Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, mitä vikaa minussa on, kun

Vierailija
15.01.2007 |

en ns koe sitä autuaallista loppua/saa orgasmia seksin aikana? Ennen pidin miestäni vain liian nopeana laukeamaan, mutta ei sekään taida syy olla... Tuntuu siltä että yhdyntä jää niinkun kesken, mies laukeaa, eikä sen jälkeen jaksa enää jatkaa... Mitä vikaa siis minussa???! Miehen kanssa koettu seksi on aina ollut ihanaa, mutta nyt on ruvennut häiritteen, kun tuntuu, etten muka sais tarpeeks tyydytystä seksistä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että hän vie sinut loppuun sormillaan tai suullaan, tietysti ennen kuin hän itse laukeaa.

Miehenä voin sanoa, ettei laukeamisen jälkeen hetimiten pysty...

Vierailija
2/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on toki paljon muutakin. Minä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnän aikana ilman, että joko mies tai minä itse hyväilen samalla klitorista.

Kyllä meilläkin seksi loppuu yleensä miehen laukeamiseen, mutta kyllä hän huolehtii siitä, että mä olen saanut jo sitä ennen tai sitten samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rouvalla oli sama ongelma, eli ei saanut yhdynnässä. Tämä on todella todella tavallista, älä huoli. Ratkaisu on pieni klittakiihotin. Tuossa sarjassa he päätyivät käyttämään pitkulaista ja hyvin tärisevää pienen dildon mallista kiihotinta, jota on helppo käyttää vaikka lähetyssaarnaaja-asennossa (ylettää hyvin).

Toinen vaihtoehto on, että jompikumpi teistä kiihottaa käsin klittaasi yhdynnän aikana. Mutta suosittelen kyllä klittakiihotinta, muutenkin :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme