Kata Kärkkäinen edelleen - pitkine hiuksineen - todella kaunis, vaikka on kohta 60-vuotias!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56619998-3307-49c1-9347-a7e54f…
En ole aiemmin nähnyt Kataa pitkillä hiuksilla. Todella ihanasti sopii hänelle ja miten hyväkuntoiset, kiiltävät hiukset! Useinhan viisikympin ylittäneillä naisilla ja mieheillä on hamppumaiset hiukset.
Kommentit (20)
Mä en oikein ymmärrä noita turbaaneja joissa tulee otsalle tuollainen typerä tötterö. Ei näytä hyvältä kenelläkään.
Katalle sopii nuo vaaleammat hiukset vanhempana paremmin. Ei ole niin kovan väriset kuin mustat.
Kyllähän se hyvältä ikäisekseen näyttää, mutta jaksaisitko kuunnella sen juttuja? Tuo eukko vetää jotain uhriutumisen maailmanennätystä kyllä nyt.
Ties missä toimenpiteissä ja käsittelyissä on käynyt. Luonnolliselta ei näytä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se hyvältä ikäisekseen näyttää, mutta jaksaisitko kuunnella sen juttuja? Tuo eukko vetää jotain uhriutumisen maailmanennätystä kyllä nyt.
Katoin tv-haastattelun, jossa hän oli puhumassa lausunnostaan, jossa hänen mielestään seksityö pitää kieltää alle 25-vuotiailta. Puhui ummet ja lammet naisten heimojohtajuudesta. Itse asiasta ei niinkään.
Ei kovin kiinnostavaa. Hakee vain huomiota, koska taiteensa ei ole kovin kiinnostavaa. Ei ole edes nykytaidetta.
On kyllä kaunis, on aina ollut, mutta vanhemmiten vielä näyttää kauniimmalta kun muut samanikäiset rupsahtavat.
t. Kata-fani
Ja on hänellä edelleen alapään karvoituskin tuuhea.
Kata on aivan ihana. Reilun oloinen ja mukava.
Tykkään paljon Katan taiteesta. Ostaisin sitä, mutta ei ole varaa valitettavasti koska olen köyhä.
Kaunis on kyllä. Mutta en tykkää hänen taiteestaan. Paitsi muutamasta maalauksesta. Jotain räpellettyjä ihmishahmoja ja uskonnollisia viittauksia.
Samaa sarjaa Manuela Boscon kanssa. Kun taiteen tuntemus ja taiteelliset ansiot eivät riitä, niin sitten tulee henkijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ja on hänellä edelleen alapään karvoituskin tuuhea.
Oikeasti ? Ou jee ! Olisko kuvia ?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään paljon Katan taiteesta. Ostaisin sitä, mutta ei ole varaa valitettavasti koska olen köyhä.
Taviksilla on huono maku. Valitettavasti.
Ihme ettei jo nuorena pitänyt pitkiä, pitkät aina kauneimmat.
Aina hän on mielestäni ollut kaunis, joka iässä. Jotenkin iätön. Sanoin kuin tämä Manuela Bosco. Heissä on sellaista tyttömäistä viehkeyttä joka iässä, mikä ei katoa.
Nopeasti kasvaneet, sillähän oli vielä vähän aikaa sitten lyhyet hiukset.
Ihme ettei jo nuorena pitänyt pitkiä, pitkät aina kauneimmat. --
Minusta hänelle sopii molemmat hiustyylit koska kasvot ovat niin kauniit.
No jos on 56, on aika lähellä kuuttakymppiä.
Terv 56 v
Imisin hänen utareitaan ja yhtyisin rakkauden koloonsa.
Einari 77
Nyt Kata hiljaa, ei kiinnosta.