Hei te aikaiset raskaustestailijat! Milloin aikaisin positiivinen tiivinen
Hei te, jotka olette malttamattomina testailleet raskautta jo reilusti ennen kuukautisten poisjääntiä. Milloin olette saaneet aikaisimman positiivisen?
Kiinnostaisi tietää, jos joku on esim. testaillut dpo7 eteenpäin, että missä kohtaa testi muuttui positiiviseksi?
Itse tein tänä aamuna jo malttamattomana testin, tänään on dpo10 eli 4 päivää ennen kuukautisten alkua.
Raskaustesti oli tänään ihan täysin negatiivinen, edes kuvittelemalla ei siinä pystynyt näkemään mitään viivaa. Vaikka tiedän että on tosi aikaista, niin fiilikseni laskivat silti 😩 Tuli tunne, että en taida olla raskaana, eiköhän tässä kohtaa jo näkyisi edes pienen pieni haamuviiva.
Miten teillä on ollut?
Kommentit (27)
Mitä ihmettä, mistä tuo ylimääräinen tiivinen hyppäsi otsikkoon 🤣 Sorry siitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos antaisit sille miehellesi? Aina suihinotto tai kunnon anaalipano, kun mies lähdössä jonnekin, kummasti laskisi todennäköisyyttä pettämiselle. Mies saisi lähteä kotoa kassit tyhjänä, eikä panetuksessa.
Kuule, voin kertoa että miehelle on "annettu" aika rutkasti tässä raskautta yrittäessä. Ap
Käytä ovulaatiotestiä
Ja anna miehen laittaa se pyllyyn
Näät tuloksen nopeemmin
En testannut tosi aikaisin, mutta minä sain ekan tosi hailakan plussan kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. Ei varmasti aiemmin olisi näkynyt ollenkaan.
Kiinnostaisi myöa tietää. Raskauden yritys alussa. Mietin alanko jo aikaisin testaamaan vai yritänkö hillitä... tuntuu että aikaisin testaaminen voi toisaalta aiheuttaa turhaa pettymystä, mutta toisaalta jos raskaus ei onnistu niin se jotenkin ns pehmentäisi tietä kuukautusten alkuun. Ettei silloin tuli se täysi pettymys voimalla kun menkat alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä ovulaatiotestiä
Näät tuloksen nopeemmin
Tämä on hyvä neuvo
Näkyy ovulaatio testillä aiemmin
Kolme lasta ja kolme kertaa olen testannut positiivisen noin 4 vrk oletetusta kuukautisten alkuajasta. Kiertoni on 29-30 vrk eli viimeistään 34 päivänä olen testannut. Olen käyttänyt tavallista testiä, en sitä herkintä.
Tänne mulle kaikki nyt heti. Avasitko pienenä kaikki adventtikalenterin luukut jo marraskuussa?
Mulla oli haamu 4 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mutta muistaakseni jokin testi näytti haamun jo noin aikaisin kun taas toinen ei, eli riippuu siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta ja kolme kertaa olen testannut positiivisen noin 4 vrk oletetusta kuukautisten alkuajasta. Kiertoni on 29-30 vrk eli viimeistään 34 päivänä olen testannut. Olen käyttänyt tavallista testiä, en sitä herkintä.
Oletko siis testannut jo aiemminkin, mutta vasta tuolloin saanut ensimmäiset positiiviset tulokset? Vai tuolloin vasta ylipäätään testannut? Kysyn vaan tarkennuksena kun tuo ei suoraan selvinnyt viestistäsi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli haamu 4 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mutta muistaakseni jokin testi näytti haamun jo noin aikaisin kun taas toinen ei, eli riippuu siitäkin.
Minulla testinä Pegcheck halvat liuskat. Nämä eivät pakkausselosteen mukaan ole niitä herkimpiä (nämä tunnistavat raskaushormonin 25 ml/U, kun jotkut herkemmät 10 ml/U), mutta toisaalta olen lukenut monen kehuneen että nimenomaan näillä Pregcheckeillä ovat saaneet aikaisimmat tulokset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänne mulle kaikki nyt heti. Avasitko pienenä kaikki adventtikalenterin luukut jo marraskuussa?
Mitä väärää on siinä, että on innoissaan ja malttamaton odottaessaan sen suurimman haaveensa toteutumista? En tajua näitä pahanilmanlintuja aina näissä ketjuissa.
Miksi pitäisi testata ennen kuin menkat on edes myöhässä? En käsitä tuollaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi testata ennen kuin menkat on edes myöhässä? En käsitä tuollaista touhua.
No mitä se sun percettä kutittaa?
Dpo12 haalea plussa, testin herkkyys 25mlU/ml. Seuraavana päivänä oli jo vahva viiva.
Vierailija kirjoitti:
Käytä ovulaatiotestiä
Näät tuloksen nopeemmin
Tämä
Ovulaatiotestillä selviää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sun percettä kutittaa?
No senkus olet idiootti ja tuhlaat rahaa lukuisiin testeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sun percettä kutittaa?No senkus olet idiootti ja tuhlaat rahaa lukuisiin testeihin.
Edelleen, mitä se sun persettä kutittaa? Vaikka joku laittaisi 100 e joka kuukausi raskaustesteihin? Miksi noin äreä vastaus? :D -eri
Mitäs jos antaisit sille miehellesi? Aina suihinotto tai kunnon anaalipano, kun mies lähdössä jonnekin, kummasti laskisi todennäköisyyttä pettämiselle. Mies saisi lähteä kotoa kassit tyhjänä, eikä panetuksessa.