Myöhästelijä on kuin alkoholisti, yhtä luotettava.
Kommentit (30)
Miksi herätyskelloa ei voi siirtää vaikka 3 minuuttia aiemmin soimaan, jos on joka aamu 3 minuuttia myöhässä?
Kyllä, enkä tuollaisia katselekaan ellei ole esim. työn takia pakko. Tosin yhden kollegan kanssa riitti kun pähkinänkuoressa kerroin kuinka epäkunnioittavaa ja epäluotettavaa käytöksensä on ja ellei se muutu tulee muutakin ikävää seurausta hänelle kuin minun puhutteluni. Uskoi ihme kyllä kerrasta, tuli vähän olo että onko ikinä aiemmin kukaan edes vaatinut häneltä kunnolla mitään vai oliko peräti eka kerta.
"Ku mulla on (itsediagnosoitu) ADHD" 😣
Nämä kellokallet ei ikinä selviäisi Suomen ulkopuolella, jossa aikaan suhtaudutaan rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kellokallet ei ikinä selviäisi Suomen ulkopuolella, jossa aikaan suhtaudutaan rennommin.
Höpö höpö. Ihminen sopeutuu jos vaan haluaa. Miksi sinä et kykene sopeutumasn täällä Suomessa vallitsevaan normiin?
Vierailija kirjoitti:
Kellokalleilla tuskin on edes kokemusta kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä, siihen kun vaaditaan kielitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ranskassa ja Italiassa naurettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole ranskalaiset nauraneet yhtään, tunnin aikaero ei haittaa ja palaverit alkavat ajallaan.
Taas yksi niuhottamisen eli akkamaisuiden muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellokalleilla tuskin on edes kokemusta kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä, siihen kun vaaditaan kielitaitoa.
Pirkko puhuu oikein B1-englantia ja hieman saksaakin. Pirkko on työskennellyt kansainvälisessä ympäristössä. Tämä on hänelle tottakai suuri ylpeydenaihe ja erikoislaatuinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Että ihan Ranskassa ja Italiassa naurettaisiin. Voi harmi.
Aika on vain niille, jotka elävät saatanan orjina.
Kun, uskoo Jumalaan, ei voi olla koskaan myöhässä.
"Minä olen A ja O, alku ja loppu"*, sanoo Herra Jumala, hän, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias."
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen A ja O, alku ja loppu"*, sanoo Herra Jumala, hän, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias."
Ahaa, eli tämä kommentoija sanoo olevansa Jumala.
Entinen myöhästelijäkaveri veti raivarit kun aloin itse tahallasn myöhästellä tapaamisista :D Eli kaikkien muiden olisi pitänyt pitää kiinni sovituista ajoista paitsi hänen itsensä, jännä
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta mitä tapahtuu Suomen ulkopuolella! Oisko Susta kivaa jos kaupat, päiväkodit ja virastot eivät avautuisi siihen aikaan kun pitäisi tai junat ja bussit lähtisivät myöhässä ihan vaan sillä että kellokalle ei sattunut oleen kyseisenä aikana työvuorossa? Alkoholista voi parantua mutta myöhästelystä ei. Vihaan myöhästelijöitä!
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi niuhottamisen eli akkamaisuiden muoto.
Tässä taas oiva esimerkki siitä, miten kielessämme käytetään naisia tarkoittavia sanoja jotain yleisesti kielteistä tarkoittavana. Jokin asia on huono asia = akkamainen. Vaikkei sillä tietenkään ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
Tällainen pitää jo lopettaa! Ihan riittää, jos sanoo, että mielestäni on turhaa nipotusta pitää noin tiukasti sovituista ajoista kiinni tms. Jos nyt sitten on sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
"Ku mulla on (itsediagnosoitu) ADHD" íí
nÃità riittÃà ja "diagnooseilla" kehuskelijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli tämä kommentoija sanoo olevansa Jumala.
"Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."
"Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen."
Totta ja siis yhtä ärsyttäviä.