Nivusessa patti jo pari vuotta. on luultavasti imusolmuke ja on ollut tosiaan jo pari vuotta, valilla tuntuu pienenevan muttei kokonaan ole havinnyt .
Mitähän mahtaisi olla? Lääkärissä olen asiasta mainninnut mutta sen kummemmin asiaan ei ole tartuttu.
Kommentit (7)
Mulla on reiden takaosassa möykky jota ihan vastikään näytin lääkärille ja hän sanoi että selvä rasvapatti on eikä tarvitse tehdä asialle mitään ellei häiritse. En sit tiedä onko tuo sama asia kuin imusolmuke :) Kun en ole alan asiantuntija.
Eli se on vaaraton patti, jossa onkertynyt rasvaa sisälle. Ei katoa itsestään, mutta on vaaraton. Lääkäri ei osannut sanoa minulle syytä miksi niitä syntyy.
Mulla on käsivarressa. Ei kovin pehmeässä paikassa ja tuntuu koskettaessa sellaselle kovalle möykylle ihon alla.
Yleensä sen annetaan vaan olla, mutta jos iso ja hankalassa paikassa, niin se voidaan leikata pois.
Mulla on kans nivusessa patti, noin luumun kokoinen.
Ollut joku 2vuotta, lääkärissä on käyty ja lääkäritäti sanoi että "mikä tuo on, en ole ikinä nähnyt vastaavaa" ja haki kolme lääkäriä lisää ja heiltä sama vastaus. Mitään ei kuitenkaam tapahtunut.
Ei ole ollut kipeä ikinä, ja noin 5cm nivusesta alaspäin, ja on aika kovan tuntuinen ei pehmeä taas todellakaan.
Minusta tuntuu että se tuli minulle jalkapallo pelissä kun vahingossa revähdin spagaatti asentoon, voiko olla mahdollista? jotain rasvaa/nestettä?
Mulla on jalkapohjassa. Siinä kaarevassa kohdassa. Mulla oli noita patteja kaulassa, leuan alla jne. Niiden kohdalta kihelmoi aina monta päivää/viikkoa ja sitten pulpahti patti. Kaulassa olevat olivat kipeitäkin ja kävin lääkärissä, mutta hänen mielestään eivät olleet mitään. Välillä tuo jalan patti alkaa kihelmöimään ja tuntuu, että se silloin kasvaisi isommaksi, mutta sitten laskeutuu takaisin aikaisemmalle tasolle.
Tosi ärsyttävää, kun on huono omalääkäri eikä koskaan saa mitään apua mihnkään vaivaan.
Usein syyt ovat harmittomia, mutta parempi katsoa kuin katua.