Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko viime kesän Hesarin tekaisema rasismikohu liikaa tilaajille?

Vierailija
28.02.2024 |

Moni kyllästyi poliittiseen lehteen ja peruutti tilauksensa

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hesari ei ole vieläkään saanut kasvatettua itselleen selkärankaa myöntää että pesukarhukravatti väite oli täyttä pskaa niin olkoot sitten ilman lukijoita. Toki noissa on paljon paljon muutakin uskottavuusongelmaa mutta tuo on se kirsikka lantakasan päällä. 

Kannattaa tutustua maailmaan ja silloin tietää mitä pesukarhu tarkoittaa tietyissä konteksteissa. Minä tiesin asian ilman hesaria, olen viettänyt aikaa yhdysvalloissa ja kyllä coon tarkoittaa tässä tapauksessa juuri sitä mitä hesri kirjoitti.

Niin? Eli sanot, että tää yksi tollo jonka nimeä en enää muista, halusi promotoida rasistisesti vihaamaansa ihmisryhmää markkinoimalla heitä asusteessaan. Ok.

Tuo logiikka ei oikein toimi. Inhoanko minäkin cooneja kun saan jatkuvasti fbssa pesukarhuvideoita ja jaan niitä? Olen jopa usei

Tosiasiassa asia on täysin selvä, eli coon tai raccoon tai pesukarhun kuvat ei assosioidu minkään tason oikeistoon nykyään. Ne assosioituu lähinnä hesarin hölmöyteen ja jääräpäisyyteen, ja ilmeisesti ne samat vasurit jotka tuonkin aivopierun onnistui hesarille myymään faktana (eli moskovan spämmivät varikset) spämmii nyt roskaa ketjut täyteen väitettään tukeakseen moskovanspämmijöiden tyyliin. 

Vierailija
42/42 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa hesaria on vuosiin tilanneet muut kuin kaikkein pinttyneimmät aatteen ihmiset.

Uskon, että tilaajakatoon on syynä rahapula, tilaus on kallis ja siitä saatava hyöty heikko. Aivopesua saa halutessaan ilmaiseksi netistäkin, samoin uutisia.

Tilaan vielä hesaria, mutta hyvin vastahakoisesti. Aina välillä kysyvät palautetta, ja jos mahdollisuus on kommentoida oikeita syitä, kerron juuri tämän, että ideologisesti värittynyttä tavaraa on netti täynnä ilmaiseksi, ei viittis siitä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla