Jaakko Teppo on kuollut
Kommentit (133)
Turkka Mali ja sitten Jussi Raittinen nyt sitten oli Jaakko Tepon vuoro lähteä ikuisuuteen.
Olen itkenyt ja kuunnellut Pam Pam Pamelaa siitä lähtien kun kuulin suruviestin.
Kevyet mullat koko kansan Jaakolle täältä Kärsämäeltä.
Milloin elokuvateattereihin tulee Jaakko Teppo elokuva?
Vierailija kirjoitti:
Olen itkenyt ja kuunnellut Pam Pam Pamelaa siitä lähtien kun kuulin suruviestin.
Sama täällä. Kasetti on jo alkanut vouvaamaan kun olen kuunnellut niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on? Nevöhööd
Nykyaikana ylpeillään yleissivistymättömyydelläkin.
Siellä se Jaakko nyt laulaa Pam Pam Pamelaa taivaan isolla lavalla!
Oma suosikkini on Rakkaus ja metsärahat. "Ei oo Pirkko mikkään ruusu, mut oon oppinut tältä, kauneus ja hyvvyys löytyy syvemmältä. Pittää suora olla eikä aatella pahoja, niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja."
"Pirkko ainoa on tyttö silti rakkautein on rehtiä, tutuille vuan tiijoks että pirusti on mehtiä."
Kuka helvetti on jaakko teppo? Kuoliko lihavuuteen vai mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin kanssa, että Jaakko Teppo on kuollut jo aikoja sitten.
Se oli varmaan se toinen savolainen Jope Ruonansuu joka kuoli ja jonka sekoitin Jaakko Teppoon. -ohis
Ruonansuu Kemistä. RIP silti kummallekin mestarille.
Hilma ja Onni on haikean kaunis laulu. Mutta niistä sanoista, vaikka kuinka yritän kuunnella tarkasti, kuulen vain väärin. .. "mutta Hiliman velkaonni." En millään kuule että se on "mutta Hiliman vei multa Onni.."
Miten sanat vei multa Onni voivat kuulostaa sanalta velkaonni?
Muistoa kunnioittaen
Kiitos Jaakko Teppo
Tiällä istun kuopan katolla ja laalujas muistelen.
No jopas. Just pari päivää sitten mietin, että mitähän Jaakko Tepolle kuuluu.
Kevyet mullat. Hienoa musiikkia jää elämään.
Vierailija kirjoitti:
Hilma ja Onni on haikean kaunis laulu. Mutta niistä sanoista, vaikka kuinka yritän kuunnella tarkasti, kuulen vain väärin. .. "mutta Hiliman velkaonni." En millään kuule että se on "mutta Hiliman vei multa Onni.."
Miten sanat vei multa Onni voivat kuulostaa sanalta velkaonni?
Et taeja olla savolaene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin kanssa, että Jaakko Teppo on kuollut jo aikoja sitten.
Se oli varmaan se toinen savolainen Jope Ruonansuu joka kuoli ja jonka sekoitin Jaakko Teppoon. -ohis
Eikös Jope ollut Kemistä?
Nytkö se sitten on kuollut? Eikös sillä ollut ikääkin jo aika paljon. Oli kyllä hyvä tarinan kertoja ja sanoittaja.