Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika
Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
On tuntoa kyllä mutta et tainut tietää että kiihottuessa ne paikat venyvät ja syventyvät joten kyllä sullekin mahtuisi suurempikin tavara.
Et oo tainut sellaista saada kun noinkin tarkkaan kuvaat 5 cm aluetta.
Kyllä suuri tuntuu aivan mahtavalta eikä se satu jos on lämmitelty hyvin.
Kokeile toki.
Syventyvät? Miten se on mahdollista, tuleehan siellä kohdunkaula vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuntoa kyllä mutta et tainut tietää että kiihottuessa ne paikat venyvät ja syventyvät joten kyllä sullekin mahtuisi suurempikin tavara.
Et oo tainut sellaista saada kun noinkin tarkkaan kuvaat 5 cm aluetta.
Kyllä suuri tuntuu aivan mahtavalta eikä se satu jos on lämmitelty hyvin.
Kokeile toki.
Syventyvät? Miten se on mahdollista, tuleehan siellä kohdunkaula vastaan?
Vagina ei lopu kohdunkaulaan, kohdunkaula on hieman siinä onkalon syrjässä. Kiihottuessa emätin todellakin hieman syvenee, mutta aika pienissä määrin kuitenkin yleensä, pieneen vaginaan ei isoa penistä saa mukavasti mahtumaan oli mikä oli. Leveyden suhteen saattaa jopa tapahtua päinvastaista, eli tiukentuu kun kudokset turpoavat.
Aina jaksaa yllättää miten vähän ihmiset tietävät naisten sukuelimistä.
No siis seksi loppuu kyllä suhteessa jossain kohti, jos se on aina pettymys.
Seurustelin 2v pienimunaisen kanssa. Rakastin häntä, joten siedin asiaa. Kun erottiin, niin totesin, että ei muuten seuraavalle enää pientä munaa.
Ei oikeasti jaksa sitä, että pitää tehdä helkkaristi töitä, että sen pienen kullin saisi jossain tuntumaan. Ja sitten kehua miehen mittoja, kun hän epävarmuuksissaan kyselee asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla myös niin, ettei sun tilava messuhalli, jossa miltei kaikuu, välttämättä myöskään tyydytä sun tapailukumppania pidemmän päälle:)
Niinhän se on. Harva mies kuitenkaan kehtaa sanoa että yhdyntä tuntuu kuin heittäisi kumisaappaan messuhalliin.
No tietenkin se on sama asia molempiin suuntiin, jollei ole yhteensopiva niin ei ole.
Liian pieni on, yllätys yllätys, liian pieni edes normaaliin värkkiin.
Miten tämä on vaikeaa ymmärtää?
No mikä on tarpeeksi normaali naisen värkki? Minä kirjoitin tuossa taannoin, että minulla on noin vessapaperihylsyn kokoinen penis ja naisen vagina tuntui minusta jopa tiukalta, mutta nainen ei edes tuntenut vehjettäni ja sanoi, että tule vain sisään kun luuli ilmeisesti minun muuten vain hierovan jollain tapaa sitä hänen värkkiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mitat niin arvioidaan.
En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.
Juhlakunnossa 5 cm ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.
Juhlakunnossa 5 cm ?
Jos ei ole mieluinen juhla..
Miehenä kävi toisinpäin 5cm paksu ja16,5 pitkä teki hänelle kipeää. Oli 1 syy lopettaa suhde. Aika eläimiä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäykkänä? Taitaa olla ihan jo harvinaisuus maailmassa.
Tapasin baarissa tosi miehekkään miehen, pitkä ja just sen oloinen et pakko olla iso mut ei ollut ollenkaan. Ei mitään. Kun taas suurin ollut joku 25cm ja paksu, no ei mahtunut sisälle vaikka olin aivan märkä ja superkiihottunut.
sulla on löysä pillu, HUUTISTA :D
Vierailija kirjoitti:
No siis seksi loppuu kyllä suhteessa jossain kohti, jos se on aina pettymys.
Seurustelin 2v pienimunaisen kanssa. Rakastin häntä, joten siedin asiaa. Kun erottiin, niin totesin, että ei muuten seuraavalle enää pientä munaa.
Ei oikeasti jaksa sitä, että pitää tehdä helkkaristi töitä, että sen pienen kullin saisi jossain tuntumaan. Ja sitten kehua miehen mittoja, kun hän epävarmuuksissaan kyselee asiasta.
No miten pieni se nyt sitten oli?
Kun oikein panettaa niin siinä ei mollamaijat tai neppiautot auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tunnokkain kohta on alle 5 cm mittainen, heti ne pillun alkusentit.
Mutta viisisenttinen ei pysy sisällä liikkuessa, jos se 13-senttinenkään. Ja se pieni kipu kun painaa pohjaan, on mulle ainakin kiihottavaa.
Jep, oli todella noloa ekan poikaystävän kanssa, kun hänen 13 senttinen lipsahti ulos joka vedolla. Olisi tehnyt mieli sanoa, että lopeta jo. Minuutin päästä tosin lopettikin... Toista kertaa ei tullut. Viimeisimmällä oli 19 senttinen, joka tuntui kivasti perällä, mutta sekin kesti vain minuutin.
Ei siitä oikein voi päästä yli, jos ei muuta aseksuaaliksi.
Minä pienimunaisena miehenä tiedän, että asia on suurimmalle osalle naisista merkittävä ja siksi en enää edes viitsi etsiä sitä yksisarvista, joka ei asiasta välittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tarkastuttaa testosteronitasot. Jos ovat matalat, apu löytyy tuohon asiaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas miehet paljastavat etteivät tiedä naisen anatomiasta mitään, naisessa voi hyvinkin olla asioita jotka eivät miestä seksuaalisesti viehätä kuten hassun näköiset häpyhuulet tai pienet rinnat mutta kaikki vaginat ovat suunnilleen saman suuruisia ja tottakai kiihottuneessa tilassa aukeavat.. eli aplla tuskin mitenkään erityisen löysä vagina.
Hupaisaa kun messuhallinaiset yrittää väittää että kaikki muutkin olisi samanlaisia. Newsflash: ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä oikein voi päästä yli, jos ei muuta aseksuaaliksi.
Minä pienimunaisena miehenä tiedän, että asia on suurimmalle osalle naisista merkittävä ja siksi en enää edes viitsi etsiä sitä yksisarvista, joka ei asiasta välittäisi.
Harmittaa jos joku oikeasti hyvä mies jättää koko homman sikseen pelkästään tämän asian takia. Hyvät miehet ovat niin harvassa että ottaisin riemusta kiljuen vaikka olisi kuinka pieni. Sais kyllä olla todella pieni että olisi mulle liian pieni.
Jaa. Minä luulin, että sillä on liian iso mulkku tai se on jännämies.
Tämä on taas niitä aloituksia, joita en vaan käsitä. Jos ap ei itse tiedä, onko tuo hänelle itselleen ylitsepääsemätön ongelma, miten ihmeessä sen joku muu voisi tietää?
Katkarapu ilmoittautui.