Teeskentelyä seksissä
Mille miehet tuntuu kun nainen teeskentelee seksissä ja huomaatte ettei toista kiinnostanut yhtään? Orgasmi teeskentelyä ja paikat kuivana. Sit kertoo että hyvälle tuntui....
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea saada orgasmia miesten kanssa millään tavalla. Silti en ole koskaan feikannut. Todella typerää feikata. Nautin kyllä seksistä ja haluan sitä. Kiihotun ja kostun, mutta en laukea.
Minkälaista se teidän seksi sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaus voi mennä läpi, jos naisella on väljä pillu. Tiukkapilluisen naisen orkun kyllä tuntee mies kalussaan.
Aivan. Eli kalu on sisällä myös silloin kun esim annat suuseksiä.
Anteeksi. En ajatellut asiaa lesbojen näkökannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaus voi mennä läpi, jos naisella on väljä pillu. Tiukkapilluisen naisen orkun kyllä tuntee mies kalussaan.
Aivan. Eli kalu on sisällä myös silloin kun esim annat suuseksiä.
Anteeksi. En ajatellut asiaa lesbojen näkökannalta.
Eli ainoastaan lesbot harrastaa suuseksiä? Etkö sä koskaan halua että sulta otetaan suihin vai onko sekin vain homojen hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea saada orgasmia miesten kanssa millään tavalla. Silti en ole koskaan feikannut. Todella typerää feikata. Nautin kyllä seksistä ja haluan sitä. Kiihotun ja kostun, mutta en laukea.
Siis mitä minkälaista? No ihan normaalia seksiä. Mitä oikein kuvittelit? Suihinottoa, nuolemista, käsipeliä, yhdyntää eri asennoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä minkälaista? No ihan normaalia seksiä. Mitä oikein kuvittelit? Suihinottoa, nuolemista, käsipeliä, yhdyntää eri asennoissa.
Siis suihinottoa ja yhdyntää...just. Noihan on miehelle mieleen. 728
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suihinottoa ja yhdyntää...just. Noihan on miehelle mieleen. 728
Niin luuletko, että mä en nauti lainkaan. Se, että en saa orgasmia ei tarkoita sitä, että en nauttisi. Jos seksi ei tuntuisi hyvältä, niin en mä todellakaan sitä harrastaisi. Anteeksi nyt vain, mutta miksi tätä pitää takoa teidän joidenkin päähän eikä silti mene tajuntaan. Kyllä mies nuolee erittäin ahkerasti ja kulli tuntuu hyvältä mun pillussa.
Todella ärsyttävää kun teette typeriä ja lapsellisia oletuksia ihmisistä.