Gold-digger miehet
Onko muilla kokemusta?
Ei mitään ongelmia ottaa vastaan muilta vaikka ja mitä, mutta sitten kun olisi tilaisuus olla vastavuoroinen niin lompakko menee kiinni. Omaan napaan kyllä törsätään ja jauhetaan 50/50-suhteesta, mikä ei käytännössä toteudu.
Kommentit (28)
Mun kokemuksen mukaan vasemmistoa äänestävät miehet ovat tällaisia.
Kerran kävin treffeillä diplomi-insinööri miehen kanssa, joka kertoi olevansa demari. Käytiin illallisella ravintolassa, ja kun mentiin maksamaan laskua, hän kysyi minulta, että haluanko minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, maksaa kummankin laskut vai maksetaanko erikseen.
Sitten kerran tapailin vähän aikaa nelikymppistä keskituloista lapsetonta miestä ja kerran mentiin lounaalle ravintolaan, ja minulla oli kuponki, jolla sai kaksi lounasbuffaa hintaan 20€. Mä maksoin molempien lounasbuffetin ja sanoin, että tarjoa sä sitten ensi kerralla kun mennään lounaalle. Sitten kun kuukauden kuluttua mentiin seuraavan kerran lounaalle toiseen ravintolaan, ei hän kuitenkaan tarjonnut minulle . Ja hän siis kertoi äänestäneensä ek-vaaleissa Vasemmistoliiton ehdokasta
tommonen menis kyllä heti vaihtoon
On. Se on jännä nyt ajatella mitä minä sain edes. Semmoisen ilkeän hyypiön joka puree ruokkivaa kättä. Eikä muka edes nähnyt että minä maksoin suurimman osan, ihan pokkana väitti itse maksaneensa ja minun olevan se hyväksikäyttäjä. Niin, maksoihan se kaupassa kun laitoin ensin rahat tililleen.
Christiiina kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä diplomi-insinööri miehen kanssa, joka kertoi olevansa demari. Käytiin illallisella ravintolassa, ja kun mentiin maksamaan laskua, hän kysyi minulta, että haluanko minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, maksaa kummankin laskut vai maksetaanko erikseen.
Sitten kerran tapailin vähän aikaa nelikymppistä keskituloista lapsetonta miestä ja kerran mentiin lounaalle ravintolaan, ja minulla oli kuponki, jolla sai kaksi lounasbuffaa hintaan 20€. Mä maksoin molempien lounasbuffetin ja sanoin, että tarjoa sä sitten ensi kerralla kun mennään lounaalle. Sitten kun kuukauden kuluttua mentiin seuraavan kerran lounaalle toiseen ravintolaan, ei hän kuitenkaan tarjonnut minulle . Ja hän siis kertoi äänestäneensä ek-vaaleissa Vasemmistoliiton ehdokasta
Tämä minun esimerkkitapaus äänestää kokoomusta, ja yhdistinkin itsekkyyden ja ahneuden hänen puoluekantaansa.
-ap
Kun mies käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla kuin naiset muodostuu kauhea ongelma. Mutta mikään ongelma ei ole se että naiset käyttäytyvät täsmälleen samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Kun mies käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla kuin naiset muodostuu kauhea ongelma. Mutta mikään ongelma ei ole se että naiset käyttäytyvät täsmälleen samalla tavalla
Eiköhän naisia ole tästä jo vuosikausia parjattu, hyvä tuoda vain miestapauksia esille. Steoretyyppisesti naiset arvostavat miehessä rahaa ja miehet naisessa ulkonäköä. Mielestäni nuo kaksi kumoavat toisensa kun kaksi eri tavalla pinnallista ihmistä päätyy yhteen.
On kokemusta, muutaman kuukauden vuodesta kaivaa kultaa ja tuo kunnon tilin kotiin.
Joo. Lapsille ei puhuta asiasta ja en mielellään kuuntele mitä mies on työmatkallaan tehnyt. Hän ei itsekään oikein pidä sitä siinä mielessä, että olisi mieluummin päivätyössä, jos tulot olisi kelvolliset. Työnteosta ei vaan makseta sen vertaa ja siksi hän tekee niitä hommia ja en minä muutenkaan pysyisi hänen libidonsa tahdissa. Hän on joskus viikon kaksi pois, mutta usein hommat on viikonloppuisia ja käyttää aina ehkäisyä.
Kahden päivän aikana voi saada viikon tai parin palkan mitä saisi kokkina ravintolassa. Kokin palkkahan on 10-12e h.
Eli ei meidän perhe tulisi toimeen jos mies olisi päivätyössä. Siksi hän nyt solakkana ja nuorena myy itseään.
Hän on aina sanonut että mieluusti olisi meidän kanssa kotona, mutta laskut ja lainaa pitää maksaa pois.
Päivätyö duunarille ei ole ollut vuosikymmeniin mikään mahdollisuus elää normaalia ja vakaata elämää.
Minustakin on turvallisempaa että rahatilanne on hyvä. Minä olen parisuhteessa koulutetumpi ja palkka on kokin palkkaa neljä kertaa parempi, mutta kyllä häviän nykyiselle reippaasti. Sen lisäksi hän on kotona enemmän ja kokkaa ja laittaa kotia, kun aikaa on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Tämä min
Nää kokkarit on myös laiskoja. Teettävät kaiken työn duunareilla ja keräävät rahat itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lapsille ei puhuta asiasta ja en mielellään kuuntele mitä mies on työmatkallaan tehnyt. Hän ei itsekään oikein pidä sitä siinä mielessä, että olisi mieluummin päivätyössä, jos tulot olisi kelvolliset. Työnteosta ei vaan makseta sen vertaa ja siksi hän tekee niitä hommia ja en minä muutenkaan pysyisi hänen libidonsa tahdissa. Hän on joskus viikon kaksi pois, mutta usein hommat on viikonloppuisia ja käyttää aina ehkäisyä.
Kahden päivän aikana voi saada viikon tai parin palkan mitä saisi kokkina ravintolassa. Kokin palkkahan on 10-12e h.
Eli ei meidän perhe tulisi toimeen jos mies olisi päivätyössä. Siksi hän nyt solakkana ja nuorena myy itseään.
Hän on aina sanonut että mieluusti olisi meidän kanssa kotona, mutta laskut ja lainaa pitää maksaa pois.
Päivätyö duunarille ei ole ollut vuosikymmeniin mikään mahdollisuus elää normaalia ja vakaata elämää.
Minustakin on turvallise
Sekavaa tekstiä koulutetulta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivätyö duunarille ei ole ollut vuosikymmeniin mikään mahdollisuus elää normaalia ja v
Tunnemyrskyissä kirjoitettu. Onhan se kovapala elää avioliitossa kurtisaanin kanssa pakon edessä. Ajattele omalle kohdallesi.
Vastavuoroisuus on tärkeätä. Oman kokemukseni mukaan monet miehet eivät pyytämättä tätä tajua. Se on ikävää. Ottavat vastaan kaiken mitä irti lähtee, mutta eivät tarjoa mitään muuta kuin seksiä takaisin. On ollut niinkin, että olen mahdollistanut miehelle ilmaisen asumisen. Edes silloin ei lompakon nyörit ole auenneet tarjotakseen minulle jotakin kivaa.
Itse pidän aina huolen ettei käy niin, että toinen osapuoli makselisi minulle enemmän yhteisiä menoja. Toivoisin, että toinenkin pitäisi huolen tasapainosta. Ystävien kanssa tasapaino toimii sopimattakin satunnaista hyväksikäyttäjätyyppiä lukuunottamatta.
Kiertoon olen laittanut kaikki hyväksikäyttäjät. Sitten toivovat kuitenkin suhteelle jatkoa perseiltyään monessa asiassa. Ei kiitos.
Onhan niitä kaikissa sukupuolissa.
Eräs nainen kertoi, että hän aikoinaan seurusteli usean kuukauden ajan miehen kanssa, joka oli hyvin tarkka siitä, että ei itse Maksa yhteisistä menoista yhtään enempää kuin puolet ja että hän ei missään tilanteessa jäisi miinukselle. Kerran tämä nainen oli saanut työpaikaltaan Finnkinon sarjalippuja ja hän meni leffaan miesystävän kanssa, siten, että tarjosi leffalipun hänelle. Nainen meni jonottamaan kassalle lunastamaan lippuja ja mies meni hakemaan ruokakaupasta limupullot molemmille. Kun mies tuli limupullon kanssa, sanoi hän, että tämä limupullo maksoi 2,5€ ja että naisystävän pitää maksaa tämä hänelle. Siihen naisystävä kilahti, että jos hän itse tarjoaa miehelle 15€ arvoisen leffalipun, niin kyllä se mies voi puolestaan tarjota 2,5€ hintaisen limupullon.
Ja kerran eräs toinen nainen kertoi, että hänellä oli myös kerran tällainen poikaystävä, joka oli tosi tarkka siitä, ettei tarjoa mitään tyttöystävälle, mutta hän oli kuitenkin miespuolisille ystävilleen antelias. Esimerkiksi kerran he lähtivät porukalla baariin miehen kavereiden kanssa ja mies siellä tarjosi juomat näille kavereilleen, mutta tyttöystävälle ei tarjonnut.
Valtaus on varattu, kesällä kaivetaan!
Jos mies joka yritää luistaa jostain ravintolan ruokalaskusta on gold-digger niin kyllä homma on lapsen kengissä, että miehillä on vielä todella paljon opittavaa ja pitkä matka ihan oikeaksi god-diggeriksi, ehkä gold-dicker onnistuisi helpommin.
Kuulostaa todella tympeältä. En hetkeäkään katsoisi pihiä miestä. Minusta miehen pitää tarjota jos on rahaa. Minäkin tarjoan ja ostan ruokaa hintoja katsomatta.
Pihit ystävätkin menevät vara-laatikkoon. Sillä tavalla, etten osta mitään ylimääräistä vaan lasken sitten kaiken tasan.
Miehissä on näitä naisen piikkiin menijöitä enemmän kuin moni tajuaakaan. Ovat hyvin tarkkoja siitä, että eivät itse maksa euroakaan ylimääräistä, mutta nyhtävät kyllä naiselta ylimääräistä hyvällä omatunnolla. Esimerkiksi seurusteluaikana, kun asutaan vielä omissa kodeissa, niin mies tulee kyllä mieluusti naisen jääkaappia syömään tyhjäksi. Ja jostain kumman syystä miehet tarjoaa baarissa helposti kavereilleen, mutta tyttöystävälle edes sen yhden juoman tarjoaminen koetaan jostain syystä vastenmieliseksi.
Joskus nuorempana seurustelin miehen kanssa, joka vaati itselleen tietyn hintaisen joulu- ja synttärilahjan. Ei kuitenkaan itse koskaan esimerkiksi tarjonnut minulle ravintolassa ruoka-annosta. Pesi myös pyykkinsä minun luonani parin vuoden ajan, mutta ei koskaan ostanut pesuainetta kaappiini. Vaati siis itselleen etuuksia, mutta ei antanut minulle mitään takaisin. Olisi edes ollut hyvää s*ksiä, mutta siinäkin hän otti mieluummin itselleen kuin antoi minulle.
Eräs deittimies halusi joskus tarjota minulle juoman. No, lopputulos oli se, että hän piti minulle tarjoamaansa juomaa kädessään ja antoi minun ottaa siitä välillä hörpyn. Aikamoista vallankäyttöä.
Nyt kun on tullut itselle ikää ja henkistä vahvuutta lisää, niin en enää koskaan suostuisi tuollaiseen urpoiluun. Ja olen kyllä sanaisen arkkuni avannutkin tällaisille miehille.
Christiiina kirjoitti:
Mulle tuli hyvä olo siitä, kun kykenin tarjoamaan miehelle 100 euron illallisen. Voimaannuttava fiilis.
Oli tosin ainoa kerta, mutta kaikkea pitää kokeilla kerran.
Olen itse antelias ihminen, mutta nyt sen antamisen ilokin minulta viety kun tulee vain hyväksikäytetty olo.