Mies mitä ajattelet kun panet naista?
Mitä ajattelet päässäsi naista pannessasi? Tai varmaan riippuu naisesta? Ajatteletko esim että nyt nussin tämän naisen puhki tms? Vai mitä Mietit?
Kommentit (72)
Voiko elävää käärmettä käyttää vyönä? Tai kahta henkseleinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko miehet seksin aikana ikinä siltä miltä he näyttävät siinä alastomina?
Naisena mietin vähän liiankin paljon.
ajattelen mille kaluni näyttää naisen silmään onko se haluttava vai miten t m 24vEn ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.
N41
Aijaa! Itse taas ehdottomasti silmät auki ja syön silmilläni(kin) sitä ihanaa seisovaa kalua, se on niin upea ilmestys etenkin viimeisimmällä kumppanillani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko miehet seksin aikana ikinä siltä miltä he näyttävät siinä alastomina?
ajattelen mille kaluni näyttää naisen silmään onko se haluttava vai miten t m 24vEn ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.
N41
Silakka!
Naidessa seuraan rouvan tunnetta, ilmeitä ja muita reaktioita, se on nautittavaa seurattavaa.
Briks rattonin kaasaria. Siinä on ollu vähän käyntihäiriöitä. Veiskö kaatopaikalle koko paskan ja ostais uuden, vai rassaisiko sitä rojua vielä yhden kerran? Kesä on taas tulossa ja nurmikko kasvaa kesällä niin vitunmoisella vauhdilla.
T: lerppu
Tykkään laueta vaimoni sisään lähetys-saarnaaja asennossa. Varsinkin siemensyöksyn lähestyessä ajatukset keskittyvät. Katselen häntä ja tunnen iloa, että saan ottaa hänet miehenä.
Toisaalta tunnen, kuinka kiveksissä kihelmöi enemmän ja enemmän. Samalla kun nain vaimoani ja katselen häntä, tunnen kuinka terska vaimoni emättimessä tuntuu paisuvan isommaksi ja herkemmäksi. Tunnen vaimoni emättimen liman, lämmön, liukkauden ja sen rypyläiset seinämät paremmin. Vaimoni on avautunut minulle ja on valmis.
Katselen häntä ja silitän hellästi. Ajattelen, kuinka iso terskani on ihan kohdun suulla. Jatkan hellää silittämistä ja laukean syvän ja kuuluvan voihkaisun kera, mahdollisimman syvälle sisälle vaimoni emättimeen.
Suunilleen näin ajattelen. Muut miehet? Naiset kommmentteja?
yleensä mietin ihan jotain muuta kuin vaimoani paitsi jos olen vieraissa
Vierailija kirjoitti:
Tykkään laueta vaimoni sisään lähetys-saarnaaja asennossa. Varsinkin siemensyöksyn lähestyessä ajatukset keskittyvät. Katselen häntä ja tunnen iloa, että saan ottaa hänet miehenä.
Toisaalta tunnen, kuinka kiveksissä kihelmöi enemmän ja enemmän. Samalla kun nain vaimoani ja katselen häntä, tunnen kuinka terska vaimoni emättimessä tuntuu paisuvan isommaksi ja herkemmäksi. Tunnen vaimoni emättimen liman, lämmön, liukkauden ja sen rypyläiset seinämät paremmin. Vaimoni on avautunut minulle ja on valmis.
Katselen häntä ja silitän hellästi. Ajattelen, kuinka iso terskani on ihan kohdun suulla. Jatkan hellää silittämistä ja laukean syvän ja kuuluvan voihkaisun kera, mahdollisimman syvälle sisälle vaimoni emättimeen.
Allekirjoitan tuon. Asennolla ei ole niin väliä, kunhan tuntuu vaimosta ja itsestä hyvältä. Tuohon on vain pakko päästä uudestaa ja uudestaan vuodesta toiseen.
Jos naista pannessa miettii jotain eikä vain nauti naisen muodoista, ilmeistä, äänistä, niin tietää ettei se nainen ole oikea.
Siinä sitten miettii, että mikäköhän olisi sopiva hetki ottaa puheeksi, että meidän pitäisi erota. Etenkin jos se nainen on vollottavaa tyyppiä, niin sitä jotenkin vaan yrittää keksiä tekosyitä olla tekemättä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tuon. Asennolla ei ole niin väliä, kunhan tuntuu vaim
Rakastelun aikana on tietysti monenlaisia ajatuksia ja tunteita. Siinä siemensyöksyn kynnyksellä itsellä korostuvat fyysiset tuntemukset. Terska tuntuu kookkaalta ja hakee paikkaansa sielä kohdun suulta. Jotenkin biologisesti sitä sielun silmin näkee terskan siinä kohdun suulla, ja kohdun valmiina ottamaan siittiöt sisään. Heti siemensyöksyn jälkeen ajatuksen palaavat hellyyteen ja silittelyyn. Vaimon kanssa nautitaan, että olen kalullani tulppana sisällä emättimessä estämässä sperman pois valumista, kunnes erektio vähitellen hiipuu. Mitä sitä sitten ajatellaan? Pitkää ja hellään jälkilämpöä, joka kestää pitkään ja on kuin toinen puoli rakastelusta.
En mitään. Ei verta riitä molempiin päihin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Briks rattonin kaasaria. Siinä on ollu vähän käyntihäiriöitä. Veiskö kaatopaikalle koko paskan ja ostais uuden, vai rassaisiko sitä rojua vielä yhden kerran? Kesä on taas tulossa ja nurmikko kasvaa kesällä niin vitunmoisella vauhdilla.
T: lerppu
Kun nain yhtä Tiinaa niin joskus joutuu ajattelemaan vastaavia asioita ettei laukea liian nopeasti. Vaimoa pannessa taas ajattelen tätä Tiinaa että laukeaminen tulisi🤷🏻
Naapurin isotissi Tiinaa ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset tuppaatte miettimään joka paikassa miltä näytätte. Töissä, salilla ja ruokakaupassa.
Toivoisin, että alkaisitte miettimään muutakin. Toisaalta tuo on surullista kun osa elämän nautinnoista hautatuu ulkonäköhuolien alle, mutta toisaalta myös säälittävää kun ajattelette maailman pyörivän teidän perseen ympärille. News flash, hei! Juuri ketään ei kiinnosta miltä TE näytätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purraa ja Orpoa, pistää miettimään että onko tähän panoon lopulta varaa.
Kumpi noin yleensä tulee kalliimmaksi, otto vai pano?
Vielä tulee Otto Meren vuoro valtakunnan politiikassa, se vasta kalliiksi tulee kun hän on tottunut krunikkalaiseen elämäntapaan.
En ole vielä koskaan nähnyt esteettistä kalua, vaikka seksistä paljon pidänkin. Miehessä on muita paljon seksikkäämpiä osia. Useimmiten olen silmät kiinni ja keskityn tuntemuksiin.
N41