Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista seksiä parisuhteessa?

Vierailija
29.02.2024 |

Mitä kuuluu seksiinne parisuhteessa nyt ja mitä siihen lisäisit jos saisit itse päättää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin päättää niin kolmas aikuinen meidän talouteen. Vaimon mielestä hänen tulisi olla miespuolinen ja omasta mielestäni nainen. Muilta osin asia onkin jo ratkaistu. 

Vierailija
2/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoa ja intohimoa. Meillä ei ole kumpaakaan. Aina on nopea suoritus avioseksiä. Aiemmin oli vielä liian harvoinkin sitten se vasta vilkastui kun sanoin sille pari kertaa että saat kohta kiivetä jonkun muun pillun päälle ja antaa jonkun muun mennä sen tilalle koska ei ole mikään pakko tyytyä kerran kuukaudessa nopeaan. Mut silti se on nopea kiimaton oli sitä sit minkä verran vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perusseksiä meillä. Yhdyntää, masturbointia yhdessä, suuseksiä (lähinnä vaan miehelle), leluja on käytössä jonkun verran, dildo, satisfyer, vibra, penisrenkaita.

Jos saisin valita niin tissien huomioiminen seksin aikana tai edes esileikissä, anaalitapit ja joskus anaaliyhdyntä edes sillä tavoin että mies pillussa ja dildolla peppuun, kun mies ei jostain syystä pane peppuun kuin äärimmäisen harvoin. 

Nuolemista joskus minulle. Mies ei näytä innostuvan siitä ollenkaan. Strap-onia haluaisin käyttää mieheen ja sanonut mies että haluaisi myös kokeilla mutta siltikään ei tule tapahtumaan, koska mies aina sanoo että joskus sitten. 

Vierailija
4/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestoa ja intohimoa. Meillä ei ole kumpaakaan. Aina on nopea suoritus avioseksiä. Aiemmin oli vielä liian harvoinkin sitten se vasta vilkastui kun sanoin sille pari kertaa että saat kohta kiivetä jonkun muun pillun päälle ja antaa jonkun muun mennä sen tilalle koska ei ole mikään pakko tyytyä kerran kuukaudessa nopeaan. Mut silti se on nopea kiimaton oli sitä sit minkä verran vaan. 

Samoja lisäisin ja vielä lisäksi kiinnostuksen pilluun. Katselee enemmin ihailevasti omaa seisovaa mulkkuaan kuin pillua. Halun tuottaa nautioa myös toiselle. 

Vierailija
5/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja lisäisin ja vielä lisäksi kiinnostuksen pilluun. Katselee enemmin ihailevasti omaa seisovaa mulkkuaan kuin pillua. Halun tuottaa nautioa myös toiselle. 

Kiinnostus pilluun olis hyvä extra kyllä. Mies jaksaa katsoa niitä telkkarista, mutta mun pillua ei ole katsonut vuosiin. Koskenut sentään vähän on. Mä kyllä käynkin vakiomiehen luona kerran viikossa tämän takia. Sen voisin poistaa jos saisin haluamani lisät kotona. 

Vierailija
6/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo olevansa kokeilunhaluinen, mutta ei ole sitten vuosiin kuitenkaan kokeiltu mitään. Minulla seksimieltymykset muuttuu jonkun verran vuosittain ja varmaan miehelläkin, mutta samalla kaavalla pitää aina toimia. En usko että kenelläkään on samat mieltymykset tai eivät yhtään ole muuttuneet vaikka viiden vuoden sisällä. Lisäisin aidon kokeilunhalun ja niiden toteuttamisen. On paljon asioita mitä haluaisin kokea, mutta mies haluaa jyystää. Tai sitten ei halua, mutta kun näin on aina tehty. 

Vierailija
7/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan päättää niin haluan katsoa kun vaimo masturboi sängyllä ja runkata lastit vieressä tisseille tai pillulle. 

Vierailija
8/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoakaan ei ole lisättävää, seksi on ollut ihan monipuolista ja hyvää. Ainoa mitä aiemmista suhteista olen jäänyt kaipaamaan on pepun huomiointi. Minua on aina kiihottanut pepun sively, puristelu, hyväily ja voimakkaimmat orkut olen saanut kun orgasmin hetkellä työntää esim sormea tai terskan päätä peppuun. Myös aiemmin miehet ovat osoittaneet kiinnostusta peppuleikkeihin. Tämä on puuttunut nykyisestä suhteesta kokonaan ja kaipaan kyllä. 

Vierailija
9/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus kiinnostuneempi omasta julkista ku naisen pillusta 😯

Vierailija
10/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus kiinnostuneempi omasta julkista ku naisen pillusta 😯

Niinpä ja se on kuulemma ihan normaalia 

Vierailija
11/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo olevansa kokeilunhaluinen, mutta ei ole sitten vuosiin kuitenkaan kokeiltu mitään. Minulla seksimieltymykset muuttuu jonkun verran vuosittain ja varmaan miehelläkin, mutta samalla kaavalla pitää aina toimia. En usko että kenelläkään on samat mieltymykset tai eivät yhtään ole muuttuneet vaikka viiden vuoden sisällä. Lisäisin aidon kokeilunhalun ja niiden toteuttamisen. On paljon asioita mitä haluaisin kokea, mutta mies haluaa jyystää. Tai sitten ei halua, mutta kun näin on aina tehty. 

Jos tyydytät itseäsi voit ainakin silloin käyttää apuna ajatuksiasi mitä ne haluamasi kokeilut ovat ja miten ne toteutuvaisivat haluamallasi tavalla.

Vierailija
12/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole. Toivoisin että olisi.

Vierailija
13/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyydytät itseäsi voit ainakin silloin käyttää apuna ajatuksiasi mitä ne haluamasi kokeilut ovat ja miten ne toteutuvaisivat haluamallasi tavalla.

Kyllä mun henkilökohtaiset halut on mielikuvissa kokeiltu ja ääneenkin sanottu. Mitä hyötyä siitä on. Itse tyydyttymässä itseä on koettu jo.

Vierailija
14/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin perusjuttuja nyt. Molemmat rakastetaan suuseksiä puolin ja toisin, ollaan taitavia käsien käyttäjiä, toisinaan on leluja mukana ja hyväillään myös peppua puolin ja toisin - tosin mies ei halua että nuolen hänen reikäänsä mutta tykkää kun sormeilen ulkopuolelta. Mies ei ole vielä kokeillut panna mua peppuun, mutta se olisi mukava kokea lähiaikoina, jos vain mahtuu sisään. Olisi myös ihana kokeilla olla vibrattavana pidempi aika ja vaikkapa katsella samalla kun mies runkkaa vieressä. Vastaavasti haluaisin antaa miehelle oikein pitkäkestoisen penishieronnan. Täysin toteutettavissa olevia juttuja siis kaikki.

Vierailija
15/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun henkilökohtaiset halut on mielikuvissa kokeiltu ja ääneenkin sanottu. Mitä hyötyä siitä on. Itse tyydyttymässä itseä on koettu jo.

Olisiko tullut siis aika sinun hakea mies joka toteuttaisi haluamasi kokeilut eli vakkari panomiehen ja saada kotona samalla sitä tuttua ja turvallista seksiä.

Vierailija
16/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole ollut vuosiin, eikä haittaa kumpaakaan. Aikansa kutakin, elämässä on muutakin.

Pariskunta 50+

Vierailija
17/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei ole. Toivoisin että olisi.

Helppo ratkaista. Avatkaa suhde ja ryhtykää polyiksi. Toimii varmasti.

Vierailija
18/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäistä tai jopa olematonta.

Vierailija
19/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella yli kuusikymppisellä avioparilla seksi on sellaista perusseksiä. Mitään välineitä ja leluja meillä ei ole. Kun aloitamme, niin ensin suutelemme ja sivelemme toisiamme. Sitten kiinnitän huomiota vaimon rintoihin häväillen niitä ensin käsin ja sitten suulla ja kielellä. Tämän jälkeen nuolen vaimon pillua ja sitten käymme yhdyntään. Tai sitten ensin yhdyntä ja sen päälle nuolenta. Vaimo on yhdyntäkeskeisin nainen, jonka kanssa minulla on koskaan ollut seksiä. Lopuksi kän sängylle selälleni ja vaimoni hyväilee kaluani kielellään ja ottaa sen sitten suuhunsa kunnes laukean.

Pyllypanot eivät kuulu repertuaatiimme, koska kumpikaan ei ole sellaisesta kiinnostunut. Joskus nuolen vaimon pyllyä, mutta yleensä se edellyttää tiettyä hiprakkaa. Ja alkoholin kanssa täytyy olla varovainen, sillä tässä iässä alkoholin yliannostus vie mielenkiinnon seksiin, ainakin vaimolta. Saattaa kuulostaa tylsältä seksielämältä, mutta molemmat olemme siihen tyytyväisiä tällaisenaan. Meistä ei ole mihinkään avoimeen suhteeseen, eikä ryhmäseksiin eikä muihin vastaaviin juttuihin. Ja en oikein usko että muistakaan 64- ja 68-vuotiaista olisi sellaisiin.

Vierailija
20/30 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää parisuhdetta.

Maksullinenkin, johon rakastuin, pitää luuserina. Mikä tietty olenkin.

Lopulta ihan sama. Taidan kuolla pois samalla kertaa, kuin taloudellisesti itsenäinen Suomi.