Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs arjenhuvitteluja on työttömillä?

Vierailija
27.02.2024 |

Miten huvittelette? Kertokaa. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan kittaaminen

Vierailija
22/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 kpl / kk höpöhöpö hakemuksia työnantajille 😅 ja ajattelin kokeilla tekoälyä laatimaan hekemuksen, siitä saa 2X😅.

No voi helvete .... :) Jos on palstan inceö - trolli, niin muista laittaa tänne palstalle, mimmoset hakemukset laadit tekoälyllä. 

Incel siis. Ei kait kukaan muu laadi työhakemuksia tekoälyllä kuin persu-incel ylilaudalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kpl / kk höpöhöpö hakemuksia työnantajille 😅 ja ajattelin kokeilla tekoälyä laatimaan hekemuksen, siitä saa 2X😅.

eli tykkäät jatkossakin olla perseaukinainen ja asua kerrostalo luukussa?.kyl on neroa porukkaa suomessa.onneks tukia leikataan ni voit nautiskella viel lisää köyhyydestä.

Vierailija
24/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenalsia salaisa asioita vain.

Vierailija
25/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla ja lenkillä, luen ja katson sarjoja. 

Vierailija
26/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mun tuttu tykkää vastata, että on kuulemma töissä, mutta se on niin salaista, ettei siitä saa puhua :) Muistakaa työttömät, että noinkin voitte vastata, jos kysellään töistä. 

Vierailija
27/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein pitkiä kävelylenkkejä, laitoin hitaasti ja hartaudella ruokaa, siivoilin useasti, kotiin katselin lompakon mukaan aina jotain pientä kivaa piristystä, mökkeilin, myin kirpputorilla tarpeetonta tavaraa, netissä roikuin (aivan liikaa), telkkaria töllöttelin aamuyöhön, viinaan tai kaljaan en edes koskenut, yritin vältellä sukulaisten ilkeitä huomautteluja työttömyydestä, katkeroiduinkin ja taas menin eteenpäin. Yllättävän paljon pystyy tekemään mutta se vaatii kartoittamista ja luovaa mieltä. Kaikille työttömille toivon pilkahdusta jostain mukavasta kevätkin on tuloillaan ja valon määrä lisääntyy, mielikin on innokas ja vähän lennokaskin.

Vierailija
28/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks mun tuttu tykkää vastata, että on kuulemma töissä, mutta se on niin salaista, ettei siitä saa puhua :) Muistakaa työttömät, että noinkin voitte vastata, jos kysellään töistä. 

kyl työttömän reppanan tunnistaa 50 metrin päähän

Vierailija
29/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisistä se, että niinkin kauhea pahantekijä kuin yksinäisyydestään kärsivä ihmisparka on yleisimpiä haukkumisen kohteita.

Silkkaa inhoa tunnen kaltaisianne kohtaan, kiusaajasiat.

Vierailija
30/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen oluttölkkejä ja maistelen erilaisia oluita.

Päivisin lageria, illalla ipaa. 

Olutta olutta olutta. Naiset on myös hulluna muhun.

Vierailija
31/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla työtön. Ei ole munaa ottaa lopareita eikä taida potkutkaan olla todennäköiset jos ei jotain hölmöile

Vierailija
32/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen viinanjuonti, tupakin polttelu, seiniin tuijottelu ja oikein jos repäsee niin kattoon syljeskely. Modernimmalle isännälle tai emännälle sopinee myös peukaloiden tai jopa silmien pyörittely.

Vierailija
33/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräilen oluttölkkejä ja maistelen erilaisia oluita.

Päivisin lageria, illalla ipaa. 

Olutta olutta olutta. Naiset on myös hulluna muhun.

naisena kierrän kaukaan tuki elätit ja niin tekee mun kaveritkin.

Vierailija
34/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä, mutta teen paljon. Vieläkin voi hiihtää, aamulla hiihdän 3,5 km lenkin. Käyn pari krt viikossa jeesaamassa naapureita, ovat myymäsdä taloa ja karsittavaa riittää.

Päivittäinen siivouslista ja teen 3 ruokaa päivässä.

Vierailija
35/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla työtön. Ei ole munaa ottaa lopareita eikä taida potkutkaan olla todennäköiset jos ei jotain hölmöile

No nyt taantuma-aikana kaikki ei sitä valitse. Itsekin jouduin tilapäiseksi työttömäksi siksi, että taantuma vaikuttaa omalla alalla. 

Vierailija
36/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa katsomassa vanukkaita.

Vierailija
37/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen. Vauva fi kommentointi.

Vierailija
38/38 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tulee pantua. Mulla on pari kuumaa aviossa olevaa kinkkua. Käyvät ruokatunnilla kylässä. Omat mehet eivät kuulemma jaksa, kun ovat päivät töissä.

Sitten heräsit ja olit kiljuripuloinut sänkyysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä