Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te aikaiset raskaustestailijat! Milloin aikaisin positiivinen tiivinen

Vierailija
26.02.2024 |

Hei te, jotka olette malttamattomina testailleet raskautta jo reilusti ennen kuukautisten poisjääntiä. Milloin olette saaneet aikaisimman positiivisen? 

Kiinnostaisi tietää, jos joku on esim. testaillut dpo7 eteenpäin, että missä kohtaa testi muuttui positiiviseksi? 

Itse tein tänä aamuna jo malttamattomana testin, tänään on dpo10 eli 4 päivää ennen kuukautisten alkua. 

Raskaustesti oli tänään ihan täysin negatiivinen, edes kuvittelemalla ei siinä pystynyt näkemään mitään viivaa. Vaikka tiedän että on tosi aikaista, niin fiilikseni laskivat silti 😩 Tuli tunne, että en taida olla raskaana, eiköhän tässä kohtaa jo näkyisi edes pienen pieni haamuviiva. 

Miten teillä on ollut? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dpo12 haalea plussa, testin herkkyys 25mlU/ml. Seuraavana päivänä oli jo vahva viiva.

Olitko testannut aiemmin?

Olisi kiva jos kertoisitte näissä viesteissä, että oliko tuo plussapäivä ensimmäinen jolloin ylipäätään testasitte, vaiko oliko testejä alla ja tuo päivä oli ensimmäinen positiivinen. :) Ap 

Vierailija
22/27 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta ja kolme kertaa olen testannut positiivisen noin 4 vrk oletetusta kuukautisten alkuajasta. Kiertoni on 29-30 vrk eli viimeistään 34 päivänä olen testannut.  Olen käyttänyt tavallista testiä, en sitä herkintä.

Oletko siis testannut jo aiemminkin, mutta vasta tuolloin saanut ensimmäiset positiiviset tulokset? Vai tuolloin vasta ylipäätään testannut? Kysyn vaan tarkennuksena kun tuo ei suoraan selvinnyt viestistäsi. Kiitos. 

Olen saanut kaikki lapseni ekalla  yrityskierrolla eli kolme lasta ja kolme testiä. Olin melko varma, että olin raskaana, niin testillä vain varmistin raskauden. Raskausoireina tunsin pientä nipistelyä vatsassa ja kehon lämmön nousua 36,5:stä 37:ään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen tiivinen 

Vierailija
24/27 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin ekakerran 1 päivä ennen kuukautisten oletettua alkua ja silloin sain positiivisen. Oli vielä aika haalea. En osaa sanoa, mitä tuloksia olisi tullut aiempina päivinä. 

Vierailija
26/27 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi testata ennen kuin menkat on edes myöhässä? En käsitä tuollaista touhua.

No mitä se sun percettä kutittaa?

No senkus olet idiootti ja tuhlaat rahaa lukuisiin testeihin.

Edelleen, mitä se sun persettä kutittaa? Vaikka joku laittaisi 100 e joka kuukausi raskaustesteihin?  Miksi noin äreä vastaus? :D -eri

Mua ärsyttää tyhmät ihmiset. Ap:n geeneillä ei tarvitsisi lisääntyä.

Vierailija
27/27 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi