Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan oikeasti juo alkoholia sunnuntaina?

Vierailija
25.02.2024 |

Lauantaina saa juoda, sunnuntaina ei todellakaan. Muuten on hirveä juoppo.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juodaan aika usein viinipullollinen puoliksi keskiviikkona tai torstaina.

Vierailija
42/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me juodaan aika usein viinipullollinen puoliksi keskiviikkona tai torstaina.

Tuo on tosi pieni määrä, ei harmia siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee juotua sunnuntaina ja monesti keskellä viikkoa. Ei räkäkännejä, mutta hiprakka.

Vierailija
45/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain päiväkännit on ihan klassikko. Vaikka venyisi iltaan niin mitä sitten? Kunhan menee ajoissa nukkumaan niin aamulla kaikki ok. No, jos yövuoroon meno niin ei kannata ottaa yhtään. 

Vierailija
46/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse juon vain t-alkuisina päivinä. Tiistaisin, torstaisin ja tänään. Aamulla duuniin.

Vierailija
47/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole menossa maanantaina mihinkään, niin mikä ettei!

Vierailija
48/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kokee tarvetta selitellä tälle provoilijalle juomisiaan?

Vierailija
49/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan kieltäytyneeni alkoholista. Kerran, lauantaina, sanoin osittain uudelle kaveriporukalle kun olimme reissuun lähdössä, että minä en juo alkoholia muuta kuin t:llä alkavina päinä. Siis tiistaisin ja torstaisin. Porukka hiljeni ja katseli toisiaan, kunnes laukaisin tilanteen: Ja Tänään! Kuulemma tulimme perille vielä samana  päivänä.

Vierailija
50/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon säännöllisesti, mutta hyvin vähän.

Maanantai-iltaisin juon pullollisen keskiolutta.

Tiistaisin en käytä lainkaan alkoholia. Juon vettä, kirnupiimää ja vadelmamehua.

Keskiviikkona juon lasillisen kuivaa sherryä ennen päivällistä.

Torstaipäiviini ei alkoholi kuulu. Pakollisen hernekeitto-pannukakkuaterian kanssa juon ison lasillisen kylmää maitoa.

Perjantaipäivät olen etätöissä. Valmistan itselleni etukäteen lounaaksi juhla-aterian, jonka aperitiiviksi nautin miedon gintonicin. Ruokajuomana on valko- tai punaviini, riippuen fiiliksistä ja siitä, mitä syön. Aterian jälkeen vielä kahvi ja 2 cl konjakkia. Täytyy myöntää, että ajatus liikkuu perjantai-iltapäivän työrupeaman sikoihin vähän turhankin lennokkaasti.

Lauantai on muulta osin paastopäivä, mutta iltapäivällä nautin muutaman voipullan ja huuhdon ne alas tummalla oluella.

Sunnuntai on kirkkopyhä. Silloin suu nappiin eikä tippaakaan. 

Vierailija
51/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä vaan loiventelin aamulla kankkusta noin kymmenellä oluella. Nyt korkki kii ja huomenna töihin

Vierailija
52/57 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia juuri koskaan. Elämä on ilman alkoholia parempaa. Joskus on tilanteita, joissa juon, mutta onneksi vain n. 4 - 5 kertaa vuodessa.

Vierailija
53/57 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan jos meillä on ruokavieraita sunnuntaina. 

1 lasi viiniä ruuan kanssa ei tee meistä juoppoja:)

Vierailija
54/57 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelin eilen pullon rommia ja muutaman oluen, nyt loivensin oloa parilla oluella ja käyn ysiltä taksilla hakemassa ison rommipullon Alkosta ja vietän mukavan maamantain. Soitin juuri hom... eikun pomolle että mulla on flunssa ja korkea kuume, oon pari päivää saikulla🍻🥃🤧🥳

Vierailija
55/57 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka käy kirkossa ja nauttii ehtoollisen niin myöskin juo sunnuntaina...

Vierailija
56/57 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on paras dokauspäivä. Baarialan ammattilaiset ja vuoroduunarit vetää. Amatöörit ei ole sotkemassa fiilistä.

Vierailija
57/57 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai aamuna suoraan yövuorosta terdelle ja muutaman päivän vapaille. Kyllä normi arkityöläistä vituttaa raahustaa terden ohi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan