Miten kestää kun kyylänaapuri ärsyttää niin paljon!
Aina kun kohdataan, niin ihan aina jotain pitää kommentoida tai valittaa. Pääasiassa ilman syytä siis, tekee tuota ihan kaikille. En kestäisi edes nähdä tuota ihmistä, välttelen porraskäytävään menoa päiväsaikaan, mutta aina ei pysty. Mitä tuolle edes sanoo nähdessä?
Kommentit (26)
Vetoa kiireeseen. Sano että "kauppaan menossa" ja huikkaa mennessäs hei. Tai pitää kohta palata sukulainen soittaa tms. Kassissa on jäätelöä, sulaa. Jos toinen meinaa takertua hihaan. Tai "niin onkin kauhea etesisen matto (aulassa), kysypä taloyhtiön hallitukselta siitä voiko vaihtaa" sitten vaan lähdet kipittämään kiireesti poispäin. Taloyhtiössä on takuulla joku muu joka voisi hänen kanssa korjata epäkohtia ja jutella niistä.
Ehkä hänellä on tarve siis jutella, muttei ole ketään jolle jakaa. Se voi olla joku muu kuin sinä silti jolle juttelee. Ehkä pitää vain sanoa että vien roskat ja mennä ohi eteenpäin. Ellei ole joku todellinen hätätilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on tarve siis jutella, muttei ole ketään jolle jakaa. Se voi olla joku muu kuin sinä silti jolle juttelee. Ehkä pitää vain sanoa että vien roskat ja mennä ohi eteenpäin. Ellei ole joku todellinen hätätilanne.
On hänellä puoliso. Hän on ihan normaali ja mukava.
Mulla on hyvä fraasi, mutta en kerro koska säästän sen omaa kyylänaapuria varten jos sattuu täällä lukemaan. 😁
Sanot vaan joka lauseeseen "mitä että?" "mitenkä että?" "en nyt kuullut" etc. 😁
Sano sille, että kadehdit heidän seksielämäänsä, kun kuuluu niin hillitön voihke ja paukutus teille asti. Lisää vielä vaikka ajankohta, jolloin tiedät rouvan olleen yksin pois kotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan joka lauseeseen "mitä että?" "mitenkä että?" "en nyt kuullut" etc. 😁
Tai puhut kuin puhevammaine eikä toinen saa selvää. Sshhhisss mmiinnnii khhvii khhuippssaa jne
Eiköhän lopu,
Sano muuta.
Yritän pitää kivinaaman kohdatessa. Nyt se kyylä kajautti viskirituäänellään hissin juuressa alakerrassa jollekin. :Ootlo ollu saunassa kun oot märkä! "
Sama eukko käy röökillä tuuletusparvekkeella jossa röökukielto. En viitsi huomauttaa, kun niin kovaääninen ritu.
Weetee-porukan ongelma: yrittää yhteyttä korkeampaan elämänmuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hänellä puoliso. Hän on ihan normaali ja mukava.
Se puoliso varmaan sitten lähettänyt tuon rappukäytävään.
Meillä on myös yksi pihapoliisi ja hänen "hovinsa". Tuntuu ettei itse saisi valittaa mistään, mutta he kyllä saavat muittenkin puolesta. En oikein viitsi uloskaan mennä siihen aikaan kun he ovat pihalla juoruamassa ja tärkeilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös yksi pihapoliisi ja hänen "hovinsa". Tuntuu ettei itse saisi valittaa mistään, mutta he kyllä saavat muittenkin puolesta. En oikein viitsi uloskaan mennä siihen aikaan kun he ovat pihalla juoruamassa ja tärkeilemässä.
Pihapoliisit on pahimpia: elämä on muiden elämän tarkkailua.
Naapuri siis jutustelee ja ap valittaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihapoliisit on pahimpia: elämä on muiden elämän tarkkailua.
Tuo juuri, eli hänessä on myös pihapoliisin vikaa. Ap.
Ärähdä kunnolla kerran niin jättää rauhan. Niin minä tein. Korotin ääntä oikein kunnolla ja naapuri säikähti totaalisesti. Nyt välttelee kuin ruttoa 😄
Vierailija kirjoitti:
Naapuri siis jutustelee ja ap valittaa tänne.
En halua nähdä sitä weeteetä.
Vierailija kirjoitti:
Sano että sulla on mahatauti.
Ai joka kerta? Näen hänet monta kertaa viikossa.
Kiva nähdä, mooi!