Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä ajattelet kun panet naista?

Vierailija
28.02.2024 |

Mitä ajattelet päässäsi naista pannessasi? Tai varmaan riippuu naisesta? Ajatteletko esim että nyt nussin tämän naisen puhki tms? Vai mitä Mietit?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laueta vaimoni sisään lähetys-saarnaaja asennossa. Varsinkin siemensyöksyn lähestyessä ajatukset keskittyvät. Katselen häntä ja tunnen iloa, että saan ottaa hänet miehenä.

Toisaalta tunnen, kuinka kiveksissä kihelmöi enemmän ja enemmän. Samalla kun nain vaimoani ja katselen häntä, tunnen kuinka terska vaimoni emättimessä tuntuu paisuvan isommaksi ja herkemmäksi. Tunnen vaimoni emättimen liman, lämmön, liukkauden ja sen rypyläiset seinämät paremmin. Vaimoni on avautunut minulle ja on valmis.

Katselen häntä ja silitän hellästi. Ajattelen, kuinka iso terskani on ihan kohdun suulla. Jatkan hellää silittämistä ja laukean syvän ja kuuluvan voihkaisun kera, mahdollisimman syvälle sisälle vaimoni emättimeen.

Suunilleen näin ajattelen. Muut miehet? Naiset kommmentteja?

Allekirjoitan tuo

Mieheni suutelee aina lopuksi laukeamisen jälkeen ja nautin kun jää vielä sisään, syleillään siinä sisäisesti ja ulkoisesti. Viimeksi tänään :)

p.s. pidän hänen kaluaan kiihottavana, vaikkei esteettisin osa kenessäkään miehessä olekaan.

N41

Vierailija
42/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen miestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimosta tulee yleensä fantasioita mietittyä. Tai parinvaihdosta. Ylipäätään jostain vieraasta naisesta. Oma on jo liian läpituttu 25 vuoden jälkeen.

Vierailija
44/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briks rattonin kaasaria. Siinä on ollu vähän käyntihäiriöitä. Veiskö kaatopaikalle koko paskan ja ostais uuden, vai rassaisiko sitä rojua vielä yhden kerran? Kesä on taas tulossa ja nurmikko kasvaa kesällä niin vitunmoisella vauhdilla.

T: lerppu

Kun nain yhtä Tiinaa niin joskus joutuu ajattelemaan vastaavia asioita ettei laukea liian nopeasti. Vaimoa pannessa taas ajattelen tätä Tiinaa että laukeaminen tulisi🤷🏻

Sama, vaimon kanssa pitää ajatella muita että edes pystyy laukeamaan. Vieraan kanssa pitäisi varmaan miettiä ruotsin kielioppia ettei laukeaisi minuutissa.

Vierailija
45/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko miehet seksin aikana ikinä siltä miltä he näyttävät siinä alastomina?

Naisena mietin vähän liiankin paljon.

ajattelen mille kaluni näyttää naisen silmään onko se haluttava vai miten t m 24v

En ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.

N41

Noin voi sanoa, mutta mitään hyvää tuskin seuraa siitä, että sanoo kenellekään noin; edes netissä. Mies kuitenkin saa paljon enemmän mielihyvää siitä kalun kehumisesta ja katsomisesta kuin vatsalihaksista noin keskimäärin. 

Vierailija
46/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukkoni perse on sen mallinen että takaapäin pystyy helposti kuvittelemaan hänen siskoaan. Siskonsa välillä virnuilee niin toisinaan fantasioin hänestä.

Vierailija
47/72 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein silloin mietin Panua

t. Pursu

Vierailija
48/72 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko miehet seksin aikana ikinä siltä miltä he näyttävät siinä alastomina?

Naisena mietin vähän liiankin paljon.

ajattelen mille kaluni näyttää naisen silmään onko se haluttava vai miten t m 24v

En ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.

N41

Noin voi sanoa, mutta mitään hyvää tuskin seuraa siitä, että sanoo kenellekään noin; edes netissä. Mies kuitenkin saa paljon enemmän mielihyvää siitä kalun kehumisesta ja katsomisesta kuin vatsalihaksista noin keskimäärin. 

Jaa, tiedostan kyllä ettei naistenkaan alapäät ole esteettisiä kaikkien mielestä. Ei se silti tarkoita ettei pitäisi seksistä. Olen esim. taitava suuseksissä vaikken kalua esteettisimpänä miehen osana pidäkään.

Vierailija
49/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että tähän näköjään pitää tyytyä, exä oli niin paljon kauniimpi sekä hoikka ja siro. Mut ei auta, mun parhaat vuodet meni jo.

M51

Vierailija
50/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajattelen että "uuh, uuh, lääh, ooh, pillu, uuuh, mä tuun, aargh"

Vierailija
51/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä hirveästi ajattele mitään muuta kuin että mahtavaa olla siinä just nyt. Katson yleensä kumppania silmiin ja mietin kuinka onnekas ja hyvä tyyppi olen, kun tämänkin naisen sain sänkyyn. Ajattelen ehkä sitä että mistä kumppani voisi tykätä ja miten hän saisi orgasmin.

Vierailija
52/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen miehiä

Vierailija
53/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson naisen täydellistä isoa persettä ja kaunista peräreikää ja mietin, että ota sitä kalua oikein kunnolla v.... narttu, kun paukutan takaapäin.

Vierailija
54/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purraa ja Orpoa, pistää miettimään että onko tähän panoon lopulta varaa.

Harmi tuottaa pettymys, mutta syy varallisuuteen tai varattomuuteen löytyy peilistä. Turha aina syytellä muita siitä että on luuseri.

Joku muutaman sentin ALV-korotus ei vaikuta hevonvitun paskaakaan, kun polttoaine maksaa euron vähemmän litralta kuin demarisimppien vaihtoehdossa.

Joten lopettakaa demarit keppihevostelu ja haistakaa pitkä paska.

Vierailija
55/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisko viikonloppuna öljyt.

Vierailija
56/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ajattelen että "uuh, uuh, lääh, ooh, pillu, uuuh, mä tuun, aargh"

Rehellinen vastaus.

Vierailija
57/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että pitäisikö hinkata toistakin laitaa tai sitä, että kauankohon vielä. Joskus tulee mieleen, että "on tämä limaista hommaa,"

Pienimunaisten juttuja... jos nyt mitään mietin niin sitä että mikähän asento seuraavaksi tms. Muut asiat unohtuu.

Vierailija
58/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos te asialliset miehet, jotka vastasitte kysymykseen. Tämä oli avaavaa itselle. Olen olettanutkin, että oma mies ei pahemmin ajattele mitään, mutta hänen liikkeistään, teoistaan ja sanoistaan näkee, että hän haluaa että nautin ja se antaa hänelle nautintoa.

Vierailija
59/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ajattele yhtään mitään vaan nautin tilanteesta. Mulla on aivot "narikassa" panon aikana.

Sama

Vierailija
60/72 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen jörgeniä ja muistelen miltä hänen perse tuntui.

Jaksuhalein, åke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän