Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten ulkonäköpaineista ei puhu kukaan?

Vierailija
26.02.2024 |

Kaikki kauneuteen liittyvä on käytännössä 99,9% naisille suunnattu, niin tietenkin meidän miesten murheet on härän kakkoja tilastollisesi.

Naisille on meikit, vaatteita älyttömästi, koruja, hiuksia värjätä ja leikata, ne. Ruokavaliolla ja treenillä tietysti saa muokattua kehoa.

Mitä kaljuuntunut, lyhyt, karvaton ja rumanaamainen mies voi tehdä? Ajaa hiukset pois, treenata ja pukeutua hyvin, siinäpä se. Isot lihakset voi tietysti hommata, mutta naamalle ei voi tehdä mitään.

Tietenkin meikit pitää pestä pois, ja kehoa pystyy halutessaan kirurgin veitsellä muokkaamaan, mutta se ei ollut tämän kirjoituksen tarkoitus.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tähän vielä sen, että miehenä ei välttämättä saa kehuja ikinä.

Ap

Vierailija
2/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäköpaineilla voi tehdä ihan kipeästi rahaa. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paljon tiukemmat ulkonäkönormit kuin naisilla. Naiset voivat käyttää hameita tai housuja, miestä katsotaan kieroon, jos hänellä on hame. Naiset voivat meikata tai olla meikkaamatta, kun taas meikkaavaa miestä saatetaan katsoa kieroon. Aika monessa asiassa naisilla on paljon enemmän vapauksia, siis sosiaalisesti.

Olen itse nainen, joten asia ei koske minua suoraan, mutta sivusta katsoen näyttää aika epäreilulta.

Vierailija
4/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää miehiä puhumasta niistä? Yksikään mies ei puhu naisten ULKONÄKÖPAINEISTA, vaan ainoastaan asettaa naisille ulkonäkökriteerejä

Vierailija
5/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on paljon tiukemmat ulkonäkönormit kuin naisilla. Naiset voivat käyttää hameita tai housuja, miestä katsotaan kieroon, jos hänellä on hame. Naiset voivat meikata tai olla meikkaamatta, kun taas meikkaavaa miestä saatetaan katsoa kieroon. Aika monessa asiassa naisilla on paljon enemmän vapauksia, siis sosiaalisesti.

Olen itse nainen, joten asia ei koske minua suoraan, mutta sivusta katsoen näyttää aika epäreilulta.

Muuta pois sieltä Lapista. Meikkaaviin miehiin ei kiinnitetä mitään erityistä huomiota edes täällä Tampereella. Tai noh, monesti oon saanut kehuja silmämeikistä.

Meikkaava mies. 

Vierailija
6/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun tilata joku homomiesten lehti ja alkaa puhua kavereidesi kanssa, vai odotatko että naiset hoitaa tuonkin. Miesten ihonhoitovinkkejä löytyy netistä ja usko tai älä, parturilta ja kosmetologeilta.

Mun huudeilla asuu parikin rajua jätkää jotka pukeutuu kesällä kilttiin. 

https://www.menshealth.com/

Vierailija
7/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehillä ei ole niin paljon ulkonäköpaineita kuin meillä naisilla. Miehille on tärkeämpää miltä kumppani näyttää ja naiset puolestaan kiinnittävät huomiota miehessä muihin seikkoihin. Jos olet mukava, tavallinen mies niin ulkonäöstä ei tule naisille kynnyskysymystä. Sen sijaan meikkaamaton, ohuthiuksinen, pyöreä nainen - vaikka olisi kuinka mukava ihminen - voi olla täysin vailla tsaansseja miesten suhteen, ellei sitten ole hyvin rikas ja vaikutusvaltainen persoona. Eli: vähemmän komeakin mies löytää itselleen naisen.

Vierailija
8/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää miehiä puhumasta niistä? Yksikään mies ei puhu naisten ULKONÄKÖPAINEISTA, vaan ainoastaan asettaa naisille ulkonäkökriteerejä

Koska miehenä saa vain epävarman luuserin maineen, jos näistä lähtisi julkisesti avautumaan. En tiedä kuka nämä kriteerit on määritellyt, mutta oletetaan, että ovat molemminpuolisia.

Ap

Vierailija
9/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse te miehet toisianne ahtaisiin lokeroihin survotte. Ja naisia. Miettikää omia asenteitanne ja tuulettakaa ne.

Usein auttaa jo se, että käy parturissa ja hoidattaa hampaat ja ihon ja  alkaa katsoa, mitä suuhunsa tunkee ja liikkua enemmän lihasvoimalla ja vähemmän bensalla.

Vierailija
10/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että miehillä ei ole niin paljon ulkonäköpaineita kuin meillä naisilla. Miehille on tärkeämpää miltä kumppani näyttää ja naiset puolestaan kiinnittävät huomiota miehessä muihin seikkoihin. Jos olet mukava, tavallinen mies niin ulkonäöstä ei tule naisille kynnyskysymystä. Sen sijaan meikkaamaton, ohuthiuksinen, pyöreä nainen - vaikka olisi kuinka mukava ihminen - voi olla täysin vailla tsaansseja miesten suhteen, ellei sitten ole hyvin rikas ja vaikutusvaltainen persoona. Eli: vähemmän komeakin mies löytää itselleen naisen.

Oikeasti naiset ovat tässä pinnallisempia. Miehillä ei ole samalla tavalla ulkonäköpaineita, koska naisia kiinnostaa geenikomeus - sitä joko on tai ei ole. Ei auta ruokavaliot tai treenaamiset.

Vierailija
11/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä ohjeita miehille, kuinka kohentaa ulkonäköään ja terveyttään. Tubesta löytyy ties kuinka paljon miesten miehille tekemää sisältöä ulkonäköön liittyen.

Taas vaan ilmeisesti keskitytään niin paljon siihen ongelman keksimisen, että ratkaisu on sivuseikka.

Vierailija
12/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kyllä ja olen valmis kuuntelemaan ja tukemaan jos joku mies haluaa puhua ulkonäköpainestaan. En ymmärrä miksi miehet näistä niin vähän puhuvat, vaikka mitä ilmeisimmin heilläkin niitä on.

Vierailija
13/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne tupakat, nuuskat ja kaljat sekä makkarat helvettiin. Niihin kuolee ja sitä ennen alkaa näyttää vanhalta makkaralta.

Vierailija
14/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää tylytystä saa osakseen mies joka tämmösen ottaa puheeksi. Naiset kyllä hiljentää nopeasti.

Vierailija
15/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies meikkaa, niin ainostaan toiset miehet aloittaa tuon "homo homo" huutelun. Naiset yleensä katsoo että vau, onpa cooli ja massasta erottuva mies.

Vierailija
16/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehenä saa vain epävarman luuserin maineen, jos näistä lähtisi julkisesti avautumaan. En tiedä kuka nämä kriteerit on määritellyt, mutta oletetaan, että ovat molemminpuolisia.

Ap

Epävarma luuseri ei uskalla puhua.

Taidat asua jossain Kuusamon korkeudella kun et ole selvillä metroseksuaaleista. Ne on ulkonäöstään huolehtivia, moderneja miehiä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Metroseksuaali

Vierailija
17/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää tylytystä saa osakseen mies joka tämmösen ottaa puheeksi. Naiset kyllä hiljentää nopeasti.

Et näköjään osaa lukea. 

Vierailija
18/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos aiheesta puhuu, niin incelinaiset ja feministit tulee vain solvaamaan miesten ulkonäköä. Ei paljoa huvita puhua ulkonäköpaineista, kun miesvihaajat vain tulevat lyömään jo lyötyjä. Esim. itse olen 161 cm pitkä. Voit vain kuvitella kuinka SAIRAITA ja ALISTAVIA kommentteja suominaiset ovat antaneet. M25

Vierailija
19/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois sieltä Lapista. Meikkaaviin miehiin ei kiinnitetä mitään erityistä huomiota edes täällä Tampereella. Tai noh, monesti oon saanut kehuja silmämeikistä.

Meikkaava mies. 

Mutta on myös sellaidia  ulkonäköön liittyviä psineita, joille miehenä voi mitään. Esimerkiksi pituus tai paremmin pituuden puute. - Tosin tässä kohtaa osa naisista toteaa yleistäen ehei ei heitä haittaa miehen pituus, vaan se, että lyhyillä miehillä olisi heistä aina komplikaatio omasta pituudestaan, joten  sanovat miehelke kiitos mutta ei kiitos. - Toisaalta moni lyhytkasvuinen mies saa kuulla nälvintää pituudestaan myös osalta miehiä. Miksi? Saako tällainen nälvintä tuntemaan itsensä miehekkäämmäksi? Vai miksi, siis ihan aikuiset miehet, eikä alaikäiset nuoret, jotka kipuilevat oman murkkuikäänsä...

Vierailija
20/66 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaava mies. 

Olen itse asiassa asunut vain Uudellamaalla ja Keski-Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä