Kehu oikeasti toimivaa kuivashampoota
Otsikossa se jo tulikin: etsinnässä toimiva kuivashampoo tummahkoille, ohuille, rasvoittuville hiuksille. Tuntuu että oon kokeillut vaikka mitä aineita ja ne joko eivät toimi tai hajusteita on niin paljon että koko työpaikka lemuaa.
Vinkkaa paras!
Kommentit (31)
Perunajauho on hyvä ja ekologinen! Toimii
Herbinan ja Erisanin hajuttomat on ihan jees. Pitää omat ohuet ja megarasvoittuvat haituvat ihan kohtuupuhtaan näköisinä hiustenpesupäivien välissä eikä ärsytä tai kuivata päänahkaa.
Eikös juuri varoiteltu kuivashampoosta ja keuhkosyöpäriskistä. Hienojakoista kuten talkki? Vai joku ainesosa oli siinä artikkelissa. Muuten mielellään joku turvallisin, mikä se olisi vai onko sitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Batiste original on oikeasti superhyvä. Eikä ole hinnalla pilattu.
Batistella on myös tummille hiuksille erikseen, mutta sen tuoksusta en tiedä, olen vaaleahiuksinen.
Aivan järkyn voimakas tuoksu ja ei sovi tummahiuksiselle. Tummille hiuksille tarkoitetussa Batistessa taas oli likaisenruskeaa väriä mukana 😵💫
Olen eri kuin aloittaja, mutta kiitos vinkeistä. Itse käytin vuosia biozellin professional kuivashampoota, mutta nyt ovat uudistaneet tuotteen ja sen koostumus on todella huono, eikä toimi minun hiuksissa. Täytyykin kokeilla vinkkaamianne merkkejä, josko niistä löytyisi uusi suosikki.
Hiusten pesemisestä on mielenkiintoinen artikkeli viimeisimmässä me naisissa. Siinä yhtenä asiantuntijana esiintyvä kampaajamestari kertoo itse pesevänsä tukkansa vain kerran viikossa.
Lidlin kuivashampoo vaaleille hiuksille on mielestäni parempi kuin muut, mitä olen kokeillut. Tuoksuton ja nostaa yöllä latistuneet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin aloittaja, mutta kiitos vinkeistä. Itse käytin vuosia biozellin professional kuivashampoota, mutta nyt ovat uudistaneet tuotteen ja sen koostumus on todella huono, eikä toimi minun hiuksissa. Täytyykin kokeilla vinkkaamianne merkkejä, josko niistä löytyisi uusi suosikki.
Sama homma, se uusi versio on surkea. Tosi harmi koska vanhassa oli aika lailla kaikki kohdillaan ja vielä edullinen hinta. En ole vieläkään löytänyt uutta luottotuotetta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, se uusi versio on surkea. Tosi harmi koska vanhassa oli aika lailla kaikki kohdillaan ja vielä edullinen hinta. En ole vieläkään löytänyt uutta luottotuotetta :(
Biozell uudisti myös tekstuurisuihkeensa pilalle 😕
Lush No Drough kuivashampoo. On pullossa jauheena ja sitä vaan kaadetaan vähän käsiin ja hierotaan hiuksiin. Mulla ollut yksi purkki yli 4 vuotta ja vielä riittää vuosiksi. Ei tukkiudu pulloon, koska ei ole mitään ponnekaasuja. Mulla tummat hiukset. Pitää vain laittaa ihan vähän ainetta. Todellakin rahoille vastinetta.
https://www.lush.com/us/en_us/p/no-drought-dry-shampoo