Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä valehdella naisystävälle joka kyselee entisistä suhteista?

Vierailija
25.02.2024 |

En kehtaa sanoa, että hän on ensimmäiseni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sulla jotai suhteita kai ollut ennen ei suhteet yleensä ala tyhjästä

Vierailija
2/3 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata valehdella yhtään mitään. Kai haluat naisen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pitäis valehdella. - Itse olen ollut samassa tilanteessa, että pitäisikö oma "kokemattomuuteni" tosieksi, kosk aolen toistaiseksi päässyt tai joutunut kuinka vain ns. friendzonelle.

Älkää ymmärtäkö vääri kaveruudet ja ystävyydet nais(t)en kanssa ovat jokainen yhdessä ja eriskeen antaneet enemnän  kuin paljon tai mitä osaisin kuvata.

Mutta eivät ne, ei iyskiään niistä ole kuitenkaan sama kuin edetä ja olla parisuhteessa sen yhden ja erityien kanssa.

Kun kuitenkin olen joitain kertoja joutnut tai saanut vastata kysymykseen ex-kumppaneidenni määrästä ja väleistäni heihin, niin vastaukseksi olen saanut sekä aika piikikkäitäkin piikkejä, kute uteluita olenko oikeasti homo, joka estsisi vain kulissia tai olenko joutnut kokemaan hyväksikäyttöä lapsena tai olenko koulukiusattu... tai olenko seksualisuuetni kanssa sinut.

Mutta toisaalta osa on osannut peitää, oman hämmästyksensä tai järkytyksensä ja isoimmita ongelmitta, jos sellaista edes heille on tullut kertoamstani ja jatkaneet luontevasti ja mukavasti keskustelua eteenpäin. '

Yhtä kaikki näiden kokemuksien jälkeen olen joitainkertoja ajatellut, että pitäsikö seuraavalla kerralla valehdella oma kokemattomuus tosieksi?

En ole tehnyt niin. - Miksi teksin niin? - Ketä minä yrittäsin huijata? - Jos nainen ei kestä tietoa siitä sitä, että hän olsi minun ensimmäien parisuhdekumppani, eikä siksi haluaisi jatkaa, niin ehkä niin on parempi kuin se, että suhteemme periustuisi tässä kohtaa valheelle..

- Kun olen kai hölmö ja naivi kun en näin lähemmäs nelikymppisenä vielä teidä miksi pitäisi hävetä ja ripottaa tuhkaa päällensä siksi, ettei ole elänyt ja ollut parisuhteessa.

Ehkä tuntemukseni olsivat tosienlaiset, jollen olisi onnistunut muutoin luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ihmissuhteita niin miesten kuin naisten kanssa; koska en kuitenkaan osaa pitää itseäni erakkona tai muutoin erityisen introverttina tai eksobverttina, vaan kuten useimmat niin luultavsti enempi olevani jotain näiden ääripäiden väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän