Käykää joskus Tapiolan K-supermarketissa niin näette mitä rikkaat Suomessa kotona syövät
Itse kävin ensin siinä vastapäätä olevassa Stockan Herkussa eikä ollut mitään ihmeellistä. Sitten päätin vielä käydä K-supermarketissa ja huh.
Kommentit (54)
Saako sieltä peuraa ja Saksan hirveä? Tai tuoretta poroa? Täällä Kontulassa ei ole myynnissä ja joskus haluaisin juhlistaa ja ostaa. Siksi kysyn. Metrolla pääsisin Tapiolaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi käyt sitten vaikka Wotkinsilla tai Helsingin halleissa ja silmäsi aukeavat uudestaan. Ihan normaaleja hyviä ostospaikkoja eurooppalaisella mittapuulla.
Votkinsin ylimielisen kohtelun takia vien roponi köyhien kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Käy Järvenpään Citymarketista, katso vaikka lihatiskinSuomessa on kyllä outoa, ettei pakastettuna saa kunnon kalaa. Esim Irlannissa valikoima on huimasti parempi, niin myös tietty tuoreessa. Mutta saisipa edes pakastettua Suomeen vaikka valkoturskaa tai kummeliturskaa, tai jopa pietarinkalaa
Isänmaallisia Holkerin silakoita senkin luopiot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy Järvenpään Citymarketista, katso vaikka lihatiskinSuomessa on kyllä outoa, ettei pakastettuna saa kunnon kalaa. Esim Irlannissa valikoima on huimasti parempi, niin myös tietty tuoreessa. Mutta saisipa edes pakastettua Suomeen vaikka valkoturskaa tai kummeliturskaa, tai jopa pietarinkalaa
Isänmaallisia Holkerin silakoita senkin luopiot!
Itsekkyys on voitonpyyntiä
Se tupaamme tuo vain lunta
Ei enää arvojen myyntiä
Muuten kärsii yhteiskunta
Suomi kuntoon, Suomi kuntoon
Me pannaan Suomi kuntoon
Se antaa työtä kaikille
Se istuu oikeudentuntoon😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tulevana viikonloppuna:
Lämpimästi tervetuloa viettämään Tapiolan osteripäivää lauantaina 2.3.2024!
Miltä kuulostaisi oppia erilaisista osterilaaduista niitä maistellen ja kuohuvalla nauttien?
K-Supermarket Tapiola ja Kalatukku E. Eriksson järjestävät yhteistyössä Astra Winesin kanssa Tapiolan osteripäivän kauppakeskus Ainoassa 2.3.2024 klo 1118.
Kaikkea sitä ihminen suuhunsa laittaa, että köyhästä erottuu
Sunko mielestä noista ei voi kukaan tykätä aidosti? Vähän sama kuin joskus täällä oli ketju siitä, ettei kukaan voi tykätä sushista oikeasti.
Kyllä kyse on siitä, mihin suu on tottunut. Esimerkiksi itse persaukisena inhosin sushia (joo, olin maistanut) ja rakastin mäkkisafkaa.
No nyt kun rahatilanteeni on hyvä, olen tottunut erilaisiin makuihin. Olen jopa oppinut rakastamaan sushia, enkä enää voisi kuvitellakaan syöväni mäkkärissä. Kävin kerran kun oli kiire ja piti saada nopeasti jotain ja järkytyin siitä mausta, mitä joskus köyhänä pidin taivaallisena.
Suuni on tottunut tuoreuteen ja hitaisiin ruokiin.
Silakka on uhanalainen kala, ja muilkulin on välillä vaikea saada. Lahna olis talvi aikaan ihan ok, mutta ei sitä oikein löydy. Turskaakin ollut todella harvoin tarjolla. Kassilohta en syö, se on kauheeta mautonta muusia.
Olen käynyt Tapiolan kaupoissa vuosia. Ei ne ole sen kummempia kauppoja kuin muutkaan kaupat. Ja mä olen ihan tavallinen keskituloinen henkilö. Ei niitä merianturoita tarvitse ostaa, jos ei halua.
On tämä taas ketju. Luuletteko te köyhät, että rikkaat työntävät rahansa kurkusta alas. Rikkaat ovat usein hyvin tarkkoja rahankäyttäjiä. Tapiolassa on aivan samanlaista väkeä kuin Vantaalla ja Helsingissäkin. Tunnen hyvin nämä kolkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi käyt sitten vaikka Wotkinsilla tai Helsingin halleissa ja silmäsi aukeavat uudestaan. Ihan normaaleja hyviä ostospaikkoja eurooppalaisella mittapuulla.
Votkinsin ylimielisen kohtelun takia vien roponi köyhien kauppaan.
Jaa itse olen saanut loistavaa palvelua, ehkä metsä vastaa kuten sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
On tämä taas ketju. Luuletteko te köyhät, että rikkaat työntävät rahansa kurkusta alas. Rikkaat ovat usein hyvin tarkkoja rahankäyttäjiä. Tapiolassa on aivan samanlaista väkeä kuin Vantaalla ja Helsingissäkin. Tunnen hyvin nämä kolkat.
Ei todellakaan ole samaa väkeä. Käy pe-iltana Tapiolan K-Supermarketissa ja sen jälkeen Maunulan S-Marketissa. Huomaat varmasti eron.
Ei nyt oikein lähde lentoon tämä eripuran kylväminen.
Jos merianturan hokeminen on parasta mihin pystyt niin toivottavasti kukaan ei maksa trollauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva kauppa myy vaikka merianturaa mitä Tapiolan K myy.
Sehän on ihan spurgujen ruokaa.
Espoon nimbyjen kokoontumisajot. Tyhmä saa olla, muttei tyhmä ja rikas, siitä ei seuraa mitään hyvää.
Häh, mitä selität? Aiemmin oli Tapiolassa herkku, mutta ei enää.