Miksi suomessa ei ole äärioikeistolaisia julkkiksia, on vain äärivasemmistolaisia julkkiksia
Ylipäätään kaikki julkkikset ovat sataprosenttisesti stallareiden jälkeläisiä tai vähintään demareita. Mistä johtuu?
Kommentit (130)
Jos määrittelee käsitteet itse, voi esittää vaikka minkälaisia väitteitä. Eikö olekin kätevää, ap?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään YLEn ohjelmista. Erityisesti siitä, että mainoksia ei ole.
Mutta persu tykkää katsella tolloille tehtyhä realityjä ja amerikkaliasta halpissarjamoskaa uusintoina sekä niitä mainoksia, kun ei erota niitä toisistaan.
Ehkä genetiikka on syy, miksei persuja ole viihteessä, taiteessa, tiedemaailmassa, urheilussa, nimittäin niukka äly.
Hakkarainenkin katkaisi uransa sössöttämällä X:ään persuja vahingoittavaa EU-vastaisuutta. Ei ole raukka tietoinen, ettette te virallisesti halua eroon EU:sta ettekä just nyt ole edes Venäjän kaveri, kuten silloin kun Halla-aho käski Huhtiksen ja Hakkaraisen liittyä EU:n putinistiryhmittymään.
Oli pakko hieman hihittää geenitohtoroinnille XD
Mietipä, ap, sitä ja anna meidän muiden olla rauhassa pohtimassa muita asioista!
Johtuu varmaankin siitä, että sittenkin tosi harva haluaa katsella anoturteloisia ja muita latvakakkosia vapaa-ajallaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos määrittelee käsitteet itse, voi esittää vaikka minkälaisia väitteitä. Eikö olekin kätevää, ap?
En ole sitä koskaan kiistänytkään. Hiusten halkominen taas tukahduttaa dabatin mikä on kätevää ei kenellekään.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaankin siitä, että sittenkin tosi harva haluaa katsella anoturteloisia ja muita latvakakkosia vapaa-ajallaan?
Hekään eivät ole äärioikeistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sitä koskaan kiistänytkään. Hiusten halkominen taas tukahduttaa dabatin mikä on kätevää ei kenellekään.
-AP
Anna esimerkki "äärivasemmistolaisesta" julkkiksesta. Tai kerro, kuka on "stallareiden" jälkeläinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hekään eivät ole äärioikeistolaisia.
Vanha sanonta:
Kaikki latvakakkoset eivät ole äärioikeistolaisia, mutta kaikki äärioikeistolaiset ovat latvakakkosia.
Itse olen tykännyt vaihtaa tuon latvakakkosen mm. paskahousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Da Bat:in tukahduttaminen on tosiaan eläinrääkkäystä, hieman samalla tavalla kuin minimunaisen trollin nettikiusaaminen.
Yllättävää kyllä, tästä er:n lajista ei olla säädetty rangaistusta: Päin vastoin, sosiaaliset palkinnot odottavat!
Onpa taas tasokasta keskustelua. Niin virkistävää, omaperäistä ja raikasta persujen määrittelyä että onkohan tälläistä ennen nähtykään?
Vierailija kirjoitti:
Suomen mediateollisuuden sisäsiittoisuus on pääsyy. Mutta mikä on syynä suomen mediateollisuuden sisäsiittoisuuteen?
Kuvittelevat olevansa parempaa sakkia, Oulussa on noita paljon. Leevi esi-isä oli kanssa kulttuuriväkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite ei pidä paikkaansa.
Edes Tony Halme ei ollut äärioikeistolainen. Toisaalta taas meillä oli Tavja presidenttinä!
Yritätkö väittää, että Tarja Halonen on äärivasemmistolainen?
Outo ja hämmentävä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas tasokasta keskustelua. Niin virkistävää, omaperäistä ja raikasta persujen määrittelyä että onkohan tälläistä ennen nähtykään?
Paha sanoa, vaikutat sen verran tyhmältä ettet varmaan ole ihan kaikkia viestejä tästäkään ketjusta ehtinyt tavata?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin todellinen maailma olisi kilpailu kuka kerkeää määrittelemään asioita ensiksi. Ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs Selänne?
Ei ole äärioikeistolainen kuin ehkä jossain takkuforumilaisten sisäpiirissä. Perus peisetti suomi ukko on Selänne.
Aikamoisia ääripään mielipiteitä kuitenkin Teemulla, selkeästi ottanut jenkki rebuplikaaneilta vaikutteita.
Läskidozentti nyt sentään on vähän väliä näkyvillä.
Muitakin on, mutta niillä lepattaa dozenttiakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Anna esimerkki "äärivasemmistolaisesta" julkkiksesta. Tai kerro, kuka on "stallareiden" jälkeläinen?
Takerrut kielikuviin joiden tarkoitus oli herättää keskustelua, ei niinkään olla eksakteja kuvauksia.on melkein kuin haluaisit siirtää keskustelua sivuraiteille.
Ben Zyskowicz arvosteli Me Stallarit -sarjaa eduskunnassa syyskuussa 2004. Hänen mukaansa taistolaiset kuvattiin ohjelmassa liian kiltteinä ja herttaisina ja heitä paapottiin. Zyskowicz vertasi sarjaa siihen, että suomalaisista 1940-luvun nat s e ista tehtäisiin hyväntahtoinen Me hakaristin seuraajat -tilannekomedia.
Kommarit ovat hyviä näyttelijöitä, sillä he ovat tottuneet valehtelemaan sujuvasti.
Eikö markkinatalous toimi vai eikö MTV vaan osaa...