Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää hyviä sinkkumiehiä?

Vierailija
28.02.2024 |

Olen 30+ yhden lapsen äiti ja haluaisin tapailla oikeasti mukavia, kivannäköisiä, itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ovat tunnetaitoisia ja kohteliaita. Kokemukset deittimaailmasta tällä hetkellä ikävät. On tullut vastaan lähinnä pelkästään fuckboyta, jännämiestä, playeria, uratykki-alfaa joka vedättää, pelkästään kirjekaveria hamuavia ressukoita jotka ghostaavat, kun ehdottaa oikeita treffejä rohkeasti.

Ja joo, olen lähinnä nettideittaillut. Baareissa tuntuu olevan ihan hakuammuntaa tavata ketään kivaa, lähinnä kännisiä ääliöitä jotka ovat pettämisreissulla poikien kanssa baarissa. Harrastuksena minulla on vain juokseminen, joka on aika yksinäistä. En koe mielekkääksi aloittaa harrastusta vain sillä silmällä, että siellä saattaisi tavata jonkun, eikä oma aikani oikein edes riitä harrastuksiin, kun pitää hoitaa työt, lapsi, koti. 

Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen). 

Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan. 

Vierailija
2/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pitää tehdä heti selväksi, että on tositarkoituksella ja ei seksiseuraa. Jos näitä ei mainitse, niin sitten kaikenlaiset ottaa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeviä miehiä löytyy järkevän tekemisen parista. Ala itsekin tehdä jotain järkevää elämälläsi ja törmäät heihin väistämättä. Jos/Kun hyvien miesten parisuhteet menee poikki, on heillä jo valmiina naispuoleisia ystäviä jonossa uudeksi kumppaniksi. Hanki siis myös lisää miespuoleisiaystäviä.

Jos sinulla ei ole aikaa niin järjestä sitä. Vie se seurustelukin aikaa. Ei mies vain muuta sisään ollakseen se hyvä mies talossa.

Vierailija
4/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys asiat ei saisi olla esteenä ap. Eli vaikka skitsofreenikonkin pitäisi kelvata. Näissä on hyviä miehiä vapailla markkinoilla.

Vierailija
5/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeviä miehiä löytyy järkevän tekemisen parista. Ala itsekin tehdä jotain järkevää elämälläsi ja törmäät heihin väistämättä. Jos/Kun hyvien miesten parisuhteet menee poikki, on heillä jo valmiina naispuoleisia ystäviä jonossa uudeksi kumppaniksi. Hanki siis myös lisää miespuoleisiaystäviä.

Jos sinulla ei ole aikaa niin järjestä sitä. Vie se seurustelukin aikaa. Ei mies vain muuta sisään ollakseen se hyvä mies talossa.

Ihan järjen sanoja täältä, kiitos (vaikkakin palstalle tyypillisesti suoraa puhetta!) Miespuoliset ystävät ei oikein oo mun juttu, omat kiinnostuksen kohteet varmaan aika feminiiniset (sisustus, kosmetiikka, huonekasvit. Heh!) 

Pitää varmaan pohtia tämä sinkkuelämä jotenkin järkevästi kasaan. Tiedän, että seurustelu vie aikaa. On mulla vapaa-aikaa ihan hyvin. Ideaalitilanteessa tapailisin jotakuta vaikka alkuun kerran viikossa, ihan yön ylikin :) 

Vierailija
6/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut sohvan takaa. Löytyisikö sieltä?

Vierailija
7/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä  hyvä sinkkumies olen kotona.

Vierailija
8/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja minusta: olen mielestäni kivannäköinen, hyvin pukeutuva ja hyvässä kunnossa, luonteeltani sosiaalinen. Miinus lienee miehen näkökulmasta se, että lapsi jo on, enkä välttämättä halua koskaan lisää (vaikka ehdotonta päätöstä en olekaan tehnyt asian suhteen). 

Kummallista, että ihmiset eivät nykyään enää tunnu haluavan seurustella. Kaikki etsivät vain rentoa seksiä, fwb, mitä näitä onkaan. 

Kaikki normaalit miehet kyllä haluavat seurustella, mutta ilmeisesti haaveilet sellaisesta komeasta miehestä. Heidän ei enää tarvitse seurustella enää. Siitä te naiset ja tinder pidätte huolen.

Vierailija
9/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sun pentu on se nou nou. Kuka haluaa jonkun toisen miehen pennun riesakseen?! Siinä sitten tulee anopit ja ex miehet kuvioihin, halusi tai ei.

Vierailija
10/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut lähellä Turkua, niin tervetuloa kapselikahville! Ja myönnettäköön ettei se kapselikahvi perinteistä kahvia voita, mutta käypä ja näppärä näin sinkkuna.

Vierailija
11/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normaalit miehet kyllä haluavat seurustella, mutta ilmeisesti haaveilet sellaisesta komeasta miehestä. Heidän ei enää tarvitse seurustella enää. Siitä te naiset ja tinder pidätte huolen.

No samalla logiikalla minun ei tarvitsisi enää seurustella, kun kerran saan seksiä. Elämässä on muutakin, myös miehille. En varmaan edes haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka etsisi seurustelua pelkästään saadakseen säännöllistä seksiä. Hohhoijakaa.

Vierailija
12/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sun pentu on se nou nou. Kuka haluaa jonkun toisen miehen pennun riesakseen?! Siinä sitten tulee anopit ja ex miehet kuvioihin, halusi tai ei.

Minulle lapsi ei olisi este, koska tekisin alusta lähtien naiselle selväksi että olen hänen puolisonsa, en hänen lapsensa isä. En myöskään muuttaisi saman katon alle, vaan meillä olisi omat kodit. Olisi sille lapsellekin mukavampaa.

M38

Vierailija
13/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies jolla myös on jo lapsi.

Vierailija
14/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole muistanut.

Vierailija
15/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun en ole muistanut.

Maistanut eikä muistanut. Tämä kun korjailee tekstin miten sattuu.

Vierailija
16/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut lähellä Turkua, niin tervetuloa kapselikahville! Ja myönnettäköön ettei se kapselikahvi perinteistä kahvia voita, mutta käypä ja näppärä näin sinkkuna.

Jälleen nainen ohittaa miehen kohteliaan kahvitarjoilun, sanomatta sanaakaan. 🥲 Ei kai tuolla tavalla ketään löydykään, kun mainitsemiasia ihmistyyppejä.

Vierailija
17/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakusi kuulostaa huolestuttavalta. Vaikuttaa siltä että sulle kelpaa vain pánomiehet tai muut suosituimmat j ännikset.

Vierailija
18/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi yh nainen mutta nekin haluaa vain niitä komeita jännämiehii ja uskottomia pettäjiä. Se on nähty ettei naisille kelpaa kunnollinen mies joka ei käy baareissa edes. Itse vietän aikani kalastaen ja liikkuen luonnossa.

Vierailija
19/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidin deittailu on kuin menisi ravintolaan syömään muiden tähteet ja maksaisi laskun.

Vierailija
20/124 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmakusi kuulostaa huolestuttavalta. Vaikuttaa siltä että sulle kelpaa vain pánomiehet tai muut suosituimmat j ännikset.

Nämä nyt ovat olleet niitä miehiä, jotka ovat minua aktiivisesti lähestyneet. Olen kääntänyt kortin ja katsonut, mitä tulee. Juuri äskettäin viestittelin pitkään todella rauhallisen, mukavan oloisen miehen kanssa. Hän laittoi päivittäin minulle viestiä ja ilmaisi, että treffit kiinnostaisivat häntä. Äsken rohkaistuin ehdottamaan treffejä ensi viikolle. Mies avasi treffiehdotusviestin ja katosi kuin tuhka tuuleen. Kaikkiin aiempiin viesteihin on vastannut minuuteissa. Että sellaista :) En keksi mitään järkevää syytä tälle ghostaukselle. Oliko varattu ja halusi vain viestitellä? Onko reppana, joka haluaa kirjekaverin? Onko catfish? Tarina ei kerro. Paperilla oli tosi kivan oloinen ja rauhallinen, juteltiin lähinnä puutarhanhoidosta, töistä, lapsiarjesta (hänelläkin yksi lapsi).

ap