Olen kasvanut ulos suodatinkahvista. Käytän vain murukahvia
Siistiä, taloudellista kun joka muru käytetään. Hyvää. Nopeaa.
Kommentit (35)
Kasvanut ulos, siis lihonnut, wtf?
Inhosin vuosikymmeniä ulkomaiden "vääränlaista kahvia" ja olin sitä mieltä että vain suodatinkahvi on oikeaa. Jossain vaiheessa olin kai matkustanut liikaa kun päässä naksahti ja pikakahvi alkoikin maistua normaalilta kahvilta. Globaalissa mittakaavassa suodatinkeitin on varsin harvinainen kahvinvalmistusväline.
Juuri oli hyvä tarjous nescafen pikakahvista, 300 gramman purnukka tuli ostettua
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta kahvia saa alusta asti pavut jauhavalla keittimellä.
Maku on jotain aivan toista kuin suodatin- tai porokahveissa. Ja mikä tuoksu!
Sitä paitsi kun ostaa keittimen jolla voi kuppimäärän valita, voi tehdä vaikka vain yhden kupin.Ostin tällaisen kaksi vuotta sitten, ja paras keitin ikinä.
Ei siihen tarvita mitään papuja jauhavaa keitintä! Parhaimman laadun kahvimyllyt ovat erillisiä. Ja kuka tahansa voi ostaa kahvimyllyn.
Pikakahvi on parasta ja se kahvia tuoreimmillaan sehän valmistetaan niin että tuoreet pavut paahdetaan ja sitten niistä tehdään kahvia, jonka jälkeen kahvi pikajäädytetään ja sitten erotellaan jää ja kahvi toisistaan ja saadaan pikakahvia.
Mulla sama. Vatsa sietää paremmin murukahvia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli hyvä tarjous nescafen pikakahvista, 300 gramman purnukka tuli ostettua
Ostin tuon saman Prismassa oli 6,95 e. Miten kauan tuollainen murukahvi säilyy avattuna tuli mieleen kun en ole ennen ostanut kuin 100 gramman pakkauksissa noita??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murukahvi ei ole kahvia, sori.
Vaan mitä? Ap
Olen ollut muruilija jo vuosien ajan! En voisi kuvitella juovani tavallista kahvia -> Moccamaster hyödytön. Vieraatkin saavat murukahvia.
Kahvi pavuista tai suodatin kahvi ainutta oikeaa. Siinä on tuoreus ja oikeat aromit tallella. Se on mukava kun kahvin tuoksu leviää asuntoon suodatin kahvissa. Murukahvissa näin ei tapahdu.
Jauhan kahvinpavuista joka aamu kahvini.
Olen kasvanut ulos suodatin ja murukahvista.
Elämä on liian lyhyt huonolle kahville.
Vain paras on kyllin hyvää.
Miten suodatinkahvissa eletään, millainen sisustus?
Vierailija kirjoitti:
Jauhan kahvinpavuista joka aamu kahvini.
Olen kasvanut ulos suodatin ja murukahvista.
Elämä on liian lyhyt huonolle kahville.
Vain paras on kyllin hyvää.
Kylläpäs sitä hifistellään...
Minäkin juon pikakahvia kotona. Pikakahvi on raikkaan makuista ja suodatinkahvi mielestäni vähän tunkkaisen makuista. Suodatinkahvi menee kylässä ja kahvilassa kyllä. Ehkä olen vain hienostumaton.
Pikakahvi on hyvää. Sitä kaapissa sekä presidenttiä. Vaihdellen juon pikakahvia ja presidenttiä.
Samoin.
Taannoin ravintolassa sain suodatinkahvia, ja jäi juomatta.
Sen sijaan ennen myrkkynä pitämääni murukahvia kyllä juon.