Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
17181/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono enne, kun kirjoitetaan elämänkerta noin nuoresta ihmisestä. Nyt uutisoitu että Catherinesta kirjoitetaan elämänkerta?  Ikään kuin ennen kuolemaa ts ennustaa kuolemaa. 

Ei Kate selviä edustuskuntoon. Kuolemakin voi tulla jo "ennen" joulua. Aikamääre siis.

Korjasin. Ole hyvä.

Vierailija
17182/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt, luottamukseni kuninkaallista perhettä kohtaan on tuhottu. En luota enää mihinkään. Olisi se Kate sentään minulle voinut lähettää videotervehdyksen, mutta kun ei! 

Totta ei voinu perkules lähettää ku Willin kuvan. Petyin taas kun vaan hän on elossa.

Korjasin tämänkin. Ota oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on hinku saada Kate kuolleeksi. Merkkejä siellä, merkkejä täällä. Kaikki vain vihjeitä, enteitä ja faktoja. Ottaa varmasti lujille kun Kate aikanaan palaa töihinsä = ihmisten ilmoille. Ainakin yksi tuntenee itsensä petetyksi, luottamus murenee pikkhiljaa ja Kate vain nauraa partaansa kun onnistui huijaamaan häntä henkilökohtaisesti.

Mistä tiedät niin varmuudella, että palaa? Jos on syöpä, josta ei ehkä selviä? 

Edellä olevalla on> todisteet <että Kate on jouluna elossa.

Vastaus oli kirjoittajalle. Kova hinku...

Ei ollut vaikea tämäkään.

Vierailija
17184/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vähän ihmettelen näitä jotka ovat tietävinään kuka minkäkin kommentin on kirjoittanut. Tuon yhden nyt tunnistaa aina, mutta muuten en osaisi sanoa mitkä ovat yhden ja saman kommentoijan kirjoittamia. Tuolle joka väitti "Katefanin vastailevan itsellensä" voin kertoa, erehdyt. Sen aiemman kirjoitin minä ja siihen vastasi joku muu. Ehkä joku hovivihaaja tosiaan harrastaa yksinpuhelua ja vastailee itselleen ja siksi kuvittelee muidenkin tekevän samoin.

Vierailija
17185/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vähän ihmettelen näitä jotka ovat tietävinään kuka minkäkin kommentin on kirjoittanut. Tuon yhden nyt tunnistaa aina, mutta muuten en osaisi sanoa mitkä ovat yhden ja saman kommentoijan kirjoittamia. Tuolle joka väitti "Katefanin vastailevan itsellensä" voin kertoa, erehdyt. Sen aiemman kirjoitin minä ja siihen vastasi joku muu. Ehkä joku hovivihaaja tosiaan harrastaa yksinpuhelua ja vastailee itselleen ja siksi kuvittelee muidenkin tekevän samoin.

Olisikin hyvä, että tänne palstalle joutuisi kirjautumaan. Jokaisella olisi nimimerkkinsä eikä tahallisia tai tahattomia väärinkäsityksiäkään tulisi

Vierailija
17186/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on hinku saada Kate kuolleeksi. Merkkejä siellä, merkkejä täällä. Kaikki vain vihjeitä, enteitä ja faktoja. Ottaa varmasti lujille kun Kate aikanaan palaa töihinsä = ihmisten ilmoille. Ainakin yksi tuntenee itsensä petetyksi, luottamus murenee pikkhiljaa ja Kate vain nauraa partaansa kun onnistui huijaamaan häntä henkilökohtaisesti.

Mistä tiedät niin varmuudella, että palaa? Jos on syöpä, josta ei ehkä selviä? 

Enhän voi varmaksi tietää. Toivon että paranee. Jos toisin käy mikään ei luultavasti ikinä muuta pseudovieraskielisen uskoa siitä että 

Joulun aikaan calmo.Ei mitään uutta siltä rintamalta.

Vierailija
17187/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät niputettiin yhteen. Minä "tunnistan" myös vain tuon yhden, joka oikein haluaa huomiota ja esittää, ja ehkä tuon joka käyttää sanontaa "työntää bussin alle", ja jollain on aika usein "vana", kun ilmeisesti on tarkoitus olla "vaan", eli kun nopeasti kirjoittaa, niin tulee sitten noin...

Vierailija
17188/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäkäti jäkäti.Luetun ymmärtäminen .Tautofonia jankuttaa.Tälläiseksi toisin ajattelioiden vihaajaksi sinut koen.Ketkä kaikki täällä??

Tuo vähän ylempänä oleva tekstisi jossa mainittuna Kate, William, Camilla, Charles ja Rose; sekö on mielestäsi "toisin ajattelioiden" ajattelua? Aivan sairasta settiä, mitä hyvää kuvittelet tuovasi tähän ketjuun tai maailmaan suoltamalla tuollaista aivosaastaa? Perustelet sillä että ketjun aiheena spekulointi? Itse toistat muutamia samoja pohdiskelujasi (melko ylevä termi noille tuotoksille) viestistä toiseen etkä missään vaiheessa ole kovin ystävälliseltä vaikuttanut.

Kiitos. Tuli selväksi mitä ajattelet minusta ihmisenä,spekuloijana.Ikävää että et pidä Minusta.Saanko kuitenkin spekuloida täällä?Vaikka hermosi ei kestä niitä.En analysoi tähän muutakuin aika tylsää tää kirjoittelu on ajoittain. Toisten maalittamista.Tiettyinä päivinä varsinkin.Ei oo oikein mitään uutta, otsakkeen alle löydetty.

Vierailija
17189/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono enne, kun kirjoitetaan elämänkerta noin nuoresta ihmisestä. Nyt uutisoitu että Catherinesta kirjoitetaan elämänkerta?  Ikään kuin ennen kuolemaa ts ennustaa kuolemaa. 

Ei Kate selviä edustuskuntoon. Kuolemakin voi tulla jo "ennen" joulua. Aikamääre siis.

Korjasin. Ole hyvä.

😊😉en ymmärrä mitä korjasit?Täydellinen Black out tuli meille?

Vierailija
17190/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙃mitä korjasit?Meille tuli täydellinen Black out??Selvennä vähän.Että ymmärrettäis?

Vierailija
17191/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidät niputettiin yhteen. Minä "tunnistan" myös vain tuon yhden, joka oikein haluaa huomiota ja esittää, ja ehkä tuon joka käyttää sanontaa "työntää bussin alle", ja jollain on aika usein "vana", kun ilmeisesti on tarkoitus olla "vaan", eli kun nopeasti kirjoittaa, niin tulee sitten noin...😏🙄

Mikä tää korjaaja on mitä hän korjaa.Meillä on Black out.Kertokaa jos joku tietää?

😶

Vierailija
17192/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidät niputettiin yhteen. Minä "tunnistan" myös vain tuon yhden, joka oikein haluaa huomiota ja esittää, ja ehkä tuon joka käyttää sanontaa "työntää bussin alle", ja jollain on aika usein "vana", kun ilmeisesti on tarkoitus olla "vaan", eli kun nopeasti kirjoittaa, niin tulee sitten noin...

Minä niputin teidät yhteen, mutta toivottavasti ette kuvittele minun olevan tuo yksi, jonka te molemmat kuvittelette tunnistavanne. 

Vierailija
17193/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidät niputettiin yhteen. Minä "tunnistan" myös vain tuon yhden, joka oikein haluaa huomiota ja esittää, ja ehkä tuon joka käyttää sanontaa "työntää bussin alle", ja jollain on aika usein "vana", kun ilmeisesti on tarkoitus olla "vaan", eli kun nopeasti kirjoittaa, niin tulee sitten noin...😏🙄

Mikä tää korjaaja on mitä hän korjaa.Meillä on Black out.Kertok

Kujalla ollaan täälläkin :D

Vierailija
17194/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin hyvä, että tänne palstalle joutuisi kirjautumaan. Jokaisella olisi nimimerkkinsä eikä tahallisia tai tahattomia väärinkäsityksiäkään tulisi

Osittain totta.Potkut töistä sekä Varma lähtö siperiaan ,Tsitte kyllä tulis.Sitte on nämä maalittajat jotka tonkii ihmisten asiat,sekaa kaikki,luo myrkyllisen ilmapiirin koko ketjuun.No heitähän ne ehkä palvelis.

Vierailija
17195/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä niputin teidät yhteen, mutta toivottav

Ei täällä "kannata tunnistaa" kuin ihan varmat, ja vain siinä tapauksessa, jos saa itseään koskevan  solvaavan kommentin. Kunhan pysyy aiheessa, niin hyvä.

Vierailija
17196/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa! Sinä siis olet se, jota saamme kiittää tästä mahtavasta argumentaation kukkasesta: Meghanfani on yhtä paha ja ilkeä kuin Meghan itse tjsp. Miten arvioisit omaa suoritustasi asteikolla 1-10: kuinka hyvin onnistuit pysymään ketjun aiheessa, ja kuinka hyvin onnistuit olemaan käymättä käsiksi kanssakeskustelijoihin?

Vierailija
17197/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka uskovat Katen olevan kuollut... Miksi ihmeessä William ja läheiset salaisivat jotain sellaista? Ei se millään järjellä ole selitettävissä.. 

Vierailija
17198/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa! Sinä siis olet se, jota saamme kiittä

Menehän jo muualle riitaa haastamaan. 

Vierailija
17199/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut ihan typerä ketju, mutta säästyypähän aikaa kevätsiivoukseen ja lenkkeilyyn...

Vierailija
17200/32325 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tullut ihan typerä ketju, mutta säästyypähän aikaa kevätsiivoukseen ja lenkkeilyyn...

Täytynee katsella Black list'aa. Raymond Reddingtonin sekoiluissakin on enemmän järkeä.

Ketju on lukittu.