Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilla yön yli treffeillä, sohvalla lähekkäin mies kaivaa puhelimen ja vastaa Tinder viestiin...

Vierailija
25.02.2024 |

Olisiko ok?

Sivusilmällä näin siniset puhekuplat, hän ei mitenkään peitellyt näyttöä.

Miten ottaisitte jälkeenpäin esille? Olin hyvin hämmentynyt.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä ei nyt ole sinulle ok? 

Itse keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan.

Vierailija
22/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin kerran tuollaisessa tilanteessa, että "ai! sä sait tinderviestin!" ja annoin toiselle tilaisuuden avata asiaa enemmän, jos halusi (vaikken odottanutkaan sitä, siksi sanoin vain noin kepeästi). Hän sitten halusi ja näytti koko viestiketjun. Oli vastannut siihen, että pitää perua treffit, kun on nyt saattanut tavata jonkun pitkäaikaisemman hyvän tyypin ja haluaa katsoa miten tämä etenee.

Tirsk ja tirsk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se juttu joka saa sinut tuhlaamaan häneen enää yhtään enempää aikaa? Hän on näyttävä asuste? Ainoat treffit vuosiin? 

Vierailija
24/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me muut emme ole = sinä

Vierailija
25/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan tossa tarvetta ottaa esille, jatkaisin matkaa.

Ajattelin kyllä vähän opettaa käytöstapoja.

Kyllä hänestä vielä tulee oikein hyvä mies ja voitte perustaa perheen. 

Tietenkin ennen kun poistun paikalta.

Vierailija
26/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli treffeillä? Sänkyhommissa jo?

Vierailija
27/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii toista naista koska pihtaat vai? Mies on sinua parempitasoinen joten se tietää että saa toisia naisia. Ei se välitä jos jätät.

Vierailija
28/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi esille vaan poistuisin kuviosta. Mies on selvästi hakupäällä muualle, et ole hänelle erityinen, eikä hän kunnioita sinua sen vertaa että edes peittelisi tinderin käyttöä - mikäli olet varma että kyseessä oli Tinder eikä messenger tmv.

Tässä on sen verran suuri väärinkäsityksen mahdollisuus, että olisi tyhmää vain poistua kuviosta. Mielestäni kannattaa ennemmin kysyä asiasta.

Vierailija
29/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii toista naista koska pihtaat vai? Mies on sinua parempitasoinen joten se tietää että saa toisia naisia. Ei se välitä jos jätät.

Yleisillä standardeilla minä olen häntä parempitasoinen ja löydän helposti muuta seuraa. Parempaa kuin tuollainen narsistinen törppö.

Vierailija
30/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt asiasta. Asioita ei voi jättää pelkkien oletusten varaan.

Vierailija
31/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi mennyt nykyinen kumppani ohi, jos olisin keskittynyt yhteen kerrallaan. 

- vaimo since -94

Vierailija
32/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi esille vaan poistuisin kuviosta. Mies on selvästi hakupäällä muualle, et ole hänelle erityinen, eikä hän kunnioita sinua sen vertaa että edes peittelisi tinderin käyttöä - mikäli olet varma että kyseessä oli Tinder eikä messenger tmv.

Tässä on sen verran suuri väärinkäsityksen mahdollisuus, että olisi tyhmää vain poistua kuviosta. Mielestäni kannattaa ennemmin kysyä asiasta.

Kysyä miksi toinen käyttää puhelin kun toinen ihminen on läsnä? 

Vierailija
33/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ruma tapa silmäillä toisen puhelinta. 

On ruma  tapana tinderöidä samaan aikaan kun on toisen kanssa treffeillä. Ukko ei jatkoon.

Vierailija
34/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampikin ihminen jäänyt tinderiin ihan vain ajankuluksi viesti ystäviksi. Minusta ystävien kanssa voi viestitellä jos toisen kanssa ihan vaan ollaan, eikä ole mitään yhteistä tekemistä kesken. 

Vierailija
35/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiallinen ongelma tässä on se, että ap kysyy, "miten ottaisitte asian esille"? Ja kirjoittaa tänne.

Jokainen tavallisella omanarvontunnolla varustettu olisi sanonut jo siinä tilanteessa deitilleen, että näki tämän viestittelevän, ja että se tuntui loukkaavalta, epäasialliselta ja yllättävältä, miltä se nyt hänestä tuntuikaan. 

Koittakaa nyt hyvät ihmiset ilmaista tunteitanne ja kokemuksianne tilanteissa, ainoastaan näin saadaan sujuvaa vuorovaikutusta ja sujuvia ihmissuhteita. 

Oman näkemyksen kertominen on kunnioitusta itseä ja toista kohtaan. 

Oman näkemyksen kertominen, ei ole valittamista, kontrollointia, loukkaamista, nalkuttamista tms niin kauan kun puhut OMISTA tuntemuksistasi, mitä tilanne herättää sinussa. 

Et sitten myöskään ole vastuussa siitä mitä tunteittesi esim loukkaantumisen ilmaiseminen herättää siinä toisessa. Hän on vastuussa omista tunteistaan, ja varmaan osaa muuttaa käytöstään, ettei loukkaa kaveriaan. 

Jos ei halua muuttaa toista huomioonottavaski, on aika tehdä johtopäätöksiä ja ehkäpä ottaa etäisyyttä.

Mutta on kohtuullista viestiä omat tunteensa ja antaa toiselle mahdollisuus tilanteen korjaamiseen, eikä selityksettä esim. jättäâ.

Vierailija
36/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiallinen ongelma tässä on se, että ap kysyy, "miten ottaisitte asian esille"? Ja kirjoittaa tänne.

Jokainen tavallisella omanarvontunnolla varustettu olisi sanonut jo siinä tilanteessa deitilleen, että näki tämän viestittelevän, ja että se tuntui loukkaavalta, epäasialliselta ja yllättävältä, miltä se nyt hänestä tuntuikaan. 

Koittakaa nyt hyvät ihmiset ilmaista tunteitanne ja kokemuksianne tilanteissa, ainoastaan näin saadaan sujuvaa vuorovaikutusta ja sujuvia ihmissuhteita. 

Oman näkemyksen kertominen, ei ole valittamista, kontrollointia, loukkaamista, nalkuttamista tms niin kauan kun puhut OMISTA tuntemuksistasi, mitä tilanne herättää sinussa. 

Et sitten myöskään ole vastuussa siitä mitä tunteittesi esim loukkaantumisen ilmaiseminen herättää siinä toisessa. Hän on vastuussa omista tunteistaan, ja var

En aikonut selityksettä jättää, mutta olin ko tilanteessa niin hämmentynyt etten kyennyt sanomaan mitään.

Lisäksi en ensin ollut varma mikä sovellus oli kyseessä kunnes itse kotona avasin tinderin ilmoituksen ja näin ne samat puhekuplat.

Vierailija
37/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet että seurustelette ettekä tapaile muita. Nykyään ei kannata olettaa mitään vaan keskustella asiasta suoraan. Minun yksi miespuolinen työkaveri kävi samalla viikolla panemassa kolmea eri tinder naista. Joten ei se yhdessä vietetty yö tarkoita vielä yhtään mitään.

Vierailija
38/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset yönyli treffit itselle tarkoittaisi, että ollaan jo tapailtu vakavammin useampi kuukausi. Siinä kohtaa en kyllä enää ymmärtäisi hyvällä jos miehellä olisi muita säätöjä meneillään.

Toki olisin sen tehnyt selväksi jo ennen niitä ensimmäisiäkään yön yli treffejä.

Vierailija
39/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten myöskään ole vastuussa siitä mitä tunteittesi esim loukkaantumisen ilmaiseminen herättää siinä to

Lisäksi en ensin ollut varma mikä sovellus oli kyseessä kunnes itse kotona avasin tinderin ilmoituksen ja näin ne samat puhekuplat.

🤣  laita hänelle viesti tinderin kautta sitten. Tinderöimisiin. 

Vierailija
40/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sopineet että seurustelette ettekä tapaile muita. Nykyään ei kannata olettaa mitään vaan keskustella asiasta suoraan. Minun yksi miespuolinen työkaveri kävi samalla viikolla panemassa kolmea eri tinder naista. Joten ei se yhdessä vietetty yö tarkoita vielä yhtään mitään.

Tässäpä syy miksi ei kiinnosta deittailla. Tuollainen käytös on ällöttävää ja lisää tautiriskiä. Naisena kannattaa olla todella varovainen ennen kun menee kenenkään kanssa sänkyyn ja vaatia se kumi. Lisäksi kumista huolimatta kannattaa käydä säännöllisesti testeissä, koska kuten tässä nähdään niin nämä Tinder sankarit käy kyllä painamassa joka torpassa ja pahimmat vielä valehtelee suut ja silmät täyteen etteivät ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan ja haluavat sitoutua vain yhteen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi