Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitajan palkkaus?

Vierailija
29.02.2024 |

Onko yleistä että perheeseen palkataan oma lastenhoitaja?

Vai onko tällaista yleistä järjestää perheiden kesken vaikka vuoroviikoiksi molempien luoksi?

Mistä voisi kysellä asiaan liittyen lastenhoitajia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*niin ja ajatus oli korvata päiväkoti, perhepäivähoito tai ryhmäperhepäivähoito tällaisella suoralla palkkauksella, eli kokopäiväisesti, ehkä 4-5 päivää viikossa

Vierailija
2/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 €/kk * 1,5 = 3750 € + vakuutukset + työterveyshuolto jne. Hyvät tulot sulla on jos on varaa palkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tehdään. Jos on useita perheitä toki voi ajatella jotein yhteisjärjestelyä jos se sopii kaikille osapuolille. Laitat vaan ilmoituksen työpaikasta, kerrot mitkä ovat vaatimukset ja millainen palkkaus. Sitten valitsette tarjokkaista sopivan.

Vierailija
4/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, samapa se kuin ihan työntekijän yritykseen palkkaisi, mutta monia muunlaisia työpaikan työntekijöitä alhaisempi palkka

Vierailija
5/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL on ainakin yksi paikka. En tiedä löytyykö te-toimiston kautta. Kysäise myös lastensuojelusta tai tuolta MLL:stä suoraan. Lastenhoitajia voi palkata mutta kunnon palkka tulee maksaa.

Vierailija
6/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tehdään. Jos on useita perheitä toki voi ajatella jotein yhteisjärjestelyä jos se sopii kaikille osapuolille. Laitat vaan ilmoituksen työpaikasta, kerrot mitkä ovat vaatimukset ja millainen palkkaus. Sitten valitsette tarjokkaista sopivan.

Onkohan jossain ilmoituspalstaa perheille jos ei ole tiedossa tuttuja perheitä joilla olisi samanlainen tilanne..

Hieman vastaava tilanne ehkä kuin perhepäivähoidon kanssa, mutta lastenhoito voisi tapahtua vaikka omassa kämpässä tai vuoropäivin tai -viikoin eri perheiden luona.

Saakohan tällaiseen jotain tukea valtiolta..

Vierailija
7/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi myös kuvitella että olisi lastenhoitajalle mukavampi duuni kuin usein niin stressaavaksi haukuttu päiväkoti. Ja vähemmän riskejä kaiken maailman taudeille..

Vierailija
8/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela yksityisen hoidon tuki. Itse asun pirkanmaalla ja olen aiemmin ollut useassa perheessä hoitamassa lapsia. Ennen omia pelkkiä perheen lapsia, sitten perheen lapsia omieni kanssa yhtä aikaa. Nyt olisi tarkoitus löytää perhe joiden lapsia hoitaa kun omistani nuorimmainen on päiväkodissa ja isommat koulussa. Mä en ole missään vaiheessa saanut isoa palkkaa. Perheen maksut on muodostuneet työnantaja maksuista tyel ym. ja minun palkkani tuosta kelan yksityisen hoidon tuesta.

Vierailija
9/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela yksityisen hoidon tuki. Itse asun pirkanmaalla ja olen aiemmin ollut useassa perheessä hoitamassa lapsia. Ennen omia pelkkiä perheen lapsia, sitten perheen lapsia omieni kanssa yhtä aikaa. Nyt olisi tarkoitus löytää perhe joiden lapsia hoitaa kun omistani nuorimmainen on päiväkodissa ja isommat koulussa. Mä en ole missään vaiheessa saanut isoa palkkaa. Perheen maksut on muodostuneet työnantaja maksuista tyel ym. ja minun palkkani tuosta kelan yksityisen hoidon tuesta.

Joo tää olis Espoossa... mistäköhän voi lastenhoitajat etsiä parhaiten perheitä ja toisin päin. Tosiaan työpaikkailmoitukset ehkä yksi. Sittenhän on kaikenlaisia sivustoja kuten sitly ja babysits. Tai joitain kolmansia osapuolia kuten hoivanet. Mitäköhän muita mahdollisuuksia vielä..

Vierailija
10/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin molista lähinnä facebookissa on ainakin täällä pirkanmaalla lastenvahti välitys ryhmä. En ole valmis maksamaan caresta, sitlystä enkä babysitsistä joten niistä itse en ole löytynyt mitään.

Nuoremman hoitajan voi saada halvemmalla koska tämä tarvitsee työkokemusta moneen paikkaan hakiakseen.