Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gold-digger miehet

Vierailija
29.02.2024 |

Onko muilla kokemusta? 

Ei mitään ongelmia ottaa vastaan muilta vaikka ja mitä, mutta sitten kun olisi tilaisuus olla vastavuoroinen niin lompakko menee kiinni. Omaan napaan kyllä törsätään ja jauhetaan 50/50-suhteesta, mikä ei käytännössä toteudu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on näitä naisen piikkiin menijöitä enemmän kuin moni tajuaakaan. Ovat hyvin tarkkoja siitä, että eivät itse maksa euroakaan ylimääräistä, mutta nyhtävät kyllä naiselta ylimääräistä hyvällä omatunnolla. Esimerkiksi seurusteluaikana, kun asutaan vielä omissa kodeissa, niin mies tulee kyllä mieluusti naisen jääkaappia syömään tyhjäksi. Ja jostain kumman syystä miehet tarjoaa baarissa helposti kavereilleen, mutta tyttöystävälle edes sen yhden juoman tarjoaminen koetaan jostain syystä vastenmieliseksi.

Joskus nuorempana seurustelin miehen kanssa, joka vaati itselleen tietyn hintaisen joulu- ja synttärilahjan. Ei kuitenkaan itse koskaan esimerkiksi tarjonnut minulle ravintolassa ruoka-annosta. Pesi myös pyykkinsä minun luonani parin vuoden ajan, mutta ei koskaan ostanut pesuainetta kaappiini. Vaati siis itselleen etuuksia, mutta ei antanut minulle mitään takaisin. Olisi edes ollut hyvää s*ksiä, mutta siinäkin hän otti mieluum

Onneksi mun tielle ei oo koskaan sattunu moisia. 

Tuntemattomatkin on usein halunneet tarjota. Pitää vaan varoa, ettei syö ja juo liikaa.

Vierailija
22/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille olen antanut siinä mielessä että ehtinyt varata matkan heidän luokseen joka onkin sitten peruuntunut naisen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteliaskin mies voi muuttua ajan saatossa. Näin kävi ystävän miehelle.

Ensin jakoivat tasan kaiken mutta kun miehen omat sivupisnekset alko vaatia enemmän ja eläkepäivät alko häämöttää, kotona yritettiin vaimo saada maksamaan enemmän kuin puolet.

Vierailija
24/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lopetan koko tapailun jos nainen tarjoaa heti aivan liikaa suhteessa tulotasoonsa. En halua avioliittoon, jossa vedetään yhdessä kulutusluotot ja autolainat tappiin. Nuorempana en uskaltanut kieltäytyä ensimmäisestä lahjasta, mutta en ota sitä vastaan. 

Vierailija
25/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan vasemmistoa äänestävät miehet ovat tällaisia.

Kerran kävin treffeillä diplomi-insinööri miehen kanssa, joka kertoi olevansa demari. Käytiin illallisella ravintolassa, ja kun mentiin maksamaan laskua, hän kysyi minulta, että haluanko minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, maksaa kummankin laskut vai maksetaanko erikseen.

Sitten kerran tapailin vähän aikaa nelikymppistä keskituloista lapsetonta miestä ja kerran mentiin lounaalle ravintolaan, ja minulla oli kuponki, jolla sai kaksi lounasbuffaa hintaan 20€. Mä maksoin molempien lounasbuffetin ja sanoin, että tarjoa sä sitten ensi kerralla kun mennään lounaalle. Sitten kun kuukauden kuluttua mentiin seuraavan kerran lounaalle toiseen ravintolaan, ei hän kuitenkaan tarjonnut minulle . Ja hän siis kertoi äänestäneensä ek-vaaleissa Vasemmistoliiton ehdokasta

Mä olen myös huomannut vassareissa tämän piirteen. Eräskin vassarimies oli kyllä sellainen pummilla menijä, että ihmettelin kuinka voi olla pokkaa. Työskenteli taidealalla ja oli niin egoa että, ja ihan pokalla esimerkiksi poltti muiden tupakkeja viihteellä. Asenne oli juurikin sellainen, että muista voi hyötyä. Yksi ilta riitti hänen "viehättävää" egoansa. En ole sen jälkeen suostunut samaan seurueeseen. Meni niin hermot siihen jatkuvaan pummimiseen. Tyyppi siis vain lähti perässä ulos ja ilmoitti, että hänkin voisi polttaa. Olisi pitänyt heti laittaa urpolle rajat.

Ja olen muidenkin vassareiden kohdalla törmännyt tuollaiseen ajatusmalliin, että heillä on oikeus hyötyä muista, koska pitävät itseään jotenkin viisaampina ja valistuneempina. Elävät siis jonkinlaisessa ajatusvääristymässä.

Vierailija
26/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä. Hän vihjaili että tekisin aterian kun hän käy. En jaksanut kun oli kuuma helle. Usein kun kävi kylässä, valitteli heikkoa oloa ja söi leipää etc, lämmintä ruokaa en tee kuin lapselleni. Hän oli myös palannut tinderiin ja luuli etten tiedä. Jätin sen paskan. 

Vierailija
27/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkään ei kannata seurusteluvaiheessa avoimesti kertoa omaisuudestaan. Itse en ole yhdellekään kertonut paljonko asuntoni kustansi, paljonko tienaan ja paljonko on rahaa säästettynä. Ihan sama kauanko suhde on kestänyt. Edes lähimmät ystäväni eivät tiedä. Äitini on ainoa kenen kanssa puhun talousasioistani avoimesti. (En ole siis varakas, vaan elän vakaata yksinkertaista elämää). Koska, jos toisella on taipumusta pihiyteen ja/tai ahneuteen, niin kohta minulta saatettaisiin vaatia. En myöskään kysy toiselta noita asioita, joita en itsestäni halua kertoa. Kannatan sitä, että (lapsettomassa) parisuhteessa asiat laitetaan puoliksi. Toki, minun ei ole vaikeaa tarjota välittämilleni ihmisille. En vain pidä siitä, että toisia yritetään käyttää hyödyksi.

Vierailija
28/28 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän