Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
11081/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei varsinaisesti liity aiheeseen mutta liittyy kuitenkin kun paljon jo muutakin puhuttu kuin Katen sairaus. Niin eikö yhtään herätä ajatuksia (puoltajilla) se että kirjassaan Harry iloitsee jopa siitä että William on kaljuuntunut eikä ole enää niin selvästi Dianan näköinen? Minun silmiini tuo on aika katkeraa ja kateellista -ja naurettavaa- puhetta eikä mitään järkevää vuodatusta kaltoinkohtelusta.

Hovi on kamala paikka kun ei Sparelle suotu edes Dianan ulkonäkögeenejä, siinäkin suosittiin isoveljeä.

Harry oli kyllä Dianan siskon näköinen

Huono kuva.  Googlaa Frances Shand Kydd, niin löytyy parempiakin.

Vierailija
11082/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tehdä vissiin Meghan x Kate ketju niin saadaan keskustella rauhassa.

Miksi heidät pitäisi samaan ketjuun yleensä laittaa? Ikivanhoja juttuja nuo huulikiillot ja kun ei Kate neuvonut tai ottanut mukaan shoppaamaan. Ulkonäkövertailu on täyttä pskaa, ja kun ei voisi kaksi eri naista olla enää erilaisempia kaikin puolin.

Nyt on välimatkaa reilusti, eivät ole tekemisissä. Tuskin tulevat olemaankaan, ainakaan ystävinä. Jotain hovitapaamisia pakosta, kun noita tilaisuuksia taas alkaa tulla. Jos siis H&M katsovat tarpeelliseksi tulla Amerikasta niihin.

Ja toinen mitä ei jaksaisi ovat nuo nimet.

Onko se nyt niiin maailmanloppu, jos joku kirjoittaa Elisabeth? Täällä kun on Ellu, Haxa, Hazbeen, Hartsa, Harriet ja Cathrine, Katie, Katjuska, Katinka, Katy jn

No voi Meghan parkaa, tärisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä olen terve kaikin puolin. Tasan eivät käy nallekarkit elämässä tai edes montako lasta tulevalle kunkulle synnyttää, niin se ei takaa kuolemattomuutta.

Ei mulla muuta.

Vierailija
11084/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit sanovat Britanniassa, että Katen sanavalinnat puheessaan kertovat, ettei syöpä ole levinnyt. Eli jos ei puhunut parturia, ennusteen pitäisi olis hyvä.

No tuon sanaan ei voi enää luottaa 

Vierailija
11085/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tehdä vissiin Meghan x Kate ketju niin saadaan keskustella rauhassa.

Miksi heidät pitäisi samaan ketjuun yleensä laittaa? Ikivanhoja juttuja nuo huulikiillot ja kun ei Kate neuvonut tai ottanut mukaan shoppaamaan. Ulkonäkövertailu on täyttä pskaa, ja kun ei voisi kaksi eri naista olla enää erilaisempia kaikin puolin.

Nyt on välimatkaa reilusti, eivät ole tekemisissä. Tuskin tulevat olemaankaan, ainakaan ystävinä. Jotain hovitapaamisia pakosta, kun noita tilaisuuksia taas alkaa tulla. Jos siis H&M katsovat tarpeelliseksi tulla Amerikasta niihin.

Ja toinen mitä ei jaksaisi ovat nuo nimet.

Onko se nyt niiin maailmanloppu, jos joku kirjoittaa Elisabeth? Täällä kun on Ellu, Haxa, Hazbeen, Hartsa, Harriet ja Cathrine, Katie, Katjuska, Katinka, Katy jn

Eilen oltiin jo hautaamassa Charlesia ja tänään Katera. syöpä on todettu alkuvaiheessa, ei ole levinnyt. 

Vierailija
11086/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suostu kuolemaan niin asia menee hallinto-oikeuden käsittelyyn. 

sääliksi käy noiden lapsia. Isälläkin jo varmasti uusi nainen katsottuna.

Vierailija
11087/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä ketjussa yhtään täyspäistä?

Vierailija
11088/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minä olen terve kaikin puolin. Tasan eivät käy nallekarkit elämässä tai edes montako lasta tulevalle kunkulle synnyttää, niin se ei takaa kuolemattomuutta.

Ei mulla muuta.

No tuota, missä esim. Catherine on ollut sitä mieltä, että kolmen lapsen ja Walesin prinsessan tittelin jälkeen ollaan kuolemattomia? Ainakin parhaat spesialistit hänellä on, verrattuna taviksiin. Jo se on mittava etu sairaanhoidossa. Ykkösenä pääsee minne tarvista on mennä.

Miten ihmeessä ei tämä mässäily millään lopu? Ihan kuin olisi ensimmäinen syöpään sairastunut. Ja voi sinua, kun olet terve kaikin puolin. Onhan se toki ylpeilyn aihe, ja kuin vahingoniloisena siellä kehuskelet. Mutta entäs kun ja jos et enää ensi vuonna vaikka olekaan? Ei mulla muuta.

Vierailija
11089/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei varsinaisesti liity aiheeseen mutta liittyy kuitenkin kun paljon jo muutakin puhuttu kuin Katen sairaus. Niin eikö yhtään herätä ajatuksia (puoltajilla) se että kirjassaan Harry iloitsee jopa siitä että William on kaljuuntunut eikä ole enää niin selvästi Dianan näköinen? Minun silmiini tuo on aika katkeraa ja kateellista -ja naurettavaa- puhetta eikä mitään järkevää vuodatusta kaltoinkohtelusta.

Hovi on kamala paikka kun ei Sparelle suotu edes Dianan ulkonäkögeenejä, siinäkin suosittiin isoveljeä.

Huono kuva.  Googlaa Frances Shand Kydd, niin löytyy parempiakin.

Ei kyllä nyt vakuuta. Ei ollut mielestäni kaunotar mutta kuten sanottua makunsa kullakin. 

https://www.shutterstock.com/fi/editorial/image-editorial/mrs-frances-s…

https://dianatheprincess.weebly.com/frances-shand-kydd--edward-john-spe…

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/106/590x/secondary/princes…

https://people.com/thmb/_C6xaQY9EGb8s80LnAXRV7l4fQM=/1500x0/filters:no_…():max_bytes(150000):strip_icc():focal(999x0:1001x2)/john-spencer-frances-shand-kydd-2-334fbed1b06f4159b49ec75907ef4c6b.jpg

Vierailija
11090/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei suostu kuolemaan niin asia menee hallinto-oikeuden käsittelyyn. 

sääliksi käy noiden lapsia. Isälläkin jo varmasti uusi nainen katsottuna.

Joku voisi tehdä lasun? Toisaalta palvelutarpeen arvoinnissa menee kai 3kk ja Kate on saattanut jo kuolla kupsahtaa siinä ajassa. :(

Vierailija
11091/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli satumaisen kaunis, yksi kauneimmista naisista koskaan.

mun mielestä Diana ei ollut erityisen kaunis, mutta maku asioita nämä.

Ei minustakaan. En koskaan tajunnut sitä hypetystä silloin ja nyt vielä vähemmän. Sarah oli nätimpi, eloisampi ja samaistuttavampi.

Ja minua ihmetytti se kostomekko kohu...

Vierailija
11092/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätörini on huomattavan kauniimpi kuin mitä Daiaana oli. Jälkimmäinen oli melko keskinkertaisen näköinen.

t. setä mies tutkimuksen asian tuntija

Vierailija
11093/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkyi hyvin uudessa kuvassa pikku kumipallotkin. Pitäähän Villulla olla stressipallot, kun maailman tilanne niin hankala ja on iso vastuu miehellä. 

Vierailija
11094/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, Kate ja Williamin on tehnyt sitä....

Vierailija
11095/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voisi keskustella enemmän juurikin siitä, miksi Katesta julkaistaan vain deepfakejuttuja. Hän on kuollut tai koomassa? Twitterissä oli julkaisu, että on jo polttohaudattu. Kuva arkusta ja kukista krematoriossa. Ei tosin mitään virallista vahvistusta asialle, tietenkään. 

No voi apua, mitä typeryyksiä ihmiset kirjoittelee! Katehan saisi kuninkaalliset, valtiolliset hautajaiset asemansa vuoksi! 

Vierailija
11096/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli satumaisen kaunis, yksi kauneimmista naisista koskaan.

mun mielestä Diana ei ollut erityisen kaunis, mutta maku asioita nämä.

Ei minustakaan. En koskaan tajunnut sitä hypetystä silloin ja nyt vielä vähemmän. Sarah oli nätimpi, eloisampi ja samaistuttavampi.

Ja minua ihmetytti se kostomekko kohu...

Kostomekko oli itse asiassa aika surullinen juttu, koska Charlesille riitti maiharissa ja kumisaappaissa viihtynyt Camilla.

Vierailija
11097/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ovat Kate Middletonin hautajaiset??

Vierailija
11098/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry oli kyllä Dianan siskon näköinen nuorempana. Eli sieltä Spencereiltä tuli niitä geenejä.

Ei tullut Dianan ulkonäkögeenej

Ladyt Amelia, Eliza ja Kitty ovat aivan peruskauniita, mutta eihän heitä hyvänen aika voi verratakaan Dianaan. 

Vierailija
11099/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytoi käytetää vaa levinneisii tapauksiin. eli se siitä

Vierailija
11100/32325 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga Timonen ja muut syöpään sairastuneet ovat olleet julkisuudessa. Se, ettei Katesta ole MITÄÄN aitoa kuvaa tai videota, kertoo jostain. Häntä ei enää ole? Jos teoretusoituun kuolemaan liittyy jotain hämärää, kuten murha, hän varmaan haluaisi sen tulevan julki. 

Ketju on lukittu.