Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis vaikuttaa hauskalta epeliltä. Jos jossain pönötys tilaisuudessa on tylsää, itse keksii viihdykettä. ihana tuo video, jossa tanssii paraati musiikin tahdissa
)
😂🤣😛😍😍LOUIS on aivan ihanimmista IHANIN poika epeli. Miksi hän on välillä ,niin surullisen näköinen. Hänelle pitäis perustaa oma🤦🤷 ns.tanssi ym. Show musiikilla 🧏jonka hän itse valitsis ( ei mitään puhetta tai media haastatteluja) mukavaa menoa kute🦸 stephen sayers tyyliin, vapaamuotoista vetoa, vaikka pöydillä. Jaa eihän SE käy isänsä jää julkisuus varjoon, sekä ym.syöpäläiset. Heh!
Ruotsin prinsessa Victorian poika Oscar on myöskin kovin vakava pikkuherra, joten yhdessä vaan bileet pystyyn :)
😔😪 spekuan. Kuinka kauan tuo ns.syöpä katella oireili? Vatsa ongelmat oliko viimeisin. Hyvin voivalta kuitenkinnjouluna näytti olevan? Nyt hoidot niin hyvässä reilassa että pystyisi yhtäkkiä reissaamaan tiheästi.(siis join..) Hyvä niin. Mutta "syvä debis hoito"Uskoisin,käy paremmin plaatuun. Mieli saa hyvää hoitoa vihdoinkin ,kun ei tartte enää piileskellä. Lapsetkin pääsee taas omille laduilleen. Hyvä näin. Mutta jälkitauteja varmaan ,ihmisten mieleen jää. Niitä varmaan paikkaallaan todella kauan. Uusia katastroofeja on, sivun takana tulossa.
Mä en kestä noita median siteeraamia huuliltalukijoita. Prinssi George sanoi sitä ja prinsessa Catherine sanoi tätä. Se on täyttä feikkiä!
Miksi näistä brittikuninkaallisista tehdään näin paljon ja näin typeriä uutisia kuin esimerkiksi huuliltalukemisen höpönlöpöt??? Ei muista kuninkaallisista tehdä yhtä typeriä juttuja mediaan. En ole ainakaan huomannut.
🤣🤣😍🥰Kehiin vaan kaikki hovien prinssit ja prinsessat,musiikki päälle ja let's dance!! Ja ohjaajana😍 ihana LOUIS🤩.
🤣🤣😍🥰Kehiin vaan kaikki hovien prinssit ja prinsessat,musiikki päälle ja let's dance!! Ja ohjaajana😍 ihana LOUIS🤩.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä noita median siteeraamia huuliltalukijoita. Prinssi George sanoi sitä ja prinsessa Catherine sanoi tätä. Se on täyttä feikkiä!
Miksi näistä brittikuninkaallisista tehdään näin paljon ja näin typeriä uutisia kuin esimerkiksi huuliltalukemisen höpönlöpöt??? Ei muista kuninkaallisista tehdä yhtä typeriä juttuja mediaan. En ole ainakaan huomannut.
No niinpä! Ensin haukutaan tylsiksi, tyylittömiksi, rumiksi ja hyödyttömiksi ja vaikka miksi, mutta en ole milloinkaan nähnyt tällaista sairasta jahtaamista ketään kohtaan. Muut hovit ovat vain sivuseikka, vaikka olisi pettämishuhuja tai eroja, ei ongelmaa.
Näiden suhteen halutaan hajottaa kaikkien perhe ja saada osa jopa murhatuiksi, lapsetkin. Kuin pedot jonkun antilooppilauman kimpussa. Eipä tarvitse 'Avaraa luontoa' katsella, raatelua riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kloonista, mutta järkyttävän laiha Kate on, ihan luuranko varmasti mekon alla. Tuskin kuukautisetkaan enää tulee.
Mitä luulette, että mahtavatko harrastaa seksiä enää? Ainakin tosi harvoin, verrattuna entiseen.
Minulle tuli mieleen, että klooni oli itse asiassa mies tai korkeintaan transnainen. En usko Williamin olevan heihin päin kallellaan. Joitain muita homo- ja biseksuaaleja Euroopan kuningashuoneissa kyllä on sekä kuninkaallisina että työntekijöinä.
Tuo isänpäivä"kortti" on kyllä suloinen ja hyvä idea kuvalle. Etenkin nuo veljesten kädet toistensa ympärillä olivat jotenkin niin suloiset.
Tuolla julkaistulla "kulissien takaisella" videolla kyllä näyttäisi siltä että lapsia, etenkin Charlottea jännittää ennen tilaisuuden alkua. Koko kolmikko näyttää hermostuneelta, Charlotte liikuttelee jalkojaan rauhattomasti mutta Kate hellästi silittelee häntä. Sitten ilmeisesti vaunut saapuvat, Charlotte vetää syvään henkeä ja Kate ottaa häntä vielä kädestä. Vaunuissa istuessaan sitten joku ilmeisesti ulkopuolelta naurattaa heitä, koska silloin jo kaikki nauravat.
Ihan mielenkiintoista että jakavat tuollaisiakin hetkiä, koska on kiva nähdä muutakin kuin kiiltokuvaa. On ihan luonnollista jos lapsia tuollainen suuri tapahtuma jännittää - minua jännittäisi ihan aikuisenakin mennä vaunuihin moisten ihmisjoukkojen ihmeteltäväksi. Kate kuitenkin kauniisti tyynnytteli lapsensa ja sittenhän heillä olikin jo ihan hauskaa. On myös mielenkiintoista että juuri Charlotte tuntui hermostuneimmalta, koska hän vaikuttaisi kolmikosta olevan juuri se joka hallitsee tuollaiset tilanteet parhaiten - George on ujon oloinen ja Louis taas on kaikkea muuta paitsi ujo. Spekuloin siis ketjun hengessä että kenties Charlottelle on tärkeää jo noin pienenä että kaikki menee hienosti, hänhän on ohjeistaa aina veljiäänkin kuinka toimia. Topakka tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Ovat ihan OMAA PLAATUAAN missään muissa hoveissa EI tälläistä ole. Mitähän he miettivät,keskustelevat näistä pöyristyttävistä ,feikki ym.sähkö iskuista, joilla kansaa rääkätään,huijataan. (Tuskin hyvällä.)
Vierailija kirjoitti:
Instassa on ainakin useampi jotka esimerkiksi käyvät läpi eri julkkisten videoita ja lukevat huulilta, viimeksi taisin nähdä Taylor Swiftistä yhden klipin. Aika harvoinpa niissä on mitään oikeasti kiinnostavaa, tosin Cannesin vartijaepisodin huuliltalukua oli kiinnostavaa seurata.
Hieno kuva, todellakin. Rauhallinen tunnelma. Hyvä oivallus ja niin tavallisuudesta poikkeavaa. Kaunis maisema.
Vierailija kirjoitti:
Monacon Charlenesta ja Madeleinen mörököllimiehestä Chrisistä on ainakin ollut esimerkiksi lukuisia "bodylanguage" -juttuja vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Näiden suhteen halutaan hajottaa kaikkien perhe ja saada osa jopa murhatuiksi, lapsetkin. Kuin pedot jonkun antilooppilauman kimpussa. Eipä tarvitse 'Avaraa luontoa' katsella, raatelua riittää.
Etteivät vaan Windsorit olisi itse sotkeutuneet toisten kuninkaallisten murhiin, perheiden hajoittamisiin, vauvavaihtoihin, kruununperijöiden siittämiseen avioliiton ulkopuolisten toimesta, vakoilijoiden ja vahingontekijöiden soluttamiseen perheiden sisälle sekä henkilökuntaan, vuosikymmeniä kestävään kiusaamiseen ja alistamiseen, ryöstelyihin jne. Enhän minä tietenkään mistään mitään tiedä, mutta totesinpa kuitenkin....
Jos tuollaisia asioita olisi tapahtunut, mitä luulisitte tulevan pahojen tekojen seurauksena. Vaikka uhrit eivät henkilökohtaisesti vaatisi mitään rangaistuksia tai korvauksia, miten luulette että kyseisten maiden kansalaiset saattaisivat reagoida. Entä ulkopuolisten - kuten tasavaltalaisten - maiden kansat. Entä Jumala...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mä en kestä noita median siteeraamia huuliltalukijoita. Prinssi George sanoi sitä ja prinsessa Catherine sanoi tätä. Se on täyttä feikkiä!
Ovat ihan OMAA PLAATUAAN missään muissa hoveissa EI tälläistä ole. Mitähän he miettivät,keskustelevat näistä pöyristyttävistä ,feikki ym.sähkö iskuista, joilla kansaa rääkätään,huijataan. (Tuskin hyvällä.)
Missään muussa hoveissa, ei olis suvaittu esim. Dianan paparatsi ajojahtia! Siitä on ollut tietoa että tuo jahti oli * järjestettyä julmaa tuhoamista, jonka keskiöön diana jahdattiin. C&C avioliitto , ei ilmeisesti olis ollut mahdollinen ,jos Diana olis ollut elossa ( käytäntö,elisabet ei olis antanut lupaa) Siksi Diana jätettiin ,yksin sekoilemaan, paparatsien kanssa
Camillallahan on ja on hyvät suhteet juuri näihin paparatseihin jne. Tuotahan ei ole koskaan kumottu. Diana oli kuitenkin tulevan kuninkaan äiti. Tuohon olis ollut helppo puuttua ,jos halua olis ollut
Tänäpäivänä mitään, paparatsi vainoa ei ole ollut. Ihmetelty missä kate lapsineen". Feikki tiedosto vain. Onko edes elossa mietitty jne. Ihan oikeutettua spekua, käyty maailmalla. Turha muuta vääntää. Muissa hoveissa näin ei olisi toimittu , eikä toimita edelleenkään.Harvoin heidän tiedotuksia edes kyseenalaistetaan. Ottaisivat esimerkkiä H E I S T Ä !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monacon Charlenesta ja Madeleinen mörököllimiehestä Chrisistä on ainakin ollut esimerkiksi lukuisia "bodylanguage" -juttuja vuosien varrella.
Ja nämä kaksi mielestäni ihan kelpo tyyppejä. Charlene ei aiheuta mitään skandaaleja, mutta hänenkin sairauttaan on rääpitty loputtomiin. Hänen kohdallaan nyt voisikin olla "huolissaan" siitä, kohteleeko miehensä häntä hyvin, kun oli jo häissään niin kovin onnettoman oloinen ja itki, eikä näyttänyt onnesta itkevän. Lehtijutut kertoivat ikäviä asioita.
Chris hyvä tyyppi, ei halunnut hyötyä hovin rahoista ja titteleistä, kulkee omia polkujaan ja pitää perheestään huolta. Silti haukutaan ulkonäköä ja mollataan jos mistä asiasta. Rakkaus pistää kestämään noita ikäviä kuninkaallisten tapahtumia, joissa miespoloinen on niin tuskaisen näköinen.
Kaikkein huvittavinta oli aikoinaan, kun porukalla juoksivat sen hassun Leonoren perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo isänpäivä"kortti" on kyllä suloinen ja hyvä idea kuvalle. Etenkin nuo veljesten kädet toistensa ympärillä olivat jotenkin niin suloiset.
Tuolla julkaistulla "kulissien takaisella" videolla kyllä näyttäisi siltä että lapsia, etenkin Charlottea jännittää ennen tilaisuuden alkua. Koko kolmikko näyttää hermostuneelta, Charlotte liikuttelee jalkojaan rauhattomasti mutta Kate hellästi silittelee häntä. Sitten ilmeisesti vaunut saapuvat, Charlotte vetää syvään henkeä ja Kate ottaa häntä vielä kädestä. Vaunuissa istuessaan sitten joku ilmeisesti ulkopuolelta naurattaa heitä, koska silloin jo kaikki nauravat.
Ihan mielenkiintoista että jakavat tuollaisiakin hetkiä, koska on kiva nähdä muutakin kuin kiiltokuvaa. On ihan luonnollista jos lapsia tuollainen suuri tapahtuma jännittää - minua jännittäisi ihan aikuisenakin mennä vaunuihin moisten ihmisjoukkojen ihmeteltäväksi. Kate kuitenkin kauniisti tyynnytteli lapsensa ja sitte
Eilen oli just Trooping the Colour pönötyspäivä ja sitten perään tällaista koskettavaa ja leppoisaa rantatunnelmaa lasten kanssa Iskän kortissa.
🦧 entä Jumala.. vastaan tähän spekuun. Olen samaa mieltä täysin. Nostrademus tuo vanha paappa ,on ennustanut hovin kohtaloa,kuten muitakin tapahtumia. Tuliveri muotokuva charlesista , myös hyvin hahmotettu . Nämä asiat mitä kuukausien aikana tapahtunut. Eivät kyllä muuta🛑Kun vaan HARRY pysyis poissa. Eikä lapsia sinne veis. En luottais williamntemiin pätkääkään. Lapsetko hänen vielä pitäis uhrata elämästään 🙀äitinsä jo meni.( NEWER In my mind.)
🦧 entä Jumala.. vastaan tähän spekuun. Olen samaa mieltä täysin. Nostrademus tuo vanha paappa ,on ennustanut hovin kohtaloa,kuten muitakin tapahtumia. Tuliveri muotokuva charlesista , myös hyvin hahmotettu . Nämä asiat mitä kuukausien aikana tapahtunut. Eivät kyllä muuta🛑Kun vaan HARRY pysyis poissa. Eikä lapsia sinne veis. En luottais williamntemiin pätkääkään. Lapsetko hänen vielä pitäis uhrata elämästään 🙀äitinsä jo meni.( NEWER In my mind.)
😂🤣😛😍😍LOUIS on aivan ihanimmista IHANIN poika epeli. Miksi hän on välillä ,niin surullisen näköinen. Hänelle pitäis perustaa oma🤦🤷 ns.tanssi ym. Show musiikilla 🧏jonka hän itse valitsis ( ei mitään puhetta tai media haastatteluja) mukavaa menoa kute🦸 stephen sayers tyyliin, vapaamuotoista vetoa, vaikka pöydillä. Jaa eihän SE käy isänsä jää julkisuus varjoon, sekä ym.syöpäläiset. Heh!