Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten ulkonäköpaineista ei puhu kukaan?

Vierailija
26.02.2024 |

Kaikki kauneuteen liittyvä on käytännössä 99,9% naisille suunnattu, niin tietenkin meidän miesten murheet on härän kakkoja tilastollisesi.

Naisille on meikit, vaatteita älyttömästi, koruja, hiuksia värjätä ja leikata, ne. Ruokavaliolla ja treenillä tietysti saa muokattua kehoa.

Mitä kaljuuntunut, lyhyt, karvaton ja rumanaamainen mies voi tehdä? Ajaa hiukset pois, treenata ja pukeutua hyvin, siinäpä se. Isot lihakset voi tietysti hommata, mutta naamalle ei voi tehdä mitään.

Tietenkin meikit pitää pestä pois, ja kehoa pystyy halutessaan kirurgin veitsellä muokkaamaan, mutta se ei ollut tämän kirjoituksen tarkoitus.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa kyllä ja olen valmis kuuntelemaan ja tukemaan jos joku mies haluaa puhua ulkonäköpainestaan. En ymmärrä miksi miehet näistä niin vähän puhuvat, vaikka mitä ilmeisimmin heilläkin niitä on.

Kyllä varmasti näistä puhuttaisiin enemmän, mutta sukupuoliroolit ovat mitä ovat. Miehenä tällainen katsottaisiin hirveänä epävarmuutena, joka on sosiaalisesti hyväksyttävää naisena. Ketään ei kiinnosta jos miehellä menee huonosti.

Ap

Vierailija
22/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ennakkoluulot lähteenä ap voi jatkaa ulinaa ikuisesti. 

Ei ole tarkoituskaan saada tietoa tai mielipiteitä, ainoastaan uhriutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että miehillä ei ole niin paljon ulkonäköpaineita kuin meillä naisilla. Miehille on tärkeämpää miltä kumppani näyttää ja naiset puolestaan kiinnittävät huomiota miehessä muihin seikkoihin. Jos olet mukava, tavallinen mies niin ulkonäöstä ei tule naisille kynnyskysymystä. Sen sijaan meikkaamaton, ohuthiuksinen, pyöreä nainen - vaikka olisi kuinka mukava ihminen - voi olla täysin vailla tsaansseja miesten suhteen, ellei sitten ole hyvin rikas ja vaikutusvaltainen persoona. Eli: vähemmän komeakin mies löytää itselleen naisen.

Oikeasti naiset ovat tässä pinnallisempia. Miehillä ei ole samalla tavalla ulkonäköpaineita, koska naisia kiinnostaa geenikomeus - sitä joko on tai ei ole. Ei auta ruokavaliot tai treenaamiset.

Tuo on itse asiassa hyvinkin luonnollista, sillä lisääntyminen vaatii naiselta paljon energiaa ja siksi pitää valita kumppani huolella.

Vierailija
24/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että miehillä ei ole niin paljon ulkonäköpaineita kuin meillä naisilla. Miehille on tärkeämpää miltä kumppani näyttää ja naiset puolestaan kiinnittävät huomiota miehessä muihin seikkoihin. Jos olet mukava, tavallinen mies niin ulkonäöstä ei tule naisille kynnyskysymystä. Sen sijaan meikkaamaton, ohuthiuksinen, pyöreä nainen - vaikka olisi kuinka mukava ihminen - voi olla täysin vailla tsaansseja miesten suhteen, ellei sitten ole hyvin rikas ja vaikutusvaltainen persoona. Eli: vähemmän komeakin mies löytää itselleen naisen.

Oikeasti naiset ovat tässä pinnallisempia. Miehillä ei ole samalla tavalla ulkonäköpaineita, koska naisia kiinnostaa geenikomeus - sitä joko on tai ei ole. Ei auta ruokavaliot tai treenaamiset.

Tuo on itse asiassa hyvinkin luonnollista, sillä lisääntyminen vaatii naise

Elarien lunastaminen ei vie energiaa yhtään.

Vierailija
25/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on täynnä ohjeita miehille, kuinka kohentaa ulkonäköään ja terveyttään. Tubesta löytyy ties kuinka paljon miesten miehille tekemää sisältöä ulkonäköön liittyen.

Taas vaan ilmeisesti keskitytään niin paljon siihen ongelman keksimisen, että ratkaisu on sivuseikka.

Näissä ohjeissa on vain se ongelma, että niillä saa huomiota vain toisilta miehiltä. Muutuin treenaamisen ja järkevän ruokavalion myötä löysästä narukädestä timmin lihaksikkaaseen kuntoon ja sen jälkeen rupesin saamaan lähestymisiä homomiehiltä ja välillä joku heteromies kysyi treenivinkkejä. Naisten kiinnostus ei kasvanut tippaakaan.

Vierailija
26/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on vaikka kuinka paljon omia ihonhoitotuotteita/sarjoja ja muuta kosmetiikkaa. Miehet voi myös käydä kosmetologilla värjäämässä ja muotoilemassa kulmat, laittaa kestoripsiä, värjätä hiukset, käydä manissa ja pedissä, suihkurusketuksessa ja laittaa laminaatit hampaisiin.

Vierailija
27/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa kyllä ja olen valmis kuuntelemaan ja tukemaan jos joku mies haluaa puhua ulkonäköpainestaan. En ymmärrä miksi miehet näistä niin vähän puhuvat, vaikka mitä ilmeisimmin heilläkin niitä on.

Kyllä varmasti näistä puhuttaisiin enemmän, mutta sukupuoliroolit ovat mitä ovat. Miehenä tällainen katsottaisiin hirveänä epävarmuutena, joka on sosiaalisesti hyväksyttävää naisena. Ketään ei kiinnosta jos miehellä menee huonosti.

Ap

Siitä niitä rooleja pitää vaan lähteä muuttamaan. Niin naisetkin on tehneet niiden roolien kanssa jotka on kokeneet liian ahtaiksi ja vääriksi. Jostain on lähdettävä. Naiset eivät voi tehdä sitä miesten puolesta. 

Ja se ei pidä paikkaansa ettei ketään kiinnosta jos miehellä menee huonosti. Minua kiinnostaa.

Vierailija
28/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on vaikka kuinka paljon omia ihonhoitotuotteita/sarjoja ja muuta kosmetiikkaa. Miehet voi myös käydä kosmetologilla värjäämässä ja muotoilemassa kulmat, laittaa kestoripsiä, värjätä hiukset, käydä manissa ja pedissä, suihkurusketuksessa ja laittaa laminaatit hampaisiin.

Voihan sitä myydä vaikka sialle stringit. Eriasia sitten hyötyykö sika niistä mitään ja onko siinä mitään järkeä.

Vierailija
29/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on paljon tiukemmat ulkonäkönormit kuin naisilla. Naiset voivat käyttää hameita tai housuja, miestä katsotaan kieroon, jos hänellä on hame. Naiset voivat meikata tai olla meikkaamatta, kun taas meikkaavaa miestä saatetaan katsoa kieroon. Aika monessa asiassa naisilla on paljon enemmän vapauksia, siis sosiaalisesti.

Olen itse nainen, joten asia ei koske minua suoraan, mutta sivusta katsoen näyttää aika epäreilulta.

Tämäkin, mutta se fakta, että kohennusmahdollisuuksia on paljon vähemmän.

Ap

Vierailija
30/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei miehillä ole mitään merkitystä. He ovat kaikki katkeria inseleitä jotka vain istuvat kotona pelaamassa. Paitsi sitten kun sota syttyy niin heidät viedään teuraalle.

Vierailija
31/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä ihon- ja parranhoitovinkkejä kosmetiikkamyyjältä, kosmetologilta, naistuttavilta ja hyvännäköisiltä miehiltä. 

Omassa päässäsi sun ongelma on. Itsestään huolehtiminen on fiksua ja tuottaa hyvinvointia ja itsevarmuutta. 

Nämä asiat opitaan, eivät tule geenien mukana naisillekaan. 

Vierailija
32/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on paljon tiukemmat ulkonäkönormit kuin naisilla. Naiset voivat käyttää hameita tai housuja, miestä katsotaan kieroon, jos hänellä on hame. Naiset voivat meikata tai olla meikkaamatta, kun taas meikkaavaa miestä saatetaan katsoa kieroon. Aika monessa asiassa naisilla on paljon enemmän vapauksia, siis sosiaalisesti.

Olen itse nainen, joten asia ei koske minua suoraan, mutta sivusta katsoen näyttää aika epäreilulta.

Kyllä miehetkin nykyään voivat käyttää hameita ja meikata. Eikös se yksi mennyt lukion vanhojen tansseihinkin tanssileningissä? 

Nainen voi juu olla vaikka meikkaamatta, mutta vaatimattoman näköinen nainen yleensä sivuutetaan kaikkialla. 

Vierailija
33/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on itse asiassa hyvinkin luonnollista, sillä lisääntyminen vaatii naiselta paljon energiaa ja siksi pitää valita kumppani huolella.

Kyse on siitä, kuinka hyvät geenit jälkeläisillä on ja kuinka hyvin he siten pärjäävät elämässään.

Vierailija
34/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä runkkari siitäkään tiedät? Isäksi kelpaamaton poika piipittelee paskaa.

Vierailija
35/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin nykyään voivat käyttää hameita ja meikata. Eikös se yksi mennyt lukion vanhojen tansseihinkin tanssileningissä? 

Nainen voi juu olla vaikka meikkaamatta, mutta vaatimattoman näköinen nainen yleensä sivuutetaan kaikkialla. 

En meikkaa, muttei minua mielestäni sivuuteta. Ehkä nuorena, mutta nyt nelikymppisenä saan kyllä riittävästi huomiota eri liikkeiden asiakkaana. Ehkä olettavat, että tämän ikäisellä naisella on paksu lompakko, mene ja tiedä.

Toki olen aika pitkä ja "komea", en kaunis, mutta jykevä kasvonpiirteiltäni.

Vierailija
36/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on täynnä ohjeita miehille, kuinka kohentaa ulkonäköään ja terveyttään. Tubesta löytyy ties kuinka paljon miesten miehille tekemää sisältöä ulkonäköön liittyen.

Taas vaan ilmeisesti keskitytään niin paljon siihen ongelman keksimisen, että ratkaisu on sivuseikka.

Näissä ohjeissa on vain se ongelma, että niillä saa huomiota vain toisilta miehiltä. Muutuin treenaamisen ja järkevän ruokavalion myötä löysästä narukädestä timmin lihaksikkaaseen kuntoon ja sen jälkeen rupesin saamaan lähestymisiä homomiehiltä ja välillä joku heteromies kysyi treenivinkkejä. Naisten kiinnostus ei kasvanut tippaakaan.

Ja mistä sinä sen tiedät? Ota kontakti. Opettele käyttäytymään. Ole kohtelias, tervehdi, hymyile.

Vierailija
37/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin, mutta se fakta, että kohennusmahdollisuuksia on paljon vähemmän.

Ap

Täsmälleen yhtä paljon. 

Vierailija
38/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaljuuntunut, lyhyt, karvaton ja rumanaamainen mies voi tehdä? Ajaa hiukset pois, treenata ja pukeutua hyvin, siinäpä se. Isot lihakset voi tietysti hommata, mutta naamalle ei voi tehdä mitään.

Hankkia persoonallisuuden? 

Pituutta, ruumiinmuotoa, kasvojenpiirteitä tai vaikka paksua tukkaa ei naisetkaan saa valita vaan jokainen joutuu tyytymään niihin geeneihin mitä lotossa saa tai ostamaan plastiikkakirurgin palveluja mitä voivat miehetkin tehdä. Kumpikin sukupuoli voi kuitenkin tehdä paljon ulkonäkönsä eteen ja korostaa hyviä puoliaan. Googlaa how to improve your appearance male ja löydät paljon vinkkejä miehille. 

Vierailija
39/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten ulkonäköpaineista puhutaan. Ne vain ovat: Pituus, pituus ja sen pituus. 

Vierailija
40/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei miehillä ole mitään merkitystä. He ovat kaikki katkeria inseleitä jotka vain istuvat kotona pelaamassa. Paitsi sitten kun sota syttyy niin heidät viedään teuraalle.

Ulisijat on surkimuksia. Itsetunto rakennetaan itse. Miehuus tulee sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän