Mies mitä ajattelet kun panet naista?
Mitä ajattelet päässäsi naista pannessasi? Tai varmaan riippuu naisesta? Ajatteletko esim että nyt nussin tämän naisen puhki tms? Vai mitä Mietit?
Kommentit (72)
Kaverin vaimosta tulee yleensä fantasioita mietittyä. Tai parinvaihdosta. Ylipäätään jostain vieraasta naisesta. Oma on jo liian läpituttu 25 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briks rattonin kaasaria. Siinä on ollu vähän käyntihäiriöitä. Veiskö kaatopaikalle koko paskan ja ostais uuden, vai rassaisiko sitä rojua vielä yhden kerran? Kesä on taas tulossa ja nurmikko kasvaa kesällä niin vitunmoisella vauhdilla.
T: lerppu
Kun nain yhtä Tiinaa niin joskus joutuu ajattelemaan vastaavia asioita ettei laukea liian nopeasti. Vaimoa pannessa taas ajattelen tätä Tiinaa että laukeaminen tulisi🤷🏻
Sama, vaimon kanssa pitää ajatella muita että edes pystyy laukeamaan. Vieraan kanssa pitäisi varmaan miettiä ruotsin kielioppia ettei laukeaisi minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko miehet seksin aikana ikinä siltä miltä he näyttävät siinä alastomina?
Naisena mietin vähän liiankin paljon.
ajattelen mille kaluni näyttää naisen silmään onko se haluttava vai miten t m 24vEn ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.
N41
Noin voi sanoa, mutta mitään hyvää tuskin seuraa siitä, että sanoo kenellekään noin; edes netissä. Mies kuitenkin saa paljon enemmän mielihyvää siitä kalun kehumisesta ja katsomisesta kuin vatsalihaksista noin keskimäärin.
Eukkoni perse on sen mallinen että takaapäin pystyy helposti kuvittelemaan hänen siskoaan. Siskonsa välillä virnuilee niin toisinaan fantasioin hänestä.
Usein silloin mietin Panua
t. Pursu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko miehet seksin aikana ikinä siltä miltä he näyttävät siinä alastomina?
Naisena mietin vähän liiankin paljon.
ajattelen mille kaluni näyttää naisen silmään onko se haluttava vai miten t m 24vEn ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.
N41
Noin voi sanoa, mutta mitään hyvää tuskin seuraa siitä, että sanoo kenellekään noin; edes netissä. Mies kuitenkin saa paljon enemmän mielihyvää siitä kalun kehumisesta ja katsomisesta kuin vatsalihaksista noin keskimäärin.
Jaa, tiedostan kyllä ettei naistenkaan alapäät ole esteettisiä kaikkien mielestä. Ei se silti tarkoita ettei pitäisi seksistä. Olen esim. taitava suuseksissä vaikken kalua esteettisimpänä miehen osana pidäkään.
Sitä että tähän näköjään pitää tyytyä, exä oli niin paljon kauniimpi sekä hoikka ja siro. Mut ei auta, mun parhaat vuodet meni jo.
M51
Yleensä ajattelen että "uuh, uuh, lääh, ooh, pillu, uuuh, mä tuun, aargh"
En mä hirveästi ajattele mitään muuta kuin että mahtavaa olla siinä just nyt. Katson yleensä kumppania silmiin ja mietin kuinka onnekas ja hyvä tyyppi olen, kun tämänkin naisen sain sänkyyn. Ajattelen ehkä sitä että mistä kumppani voisi tykätä ja miten hän saisi orgasmin.
Katson naisen täydellistä isoa persettä ja kaunista peräreikää ja mietin, että ota sitä kalua oikein kunnolla v.... narttu, kun paukutan takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Purraa ja Orpoa, pistää miettimään että onko tähän panoon lopulta varaa.
Harmi tuottaa pettymys, mutta syy varallisuuteen tai varattomuuteen löytyy peilistä. Turha aina syytellä muita siitä että on luuseri.
Joku muutaman sentin ALV-korotus ei vaikuta hevonvitun paskaakaan, kun polttoaine maksaa euron vähemmän litralta kuin demarisimppien vaihtoehdossa.
Joten lopettakaa demarit keppihevostelu ja haistakaa pitkä paska.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ajattelen että "uuh, uuh, lääh, ooh, pillu, uuuh, mä tuun, aargh"
Rehellinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että pitäisikö hinkata toistakin laitaa tai sitä, että kauankohon vielä. Joskus tulee mieleen, että "on tämä limaista hommaa,"
Pienimunaisten juttuja... jos nyt mitään mietin niin sitä että mikähän asento seuraavaksi tms. Muut asiat unohtuu.
Kiitos te asialliset miehet, jotka vastasitte kysymykseen. Tämä oli avaavaa itselle. Olen olettanutkin, että oma mies ei pahemmin ajattele mitään, mutta hänen liikkeistään, teoistaan ja sanoistaan näkee, että hän haluaa että nautin ja se antaa hänelle nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ajattele yhtään mitään vaan nautin tilanteesta. Mulla on aivot "narikassa" panon aikana.
Sama
Ajattelen jörgeniä ja muistelen miltä hänen perse tuntui.
Jaksuhalein, åke.
Mieheni suutelee aina lopuksi laukeamisen jälkeen ja nautin kun jää vielä sisään, syleillään siinä sisäisesti ja ulkoisesti. Viimeksi tänään :)
p.s. pidän hänen kaluaan kiihottavana, vaikkei esteettisin osa kenessäkään miehessä olekaan.
N41