Päivä tallinnassa yksin. Mitä tekisit?
Kommentit (37)
Siellä on liikaa suomalaisia, joten ei ole suunnitelmia matkustaa sinne edes päiväksi.
Vanhoissa virolaisissa elokuvissa maalaiset kävivät Tallinnaan mennessään kahvilassa ja eläintarhassa.
Vilkaisepa Kumu eli modernin taiteen museo Kadriorgin kaupunginosassa.
No.. pari vuotta sitten näin pääsi käymään itsellenikin. Otin hotellin reisisadaman kyljestä, hain kaupasta kaljaa, kävelin sitä pitkää meren reunamaa japanilaiseen puistoon, join bisseä, käpyttelin hotellille ja join lisää. Taisin mennä hotellin kylpyammeeseen juopottelemaan yksinäisyyttäni, kerta en saanut juttelukumppania matkalta. Totesin vain että ei ole heidän ammeensa tehty 188 senttiselle miehelle ja join lisää. Aamulla sitten pienessä kankkusessa kauheella kiireellä laivaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on liikaa suomalaisia, joten ei ole suunnitelmia matkustaa sinne edes päiväksi.
Menetät paljon.
Minä ainakin eksyisin, ja loppupäivä menisi harhaillessa ja reittiä takaisin laivalle etsiessä. Tavallaan mukavaa ajanvietettä, koskaan ei tiedä, minne joutuu, ja voi sitä iloa, kun lopulta päätyy sinne, minne pitääkin.
Tissuttelisin mietoja alkoholijuomia ja shoppailisin hiprakassa kaikkea kivaa
Asun täällä. Noh jos en olisi töissä, niin.. kävisin muuten vaan kattelemas Balti Jaama turulla, kävisin yhdellä hyvällä kirpparilla Telliskivissä valkoises rakennukses 2. kerrokses, vegaanikahvila Kringeliin menisin ratikalla, illalla jos haluaa jossain olla niin Kalajamast / Noblessnerista joku paikka. Mut, olen enemmän Riian ystävä joten mieluummin vietän vapaa-aikaa siellä, tai Pärnussa. En ole kova Tallinna-fani vaikka nyt asun täällä. Kaipaan Riikaan jossa myös asunut.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa itse suunnitella?
Et osaa lukea?
Telliskiveen tai Kalamajaan haahuilemaan (varsinkin telliskivessä hyviä ravintoloita ja ihania kahviloita) ja sieltä solariksen kauppakeskukseen shoppailemaan. Miksei kampaajalle tai jalkahoitoonkin kun siellä kerran käy :)
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelisin mietoja alkoholijuomia ja shoppailisin hiprakassa kaikkea kivaa
Tämä kuulostaa hauskalta :D Pitäisiköhän kesällä mennä Tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
En menisi
Saako kysyä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kävisin Fotografiskassa.
Ei kannata. Joku gaytaitelija laittanut kuvia jossa naisen alapäätä sirkkelöidään.Ällötti.
Et osaa itse suunnitella?