paljon ennen eläkeikää, toinen oli pienipalkkaisessa työssä. Lapset haluavat nyt antaa vanhemmilleen takaisin sitä hyvää, mitä ovat vanhemmiltaan saaneet, kukin kykyjensä mukaan. Yksi heistä antaa aikaa ja apua, kuljettaa ja auttaa varsinkin raskaammiksi kotitöissä. Yksi on ottanut vastuulleen paperiasioiden hoitoa, erilaisia hakemuksia, terveydenhoitoon liittyviä asioita. Yksi sisaruksista on paremmin toimeentuleva puolisonsa kanssa. He ottavat isovanhempia mukaan lomille (vain nauttimaan, heidän lapsensa ovat jo teinejä, eli eivät tarvitse lapsenvahteja), mihin heillä ei muuten olisi varaa, vuokramökeille, kylpylälomille ja jopa ensimmäiselle etelänmatkalle. Tai hakevat isovanhemmat kotiinsa muutamaksi päiväksi, valmiiseen pöytään, viettämään yhteistä aikaa. Kaikki tekevät tämän yhteisymmärryksessä, jakavat vastuuta. ihan vain silkasta rak

Samoin ne Suomeen tulleet Hetemajn  sisarukset (Perparim ym.)ostivat oman asunnon leskeksi jääneelle äidilleen. Voi auttaa oman taloudellisen kantokyvyn mukaan eikä tehdä joka eurosta numeroa, mitään ei täältä mukaansa saa kun lähtö tulee.

Vierailija
44/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa äidillesi kaikkea kivaa, vaikka puseron. Hän on antanut sinulle elämän ja sellaiset valmiudet että pärjäät tässä elämässä.

Nykynuoret ei ole niin fiksuja että ymmärtäisi tätä.

Vierailija
45/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen nyyhkytarina ja äidinhaukkumislamka sitten juu.. vai että ei edes syntymäpäivälahjaa osta pienelle prinsessalleen. Ja ikää oli kuitenkin jo sen verran että töissä käyt ja tuut paremmin toimeen kuin äitisi? 

Vierailija
46/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamaista, eihän so leveile aistii vain äitinsä kateuden. Äitien kateus tyttöjään kohtaan on aika yleistä. Esim tytönsä kauneus voi herättää kateutta. Äidillä ollut ehkä vaikeaa, eikä osaa puhua.  

Ihanaa ap että puhut kauniisti, älä katkeroidu ja pahoita mieltä täällä. Ehkä aika auttaa ja äitisi toipuu😊👍

Vierailija
47/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikamaista, eihän so leveile aistii vain äitinsä kateuden. Äitien kateus tyttöjään kohtaan on aika yleistä. Esim tytönsä kauneus voi herättää kateutta. Äidillä ollut ehkä vaikeaa, eikä osaa puhua.  

Ihanaa ap että puhut kauniisti, älä katkeroidu ja pahoita mieltä täällä. Ehkä aika auttaa ja äitisi toipuu😊👍

Vasta päälle 30v olen huo,mannut hänessä kateudeun piirteitä. Ikävää koska oma äiti ja haluaisin vain olla rento esim kun kyläileln hänen luona. Ja kun jotkut valittaa, olen ostanut hänelle paljon kaikenlaisia juttuja

Vierailija
48/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Tuskinpa nyt mitenkään yleistä että äidit kadehtii tyttäriään saati heidän kauneuttaan. Kyllä taitaa nyt tyttärillä päässä viirata. 

Vierailija
49/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Tuskinpa nyt mitenkään yleistä että äidit kadehtii tyttäriään saati heidän kauneuttaan. Kyllä taitaa nyt tyttärillä päässä viirata. 

Miksi sitten sanoi äiti että leikkaa pitkät hiuksesi 

Vierailija
50/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa miten yleistä tää omien vanhempien haukkuminen on nykypäivänä. Nimenomaan just äitien. Hävetkää ja kunnioittakaa sitä äitiänne. Ne on tehnyt hirveän työn kasvattaessaan teidät. 

Vierailija
51/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroutunut. Ole mahd vähän tekemisissä.

Vierailija
52/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa äidillesi kaikkea kivaa, vaikka puseron. Hän on antanut sinulle elämän ja sellaiset valmiudet että pärjäät tässä elämässä.

Olen ostanutkin silloin tällöinn, jopa työttömänä. Mutta mikä on outoa, hän ei osta mulle koskaan mitään... Ja lainailee vaan rahaa.

Et lainaa hänelle enää yhtään.

Vierailija
53/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt jouluna käymässä. Viet kukan.

Vierailija
54/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa miten yleistä tää omien vanhempien haukkuminen on nykypäivänä. Nimenomaan just äitien. Hävetkää ja kunnioittakaa sitä äitiänne. Ne on tehnyt hirveän työn kasvattaessaan teidät. 

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Vierailija
55/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten sanoi äiti että leikkaa pitkät hiuksesi 

Kampaisit sen edes ja myös naamasi.

Siksi.

Vierailija
56/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äitejä ja on äitejä. Tietynlaiset äidit pitää "jättää rauhaan".

Vierailija
57/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko jo lopettaa työttömien vertaaminen loisiin. Kiitos. 

Vaan mitäpä tilalle, kuppari, pummi, verenimijä tai vaikka suolinkainen? Terv. lähes kuiviin imetty duunari. 

Vierailija
58/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut jättää koulut väliin. Onneksi seuraava polvi fiksumpi.

Vierailija
59/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän tällainen henkilö kohdistaa kateutensa miniään, mutta tilanteessa jossa sellaista ei ole, kateus voi vallan hyvin kohdistua tyttäreen. Ja ylipäätään muihin naisiin.

Tällainen tyyppi vertailee itseään muihin ja peittää alemmuudentunteensa kateellisuudella.

Vierailija
60/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kaunis ja fiksu että työssäkin kaikki kadehtii minua.  Äiti kadehtii, kaupan kassat ,  ja metrossa naiset.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan