Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellin 45 euron aaminainen

Vierailija
29.02.2024 |

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/9678723f-9d41-4766-b371-6af…

Maksaisitko 45 euroa aamupalasta. Itse hakisin kaupasta aamupalaa enkä maksaisi.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö hotelliaamiaista. Vihaan sitä tungosta ravintolassa ja sitä kun tietyt kyr vät alkaa tavaroillaan varaamaan vapaita paikkoja.

Pöytiin pitäisi päästää vain ne jotka ottaneet ruokaa ettei etuiltaisi. Mutta nyt aiukuiset ihmiset ihan kuin lasterntarhaikäisiä kun etuillaan jonossa.

Vierailija
82/91 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotel Maria ei ole tarkoitettu sellaisille joille huoneen ja aamiaisen hinta on jonkinlainen pohtimisen arvoinen asia.

Tämä. Itse en välitä luksushotelleista, rennompaa meininkiä mieluummin. Hotelliaamiainen on tärkeä, mutta tossa artikkelissa sitä ei edes mitenkään ylistetty - tohon hintaan pitäis jo tulla ylistystä. Ja jos pöydän kruununjalokivi on joku kämänen puuro niin no thanks, kaipaan vähän muuta aamiaiselle. 

Tuota puuroa ja ihmettelen. Mitä ihmettä!??? Kyllä puurot jää syömättä ylipäätään missään hotellissa. Niin harvoin olen hotellissa niin puuroa en syö.  Kuka maksaa 45€ puurosta ja kuivista juustosiivuista? 

Minä taas olen niin usein hotellissa yötä, että en halua enkä voi

Oikein raikasta vettä. Jopas jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45€ kuivahtaneista juustoista? Juu ei!

Vierailija
84/91 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta ainakaan. Eihän tuossa ollut mitään sellaista mitä muissa hotelleissa ei olisi. Ihan ketjuhotelleissakin ollut parempia aamupaloja ja kahviakin tarjoiltu pöytään. Myös joillakin laivoilla on todella hyviä aamupaloja ollut puolet edullisempaan hintaan skumppineen ja hedelmineen. 

Vierailija
85/91 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston kuuluu hikoilla lämmöstä ja kuivahtaa vähän, että se on parhaimmillaan. Vain suomihilkat syövät jääkaappilämpöistä raakaa juustoa.

Vierailija
86/91 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi 45 e.

Kävin toukokuussa työmatkalla Jyväskylässä ja siellä,opiskeleva nuoreni tuli hotelliin aamupalalle. Maksoin hänet, taisi olla 19e Alban aamupala ja huikeat näkyvät ikkunasta viereiselle Jyväskylä-järvelle terassilta. Se oli hintansa arvoinen se.

Vierailija
87/91 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, että eikö edes tuohon hintaan saa Suomessa tuoreita hedelmiä tai marjoja, vai eikö toimittaja vaan tullut niistä mitään maininneeksi? Ne on ulkomaisissa hotelleissa se lempiasiani aamiaisella, mutta Suomessa hyväänkin hotelliaamupalaan yleensä kuuluu vain jotain sulatettuja pakastemarjoja tai korkeintaan kälyisiä kokonaisia omenoita. 

Vierailija
88/91 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen, että eikö edes tuohon hintaan saa Suomessa tuoreita hedelmiä tai marjoja, vai eikö toimittaja vaan tullut niistä mitään maininneeksi? Ne on ulkomaisissa hotelleissa se lempiasiani aamiaisella, mutta Suomessa hyväänkin hotelliaamupalaan yleensä kuuluu vain jotain sulatettuja pakastemarjoja tai korkeintaan kälyisiä kokonaisia omenoita. 

Yksi ruokalusikallinen tuoreita marjoja maksaa euron talvella kaupassa. Ahne asiakas söisi niitä hetkessä sen 45 euron edestä.

Vierailija
89/91 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjonta näyttää perushotelliaamiaista paremmalta, muttei ole minusta 45 euron arvoinen. 

Vierailija
90/91 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ketjuhotelleissakin ollut parempia aamupaloja ja kahviakin tarjoiltu pöytään.

Viimeisiä asioita joita minä kaipaan siinä mielentilassa jossa työmatkalla raahaudun hotelliaamiaiselle on se että saan istua pöydässä pyörittelemässä peukaloitani ja odottamassa että tarjoilija suvaitsee saapua pöytääni kysymään haluanko kahvia (TOTTA HELEVETISSÄ HALUAN) ja sitten odotellaankin vielä toinen mokoma että sumppi ilmestyy pöytään saakka.

Tätä tarpeetonta odottelua kutsutaan sitten palvelun laaduksi josta pitäisi maksaa ekstraa.

Minä en tiedä se parempaa palvelua kuin että heti ovella on tonkka hyvää kahvia josta saan täytettyä itselleni ison mukillisen samalla kun otan vierestä lasin tuorepuristettua appelsiinimehua.

Sitten voin mennä rauhassa valitsemaan pöytää enkä tunne tarvetta purra päätä irti tarjoilijalta joka tulee vasta viiden minuutin päästä kysymään mitä haluaisin syödä jos paikassa on pöytiin tarjoilu eikä bufee.

Vierailija
91/91 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Huikeat näkyvät ikkunasta viereiselle Jyväskylä-järvelle...

...Jyväsjärvelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän