Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilla yön yli treffeillä, sohvalla lähekkäin mies kaivaa puhelimen ja vastaa Tinder viestiin...

Vierailija
25.02.2024 |

Olisiko ok?

Sivusilmällä näin siniset puhekuplat, hän ei mitenkään peitellyt näyttöä.

Miten ottaisitte jälkeenpäin esille? Olin hyvin hämmentynyt.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mitään tarvetta ottaa puheeksi jälkeen päin, koska juoksisin ja kovaa. Tuo on noiden tyyppien tapa testata sinun rajojasi ja läpäisit testin tulla hyväksytyksi narsistin uhriksi. 

Vierailija
42/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen, että olispa edessäkin mies, jonka ahteriin työntää voimaantunut kikkeli.

t. PH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiallinen ongelma tässä on se, että ap kysyy, "miten ottaisitte asian esille"? Ja kirjoittaa tänne.

Jokainen tavallisella omanarvontunnolla varustettu olisi sanonut jo siinä tilanteessa deitilleen, että näki tämän viestittelevän, ja että se tuntui loukkaavalta, epäasialliselta ja yllättävältä, miltä se nyt hänestä tuntuikaan. 

Koittakaa nyt hyvät ihmiset ilmaista tunteitanne ja kokemuksianne tilanteissa, ainoastaan näin saadaan sujuvaa vuorovaikutusta ja sujuvia ihmissuhteita. 

Oman näkemyksen kertominen on kunnioitusta itseä ja toista kohtaan. 

Oman näkemyksen kertominen, ei ole valittamista, kontrollointia, loukkaamista, nalkuttamista tms niin kauan kun puhut OMISTA tuntemuksistasi, mitä tilanne herättää sinussa. 

Et sitten myöskään ole vastuussa siitä mitä tunteittesi esim loukkaantumisen ilmaiseminen herättää siinä toisessa. Hän on vastuussa omista tunteistaan, ja var

Se, että ihminen jättää avautumatta ja kertomatta, voi myös olla merkki siitä, että hän jollain alitajunnallaan tuntee olevansa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa EI TULE sujuvaa vuorovaikutusta, vaikka hänelle sanoisi mitä. 

Terveisin

Narsistien ja psykopaattien seurassa mykistyvä, muiden kanssa asiat esille nostava

Vierailija
44/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiallinen ongelma tässä on se, että ap kysyy, "miten ottaisitte asian esille"? Ja kirjoittaa tänne.

Jokainen tavallisella omanarvontunnolla varustettu olisi sanonut jo siinä tilanteessa deitilleen, että näki tämän viestittelevän, ja että se tuntui loukkaavalta, epäasialliselta ja yllättävältä, miltä se nyt hänestä tuntuikaan. 

Koittakaa nyt hyvät ihmiset ilmaista tunteitanne ja kokemuksianne tilanteissa, ainoastaan näin saadaan sujuvaa vuorovaikutusta ja sujuvia ihmissuhteita. 

Oman näkemyksen kertominen on kunnioitusta itseä ja toista kohtaan. 

Oman näkemyksen kertominen, ei ole valittamista, kontrollointia, loukkaamista, nalkuttamista tms niin kauan kun puhut OMISTA tuntemuksistasi, mitä tilanne herättää sinussa. 

Et sitten myöskään ole vastuussa siitä mitä tunteittesi esim loukkaantumisen ilmaiseminen herättää siinä to

Ymmärrän, mutta tässä on tosi hyvä huomio! Eli jos huomaa, että sanat tarttuvat kurkkuun, ettei ole helppo sanoa mitä ajattelee, niin koittaisi tehdä johtopäätöksiä, että kuinka etenin tänne asti sen ihmisen kanssa, että luottaisinko tuntosarviini, siihen intuitiiviseen kokemukseen perustuvaan sisäiseen fiilikseen joka tulee siitä ihmisestä, ja ottaisin etäisyyttä jo alkuvaiheessa, itseäni suojatakseni.

Vierailija
45/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kantapään kautta oppinut juuri tuon, että mykistyminen ja fiksun tilanantajan esittäminen tai käytös eivät ole merkkejä siitä, että on nyt vaan niin teini-ihastunut, että sanat eivät tule, vaan tilanteessa on jotain sellaista, mikä ei ole kunnossa. Ainakin itse haluan suhteen, jossa voidaan olla tasapainoisesti ja kommunikoida riittävän avoimesti ja aikuisesti.

Vierailija
46/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä käytöstä. Voiko olla että mies teki sen tahallaan, antaakseen ei-verbaalisen viestin sinulle siitä että kyseessä on hänelle vain hauskanpidosta, eikä mistään vakavasta? 

Vierailija
47/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kuitenkin kullia?

