Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin eteiseen laskeutuu kiusaantunut tunnelma sitten Maria Veitola pyytää anteeksi käytöstään

Vierailija
29.02.2024 |

Toimittaja Maria Veitola, 51, vierailee Yökylässä-ohjelmansa viidennessä jaksossa somevaikuttaja Sara Siepin, 32, luona Helsingin kantakaupungissa.
Sieppi nähdään jaksossa yhdessä poikaystävänsä Pyry Soirin, 29, kanssa.
Mua jännittää tämä yökyläily tosi paljon sen takia, kun mä olen kerran haastatellut Saraa, ja se ei mennyt hyvin. Mulla on ollut siitä tosi paha mieli, Veitola kertoo kameralleen ennen vierailua.
https://is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010260936.html

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisti sen ullakkokämpän maalarinvalkoiset seinät. 

Pahtikko ahdistui, pitikö ottaa ventoliinia tai soittaa päivystykseen. Ketään ei kiinnosta sun tuntemattoman pälätys. 

Vierailija
22/31 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako meille sun ahdistuminen kuuluu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämän veitolan ohjelman vain lopettaa ja tilalle jotain oikeasti kiinnostavaa. Siitä lähtien kun veitola kävi haastattelemassa ja teki jakson siitä rikollisesta mielenvikaisesta nilkistä, on mennyt maku koko ohjelmaan. Samoin veitolaan. 

Mitä uikutat. Älä katso. 

Vierailija
24/31 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tykkäsitte siitä ullakkokämpästä? Mua ahdisti se sen mataluus koko ohjelman ajan.

Siinähän ahdistut.  Miksi katsoit koko ohjelman kun mukamas ahdisti. 

Vierailija
25/31 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähästä sinäkin ahdistut. 

Vierailija
26/31 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sara raskaana?

Vierailija
27/31 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitolan formaattiin kuuluu "sohaista muurahaispesään" kaikissa jaksoissa. Sitten alku leikataan pois ja näytetään vain kohteen "raivotuminen". Reilua, eikös vain ?

Juuri niin. varmasti kun tehdään gastingia ekaksi kartoitetaan a) onko kohde kiusattu (pitää olla) b) jossei ole, niin ainakin onko tietoa, että käy terapiassa (olisi suotavaa tai ainakin käynyt) c) mieluiten joku reppana naishlö, jonka luokse voi mennä ikäänkuin ainoana ymmärtäjänä ja saat kertoa asiat just niinkuin ne sinun kannalta ovat - mitä nyt kysyn kaikkea, mikä saa sut näyttämään entistä idiootimmalta. 

Olen aivan varma, että jtn tämän suuntaista käytetään kaikissa vieraiden arvioinneissa. Väliin sitten otetaan joku Arppa siskoineen ja Jukka Haapala. Mutta 60-70% hyvä olla vähän niitä kiusattuja mukana. Martinan luokse ei varmaan edes uskaltaisi mennä. 

Vierailija
28/31 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks se 14 sivuinen Saran haukkumisketju poistettiin. Kertakaikkiaan järkyttävää lukea. 

Vierailija
29/31 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on tosi nätti. Harmi kun on laittanut noin julmetusti täytettä huuliinsa, vähempikin olisi riittänyt, mutta jokainen tehkööt itselleen niin kuin parhaaksi katsoo. Heille tulee Pyryn kanssa varmasti sieviä lapsia, jos meinaavat lisääntyä. 

Vierailija
30/31 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli päin naamaa ettei ole ottanut täyteaineita ja botoxia.

ei ihme että koki kysymykset vaikeina kun valehdella piti. Ja tuolla liikunnan määrällä mitä kertoi harrastavansa syö pakosti todella epäterveellisesti kun painoa näyttää kertyvän.

Vierailija
31/31 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on suomen rumin nainen ja vielä hirviämmän näköiset vaatteet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme