Ei vain enää viitsi
Kun on "vongannut" pillua tarpeeksi monta vuotta, niin jossakin vaiheessa tulee mitta täyteen.
Omalla kohdallani ollaan tulossa tähän vaiheeseen, ei vain yksinkertaisesti viitsi ja jaksa. Silloin harvoin kun päästään itse asiaan on seksi saman vanhan kaavan mukaista "nyhräystä", joka ei kyllä enää jaksa innostaa.
Tähän on vain ajauduttu, eikä se ole kenenkään syy. Nuorempana olis kyllä panettanut tuplaten sen mitä sai, mutta nykyisellään tuntuu, että vähempikin riittäis.
Mies 40v
Kommentit (9)
niin... on se jännä kun painaa -aloita uusi keskustelu- niin sitten tämä aukaiseekin uuden keskustelun.
ja se on jännä kun aloittaa uuden keskustelun niin yläpuolella lukee " Vastausviesti"
Mielestäni jos aletaan parisuhteeseen on oltava valmiina panostamaan siihen. Seksi on suhteen ainut asia, mikä erottaa muut suhteet parisuhteesta ja siihen pitää panostaa satasella. Koska se on väärin, että joudut sanomaan aamenen ja sitoutumaan (seksuaalisesti) toiseen loppuelämäksesi ja saat sen jälkeen olla kerjuulla. Siksi sitä masennutaan, turhaudutaan yms ja lopulta erotaan.
Itse olen kieltäytynyt seksistä 2 kertaa: yhden kerran hääyönä, koska en enää kestänyt viidettä kertaa peräkkäin. Tärisin jo pelkästään kontallaan ollessani ja toisen kerran kun oli mahatauti. Sillon en voinut edes ottaa suihin. (Mieheni ei tiennyt, että olin sairastunut ja siksi pääsi noin käymään.) Panostan myös vaatteilla, hajuilla, kynttilöillä yms ja heittäydyn mukaan tunnelmaan täysillä. Jos tekee mieli tuhmaa niin sitten tehdään tuhmaa ja tosi tuhmasti. Joskus herkistellään jne. Seksiä meillä on edelleen useita kertoja viikossa vaikka takana alkaa olla 20 vuotta ja lapsiakin on jokunen tehty.
Näin se on niin kuin sanot,
Kyllä meilläkin alussa oli kiihkeää, vieläpä papin aamenen jälkeenkin. Sitten jossakin vaiheessa tuli lapsia, vieläpä aika tiuhaankin 3 muksua. Lasten ollessa pieniä rupesimme luisumaan tälle raiteelle. Vaimo oli lasten kanssa kotona minä töissä, vaimo oli iltaisin väsynyt ei kuulemma jaksanut ja kun tätä jatkui tarpeeksi kauan (lue vuosia) alkoi tulla turhautuminen ja kyllästyminen vastaan. Nyt on vaimokin ollut jo yli 10 vuotta työelämässä, mutta tilanne ei ole muuttunut.
Kait siinä on myös sitä, että minä olen meillä se seksuaalisesti aktiivisempi ja useinmiten sen aloitteen tekijä ja näin myös torjutuksi tullut osapuoli.
On hienoa lukea kuinka teillä on kipinä säilynyt kaikkien vuosien jälkeen.
AP
lukea tällasta, koska olen eronnut eikä mulla ole miestä. Haluaisin seksiä vaikka joka ilta. Minulla oli miesystävä, mutta ei ole enää, silloinkin nähtiin liian harvoin, enkä saanut tarpeeksi. Joillakin naisilla on mies, ja ne antaa itsensä rupsahtaa enkä ymmärrä miksi ne ei halua seksiä. Niin ja olen kaunis ja hyvin säilynyt, 39 v, käyn kuntosalilla jne. Jospa mulle löytyy joku eronnut ,joka on ollut vuosia puutteessa, niin minä taatusti korjaan tilanteen!
no asenneongelmasi paistaa läpi : ) kuka tuollaista kauaa jaksaisi lykkiä
Täällä viriili ja vapaa (eronnut) itsestään huoltapitävä mies samassa tilanteessa, enkä viitsi baariruusuja metsästää laaduttomuuden vuoksi. Kirjoita m1967 at suomi24pistefi
Tämä oli tarkoitettu tuonne ketjuun jossa kysyttiin miksei miehiä kiinnosta seksi, mutta tämä avasikin oman ketjun.