Jaakko Teppo on kuollut
Kommentit (133)
Veikkaanpa, että puolet palstan naisista on ihan kujalla, että kuka hän oli? Jaakko Teppo oli poissa julkisuudesta kuitenkin niin monta vuotta, että ei tämä herra sano nuoremmille mitään.
Ärsyttäviä tommoset lihavat koomikot, joille täytyy nauraa jottei ne pahoita mieltään.
Lauloi lähinnä menneen maailman maaseudusta jo tuohon aikaan aittoineen ja pirtteineen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Aivan huikea Ukko. Onneksi laulut jää elämään. Yksi Suomen historian nerokkaimpia sanaseppoja. R.I.P.
Joo, hyviä sanoituksia oli. Sen huumorin seassa kuului kuitenkin yhteiskunnallisen tilan noteeraaminen.
Kiitos lauluistasi Jaakko Teppo. RIP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laukkanen ja syksy saa, mutta minä en." Yksi suomi-iskelmän sanoitus helmi.
Kyllä. Tämä lause on jäänyt elämään. Hilma ja Onni on kaikessa raadollisuudessaan ihan huippu laulu.
Paska laulu. Ois se peräkamarin poika hankkinu vaikka talonrakennuskoulutuksen ja opetellu missä naisen klitta sijaitsee. Ei tarttis ruikuttaa ja ulista.
Eikös Jaakko Teposta tehty joku musikaalikin jossain päin Suomea? Jossain teatterissa se pyöri, ellen ihan väärin muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tämä lause on jäänyt elämään. Hilma ja Onni on kaikessa raadollisuudessaan ihan huippu laulu.
Paska laulu. Ois se peräkamarin poika hankkinu vaikka talonrakennuskoulutuksen ja opetellu missä naisen klitta sijaitsee. Ei tarttis ruikuttaa ja ulista.
Taidat olla tosikko.
Tuossa nuoremmille polville luettavaa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009184861.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla tosikko.
Taidat olla savokarjalainen luuseri 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla tosikko.
Mitä sitten?!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että puolet palstan naisista on ihan kujalla, että kuka hän oli? Jaakko Teppo oli poissa julkisuudesta kuitenkin niin monta vuotta, että ei tämä herra sano nuoremmille mitään.
80-luvun paikallinen kuuluisuus. Eikös hän sairastunut ja ollut esiintymättä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Liekkö Onni Laukkanen ja Toivo Ryynänen vielä elossa? Entäpä Hilima Holkki?
Toivo Ryynänen kuoli joitain vuosia sitten. Tuolloin Jaakko Teppo laittoi sosiaaliseen mediaan kuvan hänen haudaltaan. Olivat kuulemma sopineet, että se joka elää pidempään vierailee toisen haudalla.
Vierailija kirjoitti:
Nonnnii, taas pääsee r-tyypit lisäämään nimen listoihinsa ja heittelemään tuttua ja turvallista.
Mene muualla sönköttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla tosikko.
Mitä sitten?!
Myö täällä Pohjois-Karjalassa naaretttaan vaikka ei ois mittään naaramista. Hohhohhoh hehhehheh hahhahhhah. Ettei vaan kukkaan ehi siihe välliin sanommaan et sie oot muuten ihan paska.
Minä kyllä pidin joistain Jaakko Tepon lauluista. Työttömän laulu on ihan klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla tosikko.
Mitä sitten?!
Itse olen havainnut ,että länsi-suomalaisiin ei kyseisen kansa taiteilijan tuotanto useinkaan vetoa. Ne eivät vaan tajua. Saan soittaa kasettia vain kun mies ja lapset ei ole kotona. Mies toki jo aamulla varhain sanoi, että suosikki artisti on kuollut. Itseasiassa luulin hänen kuolleen jo ajat sitten. Tänään tuotanto kuunnellaan läpi vaikka vastusta voi tulla. RIP
Varpaan kynsiä on syöty kun nälkä on ollut, eikä kuulu hajanaisten kenkien lotinaa navetalta enää.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä tommoset lihavat koomikot, joille täytyy nauraa jottei ne pahoita mieltään.
2min Jaakon kanssa, kun olisit yrittänyt pahoittaa hänen mieltään, niin se ois servannut sut saletisti itkuun.