Myöhästelijä on kuin alkoholisti, yhtä luotettava.
Kommentit (30)
Mieheni on paatunut myöhästelijä. Ärsyttää, mutta olen osittain oppinut elämään asian kanssa. Esim, jos ollaan yhdessä lähössä johonkin, laitan itse valmiiksi itseni ja kaikki kolme lasta - mies vain itsensä. Näin ollaan suurinpiirtein samassa tahdissa. Sovitaan lähtöaika 30 min aikaisemmaksi, kun on oikeasti tarkoitus lähteä. Eli mies on sen 30 min myöhässä ja voin sitten itsekin olla, niin ei tarvitse odotella ärsyyntyneenä. Jos mies vie lapset hoitoon, yritän olla stressaamatta. Tiedän, että heille tulee hirveä kiire ja toivon, että lapset saavat aamupalaa. Jos oikeasti näyttää, ettei kerkeä, niin lykkään omenan käteen. Vain kerran ovat olleet niin paljon myöhässä, etteivät kerenneet aamupalalle.
Aiemmin herääminen ei auta - tekee sitten asiat vain hitaammin tai tekee jotain lisää, esim lepää.
Ilmoita tuntia aikaisempi aika myöhäsetelijälle ja mene itse 15 minuuttia oikeasta ajasta myöhemmin. Katso reaktiot.
Alkoholisti on kyllä luotettavampi. Vertaa "mahtaakohan se olla huomennakin myöhässä?", "mahtaakohan se haista huomennakin vanhalle viinalle?".
Luulin kaverini oppineen hieman täsmällisemmäksi, kun sai oman lapsen. Hänen piti tulla luoksemme 10-10.30. Ajattelin että tässä kerkeää hyvin tekemään lounaan, juttelemaan ja touhuamaan lapsen kanssa ennen kuin lapsemme menee päikkäreille. No, hän tulikin vähän ennen klo 12 joten jäi lapsen kanssa touhuamiset ja keskustelut vähän lyhyiksi.
Todella itsekästä ja ärsyttävää. Jos edes hieman ajattelee niin hän tietää tulevansa lounasaikaan kylään ja että teemme lounaan koostumuksen (hän on kasvissyöjä) ja ajoituksen hänen mukaansa.
Hehheh.toivottavasti nämä kellon kyttääjät eivät lähde Suomen rajojen ulkopuolelle vaan elävät omassa kuplassaan, sillä Euroopassa ja muualla maailmassa he olisivat raivon ja hysterian partaalla jatkuvasti ja jatkuvaa itkupotkuraivareita, kun se sovittu aika on vain suuntaa antava.
Eräs tulee juhliin aina noin 3 h myöhemmin kuin muut. Siksi en kutsu häntä koskaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh.toivottavasti nämä kellon kyttääjät eivät lähde Suomen rajojen ulkopuolelle vaan elävät omassa kuplassaan, sillä Euroopassa ja muualla maailmassa he olisivat raivon ja hysterian partaalla jatkuvasti ja jatkuvaa itkupotkuraivareita, kun se sovittu aika on vain suuntaa antava.
Onko sinulla muistisairaus kun et selvästikään muista mitä olet jo aiemmin kirjoittanut ketjuun..? :/
Vierailija kirjoitti:
Miksi herätyskelloa ei voi siirtää vaikka 3 minuuttia aiemmin soimaan, jos on joka aamu 3 minuuttia myöhässä?
Ei mulla ole väliä mihin aikaan herään, lähden aina samaan aikaan enkä tiedä miten siinä edes onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Sille on syynsä miksi muista maista otetaan loman ajaksi vain parhaat palat ja koti löytyy Suomesta. Ihan kuten sinullakin kitinästä huolimatta
Touché! Mikä arroganssi, monsieur/madame!