Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu oikeasti toimivaa kuivashampoota

Vierailija
25.02.2024 |

Otsikossa se jo tulikin: etsinnässä toimiva kuivashampoo tummahkoille, ohuille, rasvoittuville hiuksille. Tuntuu että oon kokeillut vaikka mitä aineita ja ne joko eivät toimi tai hajusteita on niin paljon että koko työpaikka lemuaa. 

Vinkkaa paras! 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lush No Drough kuivashampoo. On pullossa jauheena ja sitä vaan kaadetaan vähän käsiin ja hierotaan hiuksiin. Mulla ollut yksi purkki yli 4 vuotta ja vielä riittää vuosiksi. Ei tukkiudu pulloon, koska ei ole mitään ponnekaasuja. Mulla tummat hiukset. Pitää vain laittaa ihan vähän ainetta. Todellakin rahoille vastinetta.

https://www.lush.com/us/en_us/p/no-drought-dry-shampoo

Vierailija
22/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunajauho  on  hyvä   ja  ekologinen! Toimii 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbinan ja Erisanin hajuttomat on ihan jees. Pitää omat ohuet ja megarasvoittuvat haituvat ihan kohtuupuhtaan näköisinä hiustenpesupäivien välissä eikä ärsytä tai kuivata päänahkaa.

Vierailija
24/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös juuri varoiteltu kuivashampoosta ja keuhkosyöpäriskistä. Hienojakoista kuten talkki? Vai joku ainesosa oli siinä artikkelissa. Muuten mielellään joku turvallisin, mikä se olisi vai onko sitä vielä.

Vierailija
25/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Batiste original on oikeasti superhyvä. Eikä ole hinnalla pilattu.

Batistella on myös tummille hiuksille erikseen, mutta sen tuoksusta en tiedä, olen vaaleahiuksinen.

Aivan järkyn voimakas tuoksu ja ei sovi tummahiuksiselle. Tummille hiuksille tarkoitetussa Batistessa taas oli likaisenruskeaa väriä mukana 😵💫 

Vierailija
26/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri kuin aloittaja, mutta kiitos vinkeistä. Itse käytin vuosia biozellin professional kuivashampoota, mutta nyt ovat uudistaneet tuotteen ja sen koostumus on todella huono, eikä toimi minun hiuksissa. Täytyykin kokeilla vinkkaamianne merkkejä, josko niistä löytyisi uusi suosikki.

Vierailija
27/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesemisestä on mielenkiintoinen artikkeli viimeisimmässä me naisissa. Siinä yhtenä asiantuntijana esiintyvä kampaajamestari kertoo itse pesevänsä tukkansa vain kerran viikossa.

Vierailija
28/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kuivashampoo vaaleille hiuksille on mielestäni parempi kuin muut, mitä olen kokeillut. Tuoksuton ja nostaa yöllä latistuneet hiukset.

Vierailija
29/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin aloittaja, mutta kiitos vinkeistä. Itse käytin vuosia biozellin professional kuivashampoota, mutta nyt ovat uudistaneet tuotteen ja sen koostumus on todella huono, eikä toimi minun hiuksissa. Täytyykin kokeilla vinkkaamianne merkkejä, josko niistä löytyisi uusi suosikki.

Sama homma, se uusi versio on surkea. Tosi harmi koska vanhassa oli aika lailla kaikki kohdillaan ja vielä edullinen hinta. En ole vieläkään löytänyt uutta luottotuotetta :( 

Vierailija
30/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, se uusi versio on surkea. Tosi harmi koska vanhassa oli aika lailla kaikki kohdillaan ja vielä edullinen hinta. En ole vieläkään löytänyt uutta luottotuotetta :( 

Biozell uudisti myös tekstuurisuihkeensa pilalle 😕

Vierailija
31/31 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logona valkosavi on paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan