Toisilla yön yli treffeillä, sohvalla lähekkäin mies kaivaa puhelimen ja vastaa Tinder viestiin...
Olisiko ok?
Sivusilmällä näin siniset puhekuplat, hän ei mitenkään peitellyt näyttöä.
Miten ottaisitte jälkeenpäin esille? Olin hyvin hämmentynyt.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku kuvittelee Tinderistä löytävänsä perinteisen parisuhteen?
Niinpä, mä löysin muuta kautta.
No miksi jälkeenpäin pitäs kysellä, eikä sillä hetkellä.? Näinkö nykyään niitä suhteita luodaan. Ensin vatvotaan asiaa omassa päässä ja av raadin kanssa ja sit jutellaan treffikumppanin kanssa. Soitellaan sisarukset, tehdään somevideot, puhutaan kylillä, ei sen kanssa ei.
Vierailija kirjoitti:
Treffit ei ole avioliitto lupaus.
Joo. Ei ole edes yön ylitreffi sellainen. Naiset antaa lähes kenen vaan yöpyä kuka vähänkään yrittää.
Mies tulee helposti ahneeksi, jos hän saa hyvin naisia Tinderistä. Mies haluaa olla kaikkien näiden naisten kanssa ei pysty valitsemaan vain yhtä naista.
Itse tekisin samalla tavalla miehelle. Ja sen jälkeen olisin nihkeä , antaisin ymmärtää, että kivaa ja nähdään, mutta peruisin viime hetkellä ja roikottaisin. Pillua en tietenkään antaisi- kuukautiset, hiivatulehdus, syyhy, kuppa jne.
Ja etsisin samalla ja tapailisin muita. Muille ehdokkaille, paitsi tälle, sanoisin , että on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
On ruma tapa silmäillä toisen puhelinta.
Painu sinä puhelinhullu ahdistumaan muille sivustoille tältä vapaalta kommenttipalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffit ei ole avioliitto lupaus.
Joo. Ei ole edes yön ylitreffi sellainen. Naiset antaa lähes kenen vaan yöpyä kuka vähänkään yrittää.
Miehet puolestaan on huoåria- ne antaa munaa kenelle naiselle vaan, ja ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee helposti ahneeksi, jos hän saa hyvin naisia Tinderistä. Mies haluaa olla kaikkien näiden naisten kanssa ei pysty valitsemaan vain yhtä naista.
Tuohon ahneeksi tulemiseen riittää joillekin yksikin hyvä nainen jota pitää liian varmana tapauksena. Alkaa kummasti kiinnostamaan ja flirttailemaan muitten naisten kanssa tavoitteenaan saada lisää valloituksia aikaiseksi.
Tuollaisia miehiä te vain valitsette seurustelukumppaneiksenne...
Vierailija kirjoitti:
"Huomasin, että vastasit Tinder-viestiin, kun olin luonasi. Se tuntui minusta hämmentävältä."
Ihan tuosta voit aloittaa keskustelun. Keskustelu onkin tosi tärkeä käydä tuossa vaiheessa.
Hyvä on puhua ainakin siitä, mitä kumpikin haluaa: monogamisen parisuhteen, avoimen suhteen, pelkkää seksiä ilman sitoutumista tai jotain muuta. Mitään ei kannata olettaa, eikä se tee toisesta huonoa tai moraalitonta, jos hän haluaa eri asioita kuin itse.
Myöskään seksin harrastaminen ei nykyään tarkoita, etteikö voisi tapailla muitakin ja harrastaa seksiä muiden kanssa. Siinäkään ei ole mitään pahaa, ellei nimenomaan olla sovittu, että ollaan vain keskenään. Kondomia käytetään tietenkin niin kauan kunnes toisin sovitaan ja on käyty testeissä.
"Myöskään seksin harrastaminen ei nykyään tarkoita, etteikö voisi tapailla muitakin ja harrastaa seksiä muiden kanssa." Hyi miten inhottava maailma, ketä nämä ihmiset ovat, jotka pystyy monien kanssa samaan aikaan harrastamaan seksiä.
Kun mikään ei riitä.
Kuvottavaa touhua ap:n tapailuäijältä. Ei jatkoon!
Lopettaisitte jo naiset nuo naiivit kuvitelmat, että Tinderistä löydetty pano olisi muutaman yön jälkeen siitä sovelluksesta pois. Ei varmasti ole.
Saattaapi ihan olla sinun työkaveri, naapurisi, veljesi tai äitisi, joka niin pystyy tekemään. Ei siinä ole lähtökohtaisesti mitään iljettävää tai tuomittavaa, jos harrastaa seksiä monen ihmisen kanssa yhtä aikaa. Ei siinäkään ole jos harrastaa monen kanssa peräkkäin, niin kuin olet itsekin todennäköisesti tehnyt. Ellet ole edelleen ensimmäisen seksikumppanisi kanssa? Eri asia on se, jos ollaan yhdessä sovittu jotain, ja se rikotaan. Se on ikävää toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
"Huomasin, että vastasit Tinder-viestiin, kun olin luonasi. Se tuntui minusta hämmentävältä."
Ihan tuosta voit aloittaa keskustelun. Keskustelu onkin tosi tärkeä käydä tuossa vaiheessa.
Hyvä on puhua ainakin siitä, mitä kumpikin haluaa: monogamisen parisuhteen, avoimen suhteen, pelkkää seksiä ilman sitoutumista tai jotain muuta. Mitään ei kannata olettaa, eikä se tee toisesta huonoa tai moraalitonta, jos hän haluaa eri asioita kuin itse.
Myöskään seksin harrastaminen ei nykyään tarkoita, etteikö voisi tapailla muitakin ja harrastaa seksiä muiden kanssa. Siinäkään ei ole mitään pahaa, ellei nimenomaan olla sovittu, että ollaan vain keskenään. Kondomia käytetään tietenkin niin kauan kunnes toisin sovitaan ja on käyty testeissä.
Kondomia käytetään myös testien jälkeen, ehkäisyyn. Testit eivät myöskään kerro onko kondyloomaa tai herpestä. Molemmat tarttuvat myös kumin käytöstä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ihmetellä koska valitsit sen miehen ulkonäön perusteella. Niillä komeilla miehillä on sutinaa muitten naisten kanssa eikä ne ole uskollisia yhdelle naiselle. Olisit voinut heti alussa kysyä onko se uskollinen vai tapaileeko muita naisia.
T: kiltti ja kunnollinen mies
juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin kerran tuollaisessa tilanteessa, että "ai! sä sait tinderviestin!" ja annoin toiselle tilaisuuden avata asiaa enemmän, jos halusi (vaikken odottanutkaan sitä, siksi sanoin vain noin kepeästi). Hän sitten halusi ja näytti koko viestiketjun. Oli vastannut siihen, että pitää perua treffit, kun on nyt saattanut tavata jonkun pitkäaikaisemman hyvän tyypin ja haluaa katsoa miten tämä etenee.
Tirsk ja tirsk.
Eli piti kuitenkin vastata sun siellä ollessa paikalla. Ei voinut odottaa että on yksin. Selvää pelaamista, mutta tätähän se on puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin kerran tuollaisessa tilanteessa, että "ai! sä sait tinderviestin!" ja annoin toiselle tilaisuuden avata asiaa enemmän, jos halusi (vaikken odottanutkaan sitä, siksi sanoin vain noin kepeästi). Hän sitten halusi ja näytti koko viestiketjun. Oli vastannut siihen, että pitää perua treffit, kun on nyt saattanut tavata jonkun pitkäaikaisemman hyvän tyypin ja haluaa katsoa miten tämä etenee.
Tirsk ja tirsk.
Eli piti kuitenkin vastata sun siellä ollessa paikalla. Ei voinut odottaa että on yksin. Selvää pelaamista, mutta tätähän se on puolin ja toisin.
Tuossa pelissä sai jopa kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Nähdä, miten toinen suhtautuu saapuvaan viestiin ja sittten kerätä pisteet näyttämällä se. Sehän voi olla joku täysin vähäpätöinen tyyppi, jolle oli helppo kirjoittaa noin ja uskotella sitten tälle paikallaolijalle, että häntä kohtaan on noin suuria odotuksia, vaikkei olisikaan. Näin saa sitoutettua ja paremmin ja kauemmin seksiä.
"Toisilla yön yli treffeillä".
Varmaan se "kumppanisi" etsii muita helppoja tinder-panoja, ei sentään aktin aikana?
Jep. Toki tökeröä noin ilmiselvästi viestitellä. Mutta jos ette ole sopineet että ette tapaile muita niin miehellä on täysi oikeus tehdä mitä lystää. Sama toki myös AP:llä. Harva nykyään keskittyy yhteen.