Vierailija
48/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomasin, että vastasit Tinder-viestiin, kun olin luonasi. Se tuntui minusta hämmentävältä."

Ihan tuosta voit aloittaa keskustelun. Keskustelu onkin tosi tärkeä käydä tuossa vaiheessa. 

Hyvä on puhua ainakin siitä, mitä kumpikin haluaa: monogamisen parisuhteen, avoimen suhteen, pelkkää seksiä ilman sitoutumista tai jotain muuta. Mitään ei kannata olettaa, eikä se tee toisesta huonoa tai moraalitonta, jos hän haluaa eri asioita kuin itse.

Myöskään seksin harrastaminen ei nykyään tarkoita, etteikö voisi tapailla muitakin ja harrastaa seksiä muiden kanssa. Siinäkään ei ole mitään pahaa, ellei nimenomaan olla sovittu, että ollaan vain keskenään. Kondomia käytetään tietenkin niin kauan kunnes toisin sovitaan ja on käyty testeissä.

Vierailija
49/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökeröä käytöstä. Voiko olla että mies teki sen tahallaan, antaakseen ei-verbaalisen viestin sinulle siitä että kyseessä on hänelle vain hauskanpidosta, eikä mistään vakavasta? 

Jos on narsisti, he testaavat, mikä menee läpi. Sitten tekevät kerran oharit ja katsovat, miten siihen suhtaudutaan. Sitten taas joku pikkunen piikki jonnekin. Ja jos toinen vaan kohteliaasi katsoo siinä vieressä, kun ei halua olla itse riehuva sekopää niin pian huomaa olevansa henkisesti väkivaltaisessa suhteessa. 

Minä olin traumatisoivassa suhteessa. Siinä heti ensimmäisellä viikolla mies teki vähän vastaavan testin kuin tuo ap:n kertoma, ei tosin ollut Tinder vaan WhatsApp, jonka avulla teki sen.

Vierailija
50/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huomasin, että vastasit Tinder-viestiin, kun olin luonasi. Se tuntui minusta hämmentävältä."

Ihan tuosta voit aloittaa keskustelun. Keskustelu onkin tosi tärkeä käydä tuossa vaiheessa. 

Hyvä on puhua ainakin siitä, mitä kumpikin haluaa: monogamisen parisuhteen, avoimen suhteen, pelkkää seksiä ilman sitoutumista tai jotain muuta. Mitään ei kannata olettaa, eikä se tee toisesta huonoa tai moraalitonta, jos hän haluaa eri asioita kuin itse.

Myöskään seksin harrastaminen ei nykyään tarkoita, etteikö voisi tapailla muitakin ja harrastaa seksiä muiden kanssa. Siinäkään ei ole mitään pahaa, ellei nimenomaan olla sovittu, että ollaan vain keskenään. Kondomia käytetään tietenkin niin kauan kunnes toisin sovitaan ja on käyty testeissä.

Testit eivät ole mikään autuaaksi tekevä asia. Virukset tarttuvat kondomin kanssakin. 

Vierailija
51/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muunneltua totuutta..?

Vierailija
52/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tinderin ainoa nainen. Miehet tapaavat useampaa naista.

Vierailija
53/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin oikeasti kysynyt jopa huvittuneena, että käytätkö tosiaan Tinderiä just nyt. Ja kerännyt kimpsut ja kampsut ja lähtenyt kotiin. Bye.

Vierailija
54/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ette ole parisuhteessa.

Vierailija
55/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei tarvitse tehdä treffiseuralaisen läsnäollessa.

Vierailija
56/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin oikeasti kysynyt jopa huvittuneena, että käytätkö tosiaan Tinderiä just nyt. Ja kerännyt kimpsut ja kampsut ja lähtenyt kotiin. Bye.

Tuo on ainoa oikea tapa. Ja jos ei saa sanaa suustaan, voi toki poistua kysymättä. 

Vierailija
57/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis panevat useampaa naista? 

Ei oikeasti kannata etsiä parisuhdetta Tinderistä.

Vierailija
58/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis panevat useampaa naista? 

Ei oikeasti kannata etsiä parisuhdetta Tinderistä.

Kyllä panevat.

Vierailija
59/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku kuvittelee Tinderistä löytävänsä perinteisen parisuhteen?

Vierailija
60/83 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ihmetellä koska valitsit sen miehen ulkonäön perusteella. Niillä komeilla miehillä on sutinaa muitten naisten kanssa eikä ne ole uskollisia yhdelle naiselle. Olisit voinut heti alussa kysyä onko se uskollinen vai tapaileeko muita naisia.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Ja sitten kun se kiltti ja kunnollinen mies kerran saa muualta huomiota niin se lähtee kuin hauki rannasta. