Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
19041/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19042/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on leikattu puolet suolistosta pois ja lopuista rakennettu uusi ruoansulatussysteemi niin on aika uskottavaa että ei kerrota koko maailmalle että kakka valuu holtittomasti. Ei oikein sopisi prinsessan olemukseen.

Tässä voi mennä vuosi tai enemmänkin ennenkuin on edustuskunnossa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19043/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunkku ja W peruu edustustehtäviä. Muka vaalien takia. Tuliko vaalit yllätyksenä?

Kai se Rishi vähän yllättäen ne järjestää. 

Ei se nyt iso yllätys ole, kun ne olisi pitänyt järjestää aika pian joka tapauksessa. Syksyllä niiden kai oletettiin olevan. Nyt vaalit ikäänkuin aikaistuvat muutamalla kuukaudella, mutta Britanniassa tämä ei ole minkään sortin ihme tai yllätys tavallisille tallaajille. Politiikan tutkijat ja toimittajat voivat tietysti spekuloida taustalla olevia vaikuttimia jne., mutta esimerkiksi syys- tai lokakuussa olisi ollut vastaavat spekulaatiot. Se spekulointi ja analysointi kun on heidän työtään.

Pääasia, että William pääsee taas vapaille. Johan tuo

Oletko koskaan ollut "edustustehtävissä"? Olen ollut puutarhajuhlissa (erään paikallisen merkkihenkilön 80v- juhlat), joissa olin oman organisaationi edustajana. Läsnä oli kaikenlaisia silmäätekeviä, myös pari istuvaa kansanedustajaa, yksi ministeri ja muutama entinen kansanedustaja, sekä joitakin ihan tunnettuja taiteilijoita. Jouduin pitämään pienen onnittelupuheenkin.

Voin kertoa, että joo, olihan se kivaa ja mielenkiintoista, mutta myös todella kuormittavaa. Koko ajan piti olla ystävällinen ja huomioida muut ympärillä, piti muistaa nimet ja asemat ja miksi olivat ko. juhlissa (nämä liittyivät siihen, miksi minä olin siellä juhlissa), koko ajan piti olla valmis kertomaan omasta organisaatiosta ja kuunnella muiden kommentteja siitä.

Williamin tehtävä on ilmestyä paikalle ja juoda kuppi teetä, tervehtiä muutamia ihmisiä ja siinä se. Ei tarvitse muistaa nimiä, esitellä itseään ja organisaatiotaan. Muut esittelevät itsensä prinssille.

Vierailija
19044/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittihovin ohjenuorana on "Never complain, never explain". 

Huvittaa tuon typerän lässytyksen toisteleminen. Kuten jokainen tietää, että se on vaan urbaanilegendaa ja hovi keksii kyllä keinot kertoa haluamansa tiedot julkisuuteen.

Harry myös vahvisti tämän ohjelmassaan ja sanoi hovin vuotavan kuin seula, kun katsovat tarpeelliseksi selitellä asioita. 

Kokemusperäisesti tiedämme hovin kuinka luotettavaa hovin tiedotustoiminta on kokonaisuudessaan. Siitä riittänyt spekua. Hyvä niin. Katen muotokuva piirros muistuttaa todella,edellä mainittua Thaimaan prinsessan kuvaa. Miksi tuon pohtijan, viittaus,sopi naulankantaan? Hyvä speku.

Miksikö sopi naulankantaan? Ihan sikis, että se sopii täydellisesti sinun ajatusmaailmaasi, ajatustapaasi ja asenteiseisiisi. Kaikki mikä tukee niitä on mi

Sitten kun hovi selittelee että haamu-Kate on tehnyt videon niin sinä hyriset tyytyväisenä koska se sopii sinun uskomukseesi siitä että Kooma-Kate tekee työtä. (vaikkei Katen nimeä edes mainittu tekijälistassa).

Vierailija
19045/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva on kuin harrastelijan työ, vähän amatöörimäinen.

Ja ainakin minä onnistuin googlaamalla löytämään pelkkiä ns. suttuisia, epätarkkoja kuvia. Aivan kuten Katesta puutarhassa kuvattu video, jota epäillään deep fake -tekeleeksi, oli myös suttuinen. Onko tämä suttuisuus jokin uusi trendi erityisesti Kateen liittyen? 

Jotenkin tuntuu siltä, että brittihovin taso on laskenut ikävällä tavalla. Jos asioita olisi muutettu pikkuhiljaa vähitellen, tulos olisi voinut olla hyvä - jopa entistä parempi suhteessa aikakauteen jota nyt elämme. Mutta nyt tuntuu, että ollaan kuin katastrofin silmässä. Meinasin juuri sanoa, että kohta varmaan hovin hevoslauma karkaa juoksemaan jonnekin kaupunkiin, mutta sitten muistin että sellainenkin tapahtuma itse asiassa oli jo. Mitä seuraavaksi? Maastopalo kuninkaallisilla tiluksilla?&n

Eikö niitä ollut neljäkin hevosta karkuteillä? Ilmestyskirjassa esiintyy neljä hevosta. 

Vierailija
19046/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"William on tarpeeksi tyhmä kävelläkseen kaksoisolennon kanssa".

Vierailija
19047/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykset "Missä on Kate" yltyvät, ja hovi ilmoitti ettei aio työskennellä enää ollenkaan, käyttävät tekosyynä vaaleja.

Vierailija
19048/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on leikattu puolet suolistosta pois ja lopuista rakennettu uusi ruoansulatussysteemi niin on aika uskottavaa että ei kerrota koko maailmalle että kakka valuu holtittomasti. Ei oikein sopisi prinsessan olemukseen.

Tässä voi mennä vuosi tai enemmänkin ennenkuin on edustuskunnossa taas.

Silloin laitettaisiin avanne. Ei mikään este tehdä parin minuutin zoom-puhelua medialle.

Vierailija
19049/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kate, mitä sinulle on tehty? Vastauksena Charlesin karmiva muotokuva ja Katen keskinkertainen vastaava. 

Vierailija
19050/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo häiriköinti, aika moni täällä keskusteleva tietää kuka Kate on.

On eri asia tietää, kuin luulla tuntevansa hyvinkin.

Etkö vieläkään ymmärrä että minä puhuin tietämisestä, sinä tuntemisesta, en minä.

Vierailija
19051/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI TULLA NÄKEMÄÄN KUUKAUSIIN

https://www.celebitchy.com/873280/royalist_its_possible_princess_kate_w…

No se ei ollut mikään yllätys. Pitävät ihmisiä tyhminä.

Vierailija
19052/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vieläkään ymmärrä että minä puhuin tietämisestä, sinä tuntemisesta, en minä.

On eri asia tietää kuka hän on, kuin väittää tietävänsä hänen elämästään, kuin tuntisi hänet. Tämähän tässä on ollut se pointti; väitteitä, mutua ja tätä hemmetin tyhmää "spekua".

Ja ihan kaikki ainoastaan negatiivisessa mielessä, psykoosi, avanne, avioero, miehen pettäminen ja hakkaaminen, ryyppääminen, lasten huono kohtelu ja mitä kaikkea.

Mutta eihän pöpi itsestään mitään outoa havaitse, sen kun vaan jatkaa solvaamistaan, yhtä ja samaa paskaa viikosta toiseen. Pari järkevää välissä pohtii oikeita asioita järjellä.

Vierailija
19053/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI TULLA NÄKEMÄÄN KUUKAUSIIN

https://www.celebitchy.com/873280/royalist_its_possible_princess_kate_w…

No se ei ollut mikään yllätys. Pitävät ihmisiä tyhminä.

Ei tulla näkemään ikinä. Tyhmät uskoo tuon että nähdään ensi vuonna. "Kaksi viikkoa, pääsiäisenä, pääsiäisen jälkeen, kesäkuun paraatissa, Wimbledonissa", maalitolppa siirtyy ja tyhmät uskoo.

Vierailija
19054/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa touhua on... Mitä Britit ajattelevatkaan tästä kaikesta?

Vierailija
19055/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan hiljaista on.

Vierailija
19056/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpä on vakava ja ennalta arvaamaton sairaus.

Vierailija
19057/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksessä Blaäck Böördissä. Siellä diilataan. Ostetaan ja myydään. Kaikkea. Auki 04.30.

Kiva kävellä kotiin ja metrotkin ja bussit alkaa aamusta liikkua. Kotona esim 5.30.

Oon joutunut todistamaan vahingossa tutun miehen vessapanoa toisen miehen kanssa.

- NAINEN

Vierailija
19058/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia tietää kuka hän on, kuin väittää tietävänsä hänen elämästään, kuin tuntisi hänet. Tämähän tässä on ollut se pointti; väitteitä, mutua ja tätä hemmetin tyhmää "spekua".

Ja ihan kaikki ainoastaan negatiivisessa mielessä, psykoosi, avanne, avioero, miehen pettäminen ja hakkaaminen, ryyppääminen, lasten huono kohtelu ja mitä kaikkea.

Mutta eihän pöpi itsestään mitään outoa havaitse, sen kun vaan jatkaa solvaamistaan, yhtä ja samaa paskaa viikosta toiseen. Pari järkevää välissä

Sivusta. Oletko humalassa vai käytätkö jotain sinulle sopimattomia aineita.

Vierailija
19059/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän pöpi itsestään mitään outoa havaitse, sen kun vaan jatkaa solvaamistaan, yhtä ja samaa paskaa viikosta toiseen. Pari järkevää välissä

Olet vaikea ihminen. Ohis.

Vierailija
19060/32325 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä on vakava ja ennalta arvaamaton sairaus.

Tyhmyys on ehtymätön luonnonvara, aina vaan uskoo tekoälyllä tehtyyn syöpävideoon.

Ketju on lukittu.