Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
20821/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos C ja lapset ei pysty paria minuuttia parvekkeelta vilkuttamaan niin asiat on todella huonosti. 

Vierailija
20822/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate elää hyvävointista elämää mykyään, käy lenkillä ja harrastaa valokuvausta ja ihan Britannian maaperällä, eikä missään Texasissa, kuten joku mielenvikainen on saanut päähänsä.

😏🤤 SIIS TARKOITATKO KAIKKIA MEITÄ TUHANSIA,TUHANSIA MAAILMALLA. 😜🧐 VAIHDA PÄÄSI ,SE VOI HELPOTTAA TUOSSA LOANHEITOSSA.

Vuttuako huudat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20823/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20824/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate elää hyvävointista elämää mykyään, käy lenkillä ja harrastaa valokuvausta ja ihan Britannian maaperällä, eikä missään Texasissa, kuten joku mielenvikainen on saanut päähänsä.

Onpa harhaista!

Vierailija
20825/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tieto on mistä?

Hovirotan käsikirjasta.

Vierailija
20826/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö  paraati suorana jollain foorumilla? BBC, Daily Mail?

Vierailija
20827/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovirotat suuttuivat ja poistavat kommenttejani!! ;D Mutta minä palaan aina takaisin, ja kerron, ettei feikkivideoon kannata uskoa! Itse olen viemärirotta, ja tongin kaikki salaisuudet, syöpää ei ole, EI!

Vierailija
20828/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin jo eilen kysellä perusteluja, miksi ei vois olla syöpä. 

Vierailija
20829/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on varmaan jauhettu tästä jo monta kertaa mutta itse ainakin pidän outona että miten tunnettu ihminen voi kadota kuin tuhka tuuleen vaikka syöpä onkin, eikä pelkästään Kate vaan Louis ja Charlotte myös.

Vierailija
20830/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäri maailmaa löytyy ainakin lukuisia foorumeja, joissa syövänkin mahdollisuutta pohditaan. Kate on ollut jo puoli vuotta poissa julkisuudesta, niin väkisinkin silloin tulee mieleen jokin vakavampi sairaus mutta kaikkihan on vain spekua.

Vierailija
20831/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään todisteita ,Ei ole että katella olis syöpä. Aika kuluu ,eikä mitään todisteita,voi olla kuollut,koomassa ym.vaihtoehdot yhtähyviä. En usko että niin huonoon kuntoon syöpä olis vienyt että nää feikit ainoat todisteet että ylipäätään elossa. Maailmalla ,Ei enää juurikaan spekuta katen syövästä. Siellä spekutaan laajemmin. Nämä "feikkicate tiedoitus" vei pohjan,uskoon ,että katella syöpä. Charlesin pika syöpäkin kyseenalaistetaan. Uskoo ken voi. Minä en usko syöpäteoriaan yksin. Muitakin piileskelyn syitä voi löytyä. Tämä jankutus on moneen kertaan täällä,toitotettu .kate voi hyvin ei muuta,epätodennäköistä, jos ei jaksa edes 10min parrella seisoa. Ihmetystä,spekua pukkaa.Miksi?

Vierailija
20832/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate ei osallistu sinne, tänne eikä tuonne, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Kooma/kalmo -tapaukset eivät osallistu.

Vierailija
20833/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä syöpää vakavampi sairaus on? Minusta se hyvin pysäyttävä sairaus.

Vierailija
20834/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovirotat suuttuivat ja poistavat kommenttejani!! ;D Mutta minä palaan aina takaisin, ja kerron, ettei feikkivideoon kannata uskoa! Itse olen viemärirotta, ja tongin kaikki salaisuudet, syöpää ei ole, EI!

Isoin ja aggressiivisin hivirotta on myös palstan mode!! Siksi helppo poistaa kaikki epämieluisat viestit.

Vierailija
20835/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin tekevät tuhannet,tuhannet maailmassa. Brittihovin tärkein ihminen kadonnut joulukuun jälkeen. Missä hän ja 2lasta ovat? Olis ihme joskukaan ei kyselis perään. Siis jatka selvityksiä kannustan siihen.

Vierailija
20836/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitetaan että Kate palaa, mutta ei siltikään koska toipuu sairaudestaan. Jos on pystyy muokkaamaan kuvia ja kirjoittamaan kirjeenkin niin miksi häntä ei näy? Tosiasia on että jos ihminen on todella huonossa jamassa ei hisaustakaan kuuluisi hänestä missään ja tässä on tavallaan käynytkin niin mutta Katen elävät merkit näkyvät jonkin takana. Miksi sairaus olisi jokin häpeän aihe? Kate on ihminen, ihankuin kuka tahansa muukin vaikka sattuu olemaan kuninkaallinen. Olisi outoa että hänen tilaansa peiteltäisiin jos kerran totta puhuvat. Tuo peittely herättää epäilyksen tunteet, spekulaatioita oikeasta tilasta. Jos ihminen on elossa ja pystyy kommunikoimaan, miksi häntä ei haluta näyttää? 

Vierailija
20837/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä syöpää vakavampi sairaus on? Minusta se hyvin pysäyttävä sairaus.

Aivoverenvuoto, ja leikkaus, josta selviää, mutta on koomassa. Heräämistä odotellaan. Voi kestää vuosia tai ikuisuuden. Elintoiminnat kuitenkin osoittavat, että aivotoiminta on normaalia. Ihan vain yleisellä tasolla, en todellakaan väitä mitään.

En keksinyt muutakaan, mitä pitäisi salata. Kun ei ole kuollut, eikä voi tulla julkisuuteen jne.

Tai...syöpä on luustossa, ja vaikka jalka on jouduttu amputoimaan. Nyt kuntoutuksessa opettelee proteesin käyttöä ja käy terapiassa.

Vierailija
20838/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin ja aggressiivisin hivirotta on myös palstan mode!! Siksi helppo poistaa kaikki epämieluisat viestit.

Näin kerrotaan. On puolueellinen. Kuka tietää mikä on tämä mode plaatuaan.

Vierailija
20839/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei se sitten mene töihin jos hyvävointinen on?

Jos hän on toipilas? Oikeasti, kuinka monta kertaa pitää selittää että hyvävointinen voi tarkoittaa että voi tilanteeseen nähden hyvin/paremmin kuin aiemmin mutta ei silti ole ns täydessä terässä. Ja jos on lääkärin määräämä sairasloma niin miksi hänen pitäisi vastoin asiantuntijoiden neuvoa mennä kesken kaiken töihin?

Kesälomat lähestyy ja Mustiquen saari Karibialla houkuttelee varmaan ja sitten joskus syksyllä duuniin, toivotaan näin :)

Vierailija
20840/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitetaan että Kate palaa, mutta ei siltikään koska toipuu sairaudestaan. Jos on pystyy muokkaamaan kuvia ja kirjoittamaan kirjeenkin niin miksi häntä ei näy? Tosiasia on että jos ihminen on todella huonossa jamassa ei hisaustakaan kuuluisi hänestä missään ja tässä on tavallaan käynytkin niin mutta Katen elävät merkit näkyvät jonkin takana. Miksi sairaus olisi jokin häpeän aihe? Kate on ihminen, ihankuin kuka tahansa muukin vaikka sattuu olemaan kuninkaallinen. Olisi outoa että hänen tilaansa peiteltäisiin jos kerran totta puhuvat. Tuo peittely herättää epäilyksen tunteet, spekulaatioita oikeasta tilasta. Jos ihminen on elossa ja pystyy kommunikoimaan, miksi häntä ei haluta näyttää?

"Miksi häntä ei haluta näyttää"? Voi apua, eikö sitä kärrätäkään nippusiteissä väkisin näytille, onko se sittenkin kuitenkin ihminen? 

Ketju on lukittu.