Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

verta virtsassa

15.01.2007 |

Mulla oli tänään eka neuvola käynti ja otettiin pissa koe ja siinä kuulema oli vähän verta. Kysyin sitten että mitä se tarkoittaa niin sanoi vaan että voi olla joku tulehdus tai ei sitten ole mitään että sitä tutkitaan tarkemmin. Onko muilla ollut ja mitä siitä sitten tuli? Mulla tietty heti tuli mieleen keskenmeno :( mutta en asiasta sanonut ääneen.

T.jejk rv 7+4

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ekassa neuvolassa rv7+6 viikko sitten.

mulla oli kans verta pissassa, ihan hitunen vaan mutta niin että testi sen ilmoitti. terkkari kysyi onko mitään tulehduksen oireita, sanoin ettei ole ollut.ja eipä siinä kummempia.sanoi ettei noin pienestä plussasta sitä aleta enempää tutkimaan.jos ei sitten tule oireita tai edelleen toistamiseen ole plussa.

sanoi myös että elimistö voi helposti lähettää viestin kuukautisista vaikkei niitä tulekaan,juuri noihin aikoihin sinultakin tuo testi tehtiin kun olisi kuukautisten aika.

mä vietin pari unetonta yötä asiaa miettiessä, keskenmenon pelossa tietty ja vessassa tutkaillen...eipä kuitenkaan mitään oo tullu.et kyllä se asia niin taitaa olla kun neuvolassa sanottiin =)

nyt rv 8+5

Vierailija
2/2 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rv 20+. Terkkari kans kyseli tulehdusoireista ja totesi, että todennäköisesti limakalvot niin kuivat ja herkät et se näkyy heti testissä, vaikkei mitään verta vuotaiskaan edes paperiin asti. Seuraava testi otettiin 2pv tuon jälkeen ja pissa oli puhdas.

Eli nou hätä.

AIHA Rv 21+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla