Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista töistä on niin naatti ettei illalla jaksa kuin istua sohvalla?

Vierailija
27.02.2024 |

Mitä pitää tehdä työkseen?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnaneläinlääkäri, miksei yksityinenkin. n.80h/vk, fyysistä ja ajattelua vaativaa työtä laidasta laitaan säässä kuin säässä. Virheisiin ei ole varaa tai päädyt somessa haukutuksi etkä voi puolustautua mitenkään. Toisaalta saatat päätyä vaikket tekisi virhettäkään. 

Vierailija
82/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidon hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sellainen oli myyjän työ. Yhtäkkiä sitä vaan havahtui ettei halua enää nähdä ketään vapaa-ajalla.

Eikä edes kuulla kenestäkään vaan radiosta / telkkarista kuuluva puhekin ärsytti.

Vierailija
84/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en työpäiväni jälkeen jaksa kuin ns pakolliset kotityöt ja sitten kutsuu sohva. Enkä ole alallani ainoa.

T. Varhaiskasvattaja

Vierailija
85/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyö. Ei ole ihme että työn jälkeen katsoo sohvalla saippuasarjoja ja muuta hömppää, ei oikein jaksa muuta. 

Vierailija
86/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti työ. Jouduin välillä ottamaan 5 h päiväunet että jaksoi. Perjantaisin saattoi päiväunet venyä suoraa yöuniksi. Olin silloin terve, hoikka alle 30 v

Vierailija
87/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muunlaisiakin töitä?

Vierailija
88/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö

Tämä. Siivotaan kaikkien sotkut ja kuitenkaan kukaan ei arvosta

Vierailija
89/95 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ. Tuntuu niin hirveeltä, kun ei vaan jaksa työelämää ja toiset ne vaan mennä porskuttaa.

Toisaalta olen valinnut kokonaan väärän alan itselleni. Olen sosiaalialalla, vaikka oikeasti olen introvertti, joka kuormittuu muista ihmisistä ja kaikesta härdellistä. Koen, etten kuitenkaan osaisi mitään muuta ja toisaalta olen käyttänyt tähän uran luomiseen jo reilu kymmenen vuotta.

Vierailija
90/95 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö sanon itsekin. Mitoitukset ja työhön varattu aika olivat ja ovat varmaan edelleen ihan älyttömiä ja kilpailutuksien myötä olisi pitänyt tehdä aina vaan tehokkaammin, kuitenkin tilaajan odottaessa yhtä laadukasta työnjälkeä. Töiden jälkeen ei juuri jaksanut tehdä muuta kuin maata sohvalla, ei tosin olisi ollut oikein rahaakaan tehdä mitään niillä orjapalkoilla.

Vierailija
91/95 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö sanon itsekin. Mitoitukset ja työhön varattu aika olivat ja ovat varmaan edelleen ihan älyttömiä ja kilpailutuksien myötä olisi pitänyt tehdä aina vaan tehokkaammin, kuitenkin tilaajan odottaessa yhtä laadukasta työnjälkeä. Töiden jälkeen ei juuri jaksanut tehdä muuta kuin maata sohvalla, ei tosin olisi ollut oikein rahaakaan tehdä mitään niillä orjapalkoilla.

Sen kiireen mikä oli parikymmentä vuotta sitten voi nelinkertaistaa. Monesti työssäni ei enää ehdi kuin vaihtaa roskapussin ja sammuttaa valot.

Vierailija
92/95 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorosta on niin naatti, ettei tulis mieleenkään jäädä sohvalle istuksimaan. Jotain ruokaa ja peitto korviin.

Vierailija
93/95 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidan lähihoitajana vanhuksia kolmivuorotyössä.Teen 80 % työaikaa , silti olen loppu työvuorojen jälkeen

Vierailija
94/95 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin laitossiivoojana ja se oli elämäni rennoin työ. Kuuntelin äänikirjoja koko päivän.

Vierailija
95/95 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin laitossiivoojana ja se oli elämäni rennoin työ. Kuuntelin äänikirjoja koko päivän.

Laitossiivojan työ onkin rennompaa ja paremmin palkattua. Työnantaja usein kaupunki/kunta. Toista se on yksityisellä, missä siivoojasta revitään irti kaikki, mikä lähtee.

Alueet mitoitettu minimiin ja monesti senkin alle.

Ja mitä äänikirjojen ym. kuunteluun tulee, on kuulokkeiden käyttö työaikana usein asiakastyytyväisyyteen ja työturvallisuuteen vedoten kielletty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän