Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32059)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla kylmäävä tilanne Katella ja Williamilla, koska johan tämän kohun luulisi vaikuttavan lapsiinkin, mutta silti ei tehdä mitään hälyn tasoittamiseksi. Lasten perusturvallisuus järkkyy vähemmästäkin.
Nyt ei enää olla huolissaan Katesta ja pelastamassa häntä vaan murehditään lasten perusturvallisuuden järkkymistä. Jos se järkkyy se ei johdu vanhemmista vaan kaikista niistä ilkeämielisistä kommenteista joita jotkut suoltavat.
Totta, he varmasti illat kääntävät suomenkielisiä keskusteluja englanniksi. Siksi vältän rumia sanoja.
Jokohan he ovat perillä siitä, mikä on kouvolatukka. Siinä tapauksessa vilpitön anteeksipyyntö. Ei olisi pitänyt läh
Laittaisin käsin kirjoitetun sinetöidyn kuoren. Itse kirjeessä muista kohtelias puhuttelu kaikkine arvonimineen. Sitten kuvailet syitä monipuolisesti, miksi alennuit moiseen törkykampanjaan paljastamalla tukkatyylin (tirs, en voi mitään... huohhaah.. )
Vetoat vaikka ulosottomiehen käyntiin ja suvun kiroukseen sekä maksamattomaan kaasulaskuun. Liitä käyntikorttisi mukaan. Kohtelias kirjeen lopetus ja pisara suosikkiparfyymiä. Luulen että saat anteeksi kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan kyylät, minä soittelen herkkien sielujenne kanteleita. Olen pahoillani, jos se viiltää noin syvältä.
Sun päässäsi ainakin joku ding dong taitaa soida.
Ota ihan iisisti vaan, Catherine palailee aikanaan. Hän ei nyt vaan tiedota asiasta sinulle henkilökohtaisesti. :)
Eikö? Ja mä kun ihan luulin niin 😭.
Mullekin tuli jostain oudosta numerosta puhelu viime viikolla, ja aika useasti talven mittaan Luulin, että joku puhelinmyyjä enkä vastannut. Voi mun juma, W. varmaan oikaisee tämän epätietoisuuden uskoutumalla minulle! My lips are sealed, your majesty!
No ponimai putte tulkaa kaikki nälkää näkevät suomalaiset pääkaupunkiinne moskva rohkeesti vaan tupolev noutaa Lapin lennoston varikon pihalta klo 3
Perhana, menisin itsekin kasvojenkohotukseen jos olis rahaa. Pitäisi siinä vähän miettiä miten saisi asian salattua esim töissä mutta onneksi minun poissaoloni ei aiheuttaisi yhtä isoa hässäkkää :D
Vierailija kirjoitti:
Daily Fail uutisoi tänään, että siinä missä Sussexeilla oli ennen omat henkilöprofiilit, nyt heillä on enää yhteinen lyhyt teksti. He ovat tippuneet listalla prinsessa Alexandran alapuolelle, perää pitää Andrew.
https://www.royal.uk/royal-family
Redditissä tuli vastaan, kun tätä pidetään hovin temppuna kääntää huomiota pois Waleseistä. DM:n lööpissä onkin ollut tämä uutinen ja Katen kuva aiheina tänään.
Marklet ovat peränpitäjinä vielä Andrewinkin alapuolella, sen voi itse kukin tsekata.
Älkää nyt viitsikö, ei sen kasvoja ole leikattu. Ei saa olla 😥
Vierailija kirjoitti:
Pssst... Kate on muuttanut Suomeen kaikessa hiljaisuudessa, saanut sossusta vuokrakämpän Tikkurilasta ja muutkin avustukset kohtapuolin kunnossa. Kyllä se aikansa ottaa, kun tulkkiakin ollaan tarvittu. Että eipähän hättäillä, eiköhän prinsessa tässä lähiaikoina ruokakaupoilla vastaan kävele.
Miksi mä en nähnyt Katea tänään Tikkurilassa? No tänään ei varmaan ole tukien maksupäivä, että eihän sitä huvikseen shoppailemassa kyllä käydäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Fail uutisoi tänään, että siinä missä Sussexeilla oli ennen omat henkilöprofiilit, nyt heillä on enää yhteinen lyhyt teksti. He ovat tippuneet listalla prinsessa Alexandran alapuolelle, perää pitää Andrew.
