Käykää joskus Tapiolan K-supermarketissa niin näette mitä rikkaat Suomessa kotona syövät
Itse kävin ensin siinä vastapäätä olevassa Stockan Herkussa eikä ollut mitään ihmeellistä. Sitten päätin vielä käydä K-supermarketissa ja huh.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Myös Kasarmin K-Supermarket Taka-Töölössä on silmiä avaava kokemus
Heh, olen käynyt. Voi jee, että on kallis!
Esim tulevana viikonloppuna:
Lämpimästi tervetuloa viettämään Tapiolan osteripäivää lauantaina 2.3.2024!
Miltä kuulostaisi oppia erilaisista osterilaaduista niitä maistellen ja kuohuvalla nauttien?
K-Supermarket Tapiola ja Kalatukku E. Eriksson järjestävät yhteistyössä Astra Winesin kanssa Tapiolan osteripäivän kauppakeskus Ainoassa 2.3.2024 klo 1118.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaisi oppia erilaisista osterilaaduista niitä maistellen ja kuohuvalla nauttien?
K-Supermarket Tapiola ja Kalatukku E. Eriksson järjestävät yhteistyössä Astra Winesin kanssa Tapiolan osteripäivän kauppakeskus Ainoassa 2.3.2024 klo 1118.
Niin, onko tällaisia joka K-kaupassa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi käyt sitten vaikka Wotkinsilla tai Helsingin halleissa ja silmäsi aukeavat uudestaan. Ihan normaaleja hyviä ostospaikkoja eurooppalaisella mittapuulla.
Eurooppalaisella? Heheh, käypä joskus Östermalmshallenissa Tukholmassa.
Olen käynyt, mutta et taida itse ymmärtää sanaa normaali. Tapiolan K-Supermarketin tasoinen lihatiski löytyy jokaisesta Espanjan pikkukaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko tällaisia joka K-kaupassa???
No ei varmaan ole. Itse en menisi syömään ostereita taviskauppaan. Jotenkin niin junttia. Olenkin Helsingistä 😄
Mun vakikaupassa (joka on myös K-Supermarket) myydään myös ostereita. Tajuan kyllä, että kyseessä on erikoistuote, mutta ei ole tullut mieleen että osterit tai vastaavat tekisivät kaupasta jonkun 'eliittikaupan'. Siellä myydään ihan tavallisiakin tuotteita; perunaa, lenkkiä ja maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vähän esimerkkejä uteliaalle.
Kalaosastolla esim on merianturat, osterit, kummeliturskat ja hummerit rivissä.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Oksennuksen sekainen tunnelma - ainakin itselläni Eli ei kiitos.
Tarkastin tilini saldon ja epäilen ettei tämä pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä ihminen suuhunsa laittaa, että köyhästä erottuu
Vierailija kirjoitti:
No ei se mun mielestä nyt niin erityinen k-supermarket ole. Ehkä jonkin verran keskimääräistä tasokkaampi lisävalikoima, mutta pääasiassa sieltä löytyy samat asiat kuin muistakin k-supermarketeista. Ja mä ainakin olen melko pienituloinen ja olen käynyt tuossa kaupassa usein. Enkä varmasti ole ainut köyhä Espoossa. Espoo ei ole niin elitistinen kuin mitä muut nälvivät.
Espoo ei kokonaisuudessaan ole elitistinen mutta raharannikko on. Tapiola on elitistisyyden lisäksi ihanan akateeminen ja oikeasti rakastan tätä parempiosaisuuden tuntua, joka kaikkialta huokuu. Ihana tehdä ostoksia hyvinvoivan keskiluokan kanssa ilman heikompiosaisia.
Vierailija kirjoitti:
Wau! Onko se avoin tilaisuus kenelle hyvänsä? Jos on, sinne suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän se avaa vähän silmiä. Suosittelisin kaikkia kampaajia/hoitsuja ym jotka äänestivät Kokoomusta käymään!
Eikö K-kauppa nimenomaan ole Kokoomuslaisten kauppa?
On, siitähän se K juuri tulee. K(okoomus)-kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vähän esimerkkejä uteliaalle.
Kalaosastolla esim on merianturat, osterit, kummeliturskat ja hummerit rivissä.
No miksei olisi? Rooman kauppahallistako ne pitäisi susta hakea?
Eihän k-kaupoista muuten löydä edes lammasta nykyään lihatiskistä. Pitäisi kai tuntea joku lammasfarmari. Ja sä paheksut jotain ostereita!
Meillä syödään viikonloppuna paistettua kuhaa ja varmaan myös savuahvenia. 0€. Viitseliäisyyttä toki vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään viikonloppuna paistettua kuhaa ja varmaan myös savuahvenia. 0€. Viitseliäisyyttä toki vaatii.
Kyllä sun luulisi tietävän sitten mitä kalastustarvikkeet ja -luvat maksaa. Sekä sen ettei kalastaja saa toisinaan kuin raitista ilmaa.
Kalastus tyyppiesimerkki harrastuksesta, jossa kuluvalla rahalla ei ole ylärajaa. Se on lähinnä ihana harrastus.
Meille inceleille riittää pirkkamakkara ja k-menu kalja
Käy Järvenpään Citymarketista, katso vaikka lihatiskinSuomessa on kyllä outoa, ettei pakastettuna saa kunnon kalaa. Esim Irlannissa valikoima on huimasti parempi, niin myös tietty tuoreessa. Mutta saisipa edes pakastettua Suomeen vaikka valkoturskaa tai kummeliturskaa, tai jopa pietarinkalaa
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna kävit? Ei siellä ole enää Stockan herkkua ollenkaan.
Kyllä monta vuotta kävin k-marketissa, paljon vanhuksia oli.
Tästä iskusta toipuminen on kestänyt meillä Tapiolassa, kun herkku lopetettiin. Uskaltauduin kerran oikein itään, mistä paljon huhutaan. Ei se Ruoholahden Citymarket sitten ollutkaan niin kamala. Onneksi nykyään saa kotiin tilattua lihat esimerkiksi Atria lihakaupan premium valikoimasta.
Se Kampin on vuosikymmeniä vanha. Kaupat uusivat konseptejaan ja ekana niitä pilotoidaan näissä uudemmissa, uutta voi käydä katsomassa vaikka Lippulaivassa.