Redditissä tuli vastaan, kun tätä pidetään hovin temppuna kääntää huomiota pois Waleseistä. DM:n lööpissä onkin ollut tämä uutinen ja Katen kuva aiheina tänään.
Eli Harrya käytetään aina vaan harhauttamiseen kun Walesit ovat paineen alla.
Lööpin tekstit:
Royal Special One: The image the world has been waiting to see: Smiling Kate out walking with William
Royal Special Two: Harry and Meghan are downgraded by the Palace
Olen koko ajan ollut team WC, mutta onhan tuo jo vähän koomista. Hyvä, että on vielä jotain ässiä hihassa hovilla.
Vierailija kirjoitti:
Perhana, menisin itsekin kasvojenkohotukseen jos olis rahaa. Pitäisi siinä vähän miettiä miten saisi asian salattua esim töissä mutta onneksi minun poissaoloni ei aiheuttaisi yhtä isoa hässäkkää :D
Muista vaan laittaa sopivasti elonmerkkiä, vilkuttaa parvekkeelta ja sillain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on arvovaltakysymys. Kyllä hovi pystyisi antamaan videon tai Kate ilmestymään parvekkeelle vilkuttelemaan mutta ei ole pienintäkään syytä lähteä tuohon leikkiin mukaan. Nyt yritetään kovasti tehdä Katesta ja loppujen lopuksi heistä kaikista marionetteja jotka sätkivät sen mukaan mitä "kansa" haluaa heitä vedellä. Elisabet -näin otaksun- ei todellakaan suostuisi moiseen pelleilyyn.
Eli nokka pystyssä vähät välittävät siitä mitä kansalaiset ovat mieltä? No sehän varmaan sitä kannatusta nostaakin. 🙄
Eli nokka pystyssä kansalaiset vaativat sitä sun tätä ja asiallinen tiedotus ei kelpaa? Ei kenenkään tarvitse hypätä toisen käskystä, ei edes kuninkaallisten ja siinä ei ole mitään ylimielisyyttä. Eivät he mitään hovinarreja ole.
Olisivat sitten pitäneet Katen kokonaan poissa ja jankanneet vaan sitä "saikkulomalla pääsiäiseen asti" tarinaa. Se olisi ollut ok. Mua ei koko homma, eli missä Kate on, kiinnostanut pätkääkään, MUTTA sitten ne julkaisivat sen naurettavan äitienpäivä kuvan ja photoshop selittelyt. Se oli säälittävä yritys hiljentää juorut. Eli he alkoivat hovinarreiksi. Siitä oli arvokkuus kaukana. He ovat sen kuoppansa kaivaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pssst... Kate on muuttanut Suomeen kaikessa hiljaisuudessa, saanut sossusta vuokrakämpän Tikkurilasta ja muutkin avustukset kohtapuolin kunnossa. Kyllä se aikansa ottaa, kun tulkkiakin ollaan tarvittu. Että eipähän hättäillä, eiköhän prinsessa tässä lähiaikoina ruokakaupoilla vastaan kävele.
Miksi mä en nähnyt Katea tänään Tikkurilassa? No tänään ei varmaan ole tukien maksupäivä, että eihän sitä huvikseen shoppailemassa kyllä käydäkään.
No kun mä mietin että oliko se siellä Tokmannissa katsomassa lasten kumisaappaita. Louisille varmaan sitten. En viitsinyt ottaa kuvaa koska hienotunteisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Kate joutui sairaalaan ja sen jälkeen vasta tuli tarve tiedottaa suunnitellusta operaatiosta.
Veikkaukseni on hermoromahdus. Paranemista hänelle, oli mikä hyvänsä. Normaali operaatio se ei ole ja kuvista ja videosta huolimatta ,aitoa Katea emme ole nähneet kolmeen kuukauteen.
Kai ne jossain vaiheessa paljastaa asioiden oikean laidan.
Ole nyt kuule ihan hiljaa. Sairaalaan menosta ei ilmoiteta etukäteen. Miksi sinne olisi pitänyt tilata kuvaajat ja kaikki, miksi aiheuttaa sairaalalle hässäkkää? Kyllä sinä ehdit kuulla jälkeenkin päinl - Oli todela väärin näin jälkeenpäin ajateltuna, että Charles kertoi diagnooseistaan. Hovin on palattava takaisin entisen käytäntöön, koska poikkeama on aiheuttanut näin paljon ongelmia.
Sinun veikkauksesi on sairaan horinaa ja siksi merkitysketöntä, mutta äärimmäisen ikävää ja moraa
Kate ei ole Jumala eikä siitä tarvi puhua sen paremmin niin kauan kun Meghania ja Harrya ei arvosteta ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi kuva Katesta selittää kaiken. Hän on käynyt kasvojenkohotusleikkauksessa. Ei ole halunnut sitä myöntää niin on puhuttu vatsan alueen leikkauksesta. Näyttää 20 vuotta nuoremmalta uudessa kuvassa. Hyvä tehdä kyllä noin aikaisessa vaiheessa ja tulokset ovat upeat!
Montako kertaa pitää jankata, että se EI OLE Kate!
https://twitter.com/Imam_Ul_Haq917/status/1770003067615809804?t=o_Q0UJM…
Kateahan ei ole nähty sen joulun kävelyn jälkeen, jolloin oli täysin terveen ja onnellisen näköinen. 28.12 ambulanssi kiiti sairaalaan hovista. Netissä liikkuu huhuja, että Katen lakimies uskoo tämän olevan kuollut. Ja että on pakotettu ilmoittamaan jotain, jos ei muuten informoida.
Joku hovista myrkyttänyt hänet. Kateellinen Camilla tai Charles? Kateahan oli suosituin kuninkaallinen, kuten D aikoinaan. Vaarallista naida tuohon hoviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhia tapahtuu. Jos Katelle jankataan masennusdiagnoosia koko ajan, niin miksi sitten esim. Kingston ei sitä voinut olla?
Syöpää tuskin kukaan haluaa feikata. Ja syöpä nyt vaan yleistyy kokoajan. Charles iäkäs ja Fergiekin auringolle altistunut herkkäihoinen punapää.
Camillalla loma, Charles näin varmaan halunnutkin. Keitä sieltä on kadonnut? Hoviin kuuluu tietyt working royalit, eikä esim. Middletonien elämä ja olinpaikka ole julkista riistaa.
Koko hovi lomalla ym.sukulaiset auringosa.Anne kotona töissä(missä Tim oli saanut mustasilmän joulu hipassa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla kylmäävä tilanne Katella ja Williamilla, koska johan tämän kohun luulisi vaikuttavan lapsiinkin, mutta silti ei tehdä mitään hälyn tasoittamiseksi. Lasten perusturvallisuus järkkyy vähemmästäkin.
Nyt ei enää olla huolissaan Katesta ja pelastamassa häntä vaan murehditään lasten perusturvallisuuden järkkymistä. Jos se järkkyy se ei johdu vanhemmista vaan kaikista niistä ilkeämielisistä kommenteista joita jotkut suoltavat.
Kaiken voi antaa anteeksi unohtaa ei saa itsepuolustus vaisto pitää olla
Totta, he varmasti illat kääntävät suomenkielisiä keskusteluja englanniksi. Siksi vältän rumia sanoja.
Jokohan he ovat perillä siitä, mikä on kouvolatukka. Siinä tapaukses
Katen perhe, eli vanhemmat, ja sisarukset eivät ole saaneet mitään yhteyttä Kateen, he evät tiedä missä hän on. Ja Palatsi vaan jankuttaa että hän tulee sitten julkisuuteen kun on parantunut ja sillä välin julkaisevat feikkikuvia.
Miettikääpä tätä omalle kohdalle: siskonne, tyttärenne, äitinne on mukamas sairas, mutta te ette saa häneen mitään yhteyttä!!! Eikö mikään hälytyskello soi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista vaan laittaa sopivasti elonmerkkiä, vilkuttaa parvekkeelta ja sillain.
Joo, aina ne rahat jostain järjestyy. Onhan noilla wanna be -julkkiksillakin jos mitä Turkin matkaa ja naamat ja pildet kohennetaan uuteen uskoon.
Tosiaan viluttelet, ja heti auringon ensimmäisten lämmittävien säteiden alle vaan terdelle nostelemaan uutta nassua kaikkien ihailtavaksi. Pyörittelet päätäsi joka suuntaan. Voit unohtaa Tinderit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marklet ovat peränpitäjinä vielä Andrewinkin alapuolella, sen voi itse kukin tsekata.
Tuollainen käytetty vessapaperi ei kiinnosta kuin hovia se myös vapauttaa häpeäästä poistaisin itseni vapaa ehtoisesti tuolta listalta jos amerikan porukkaa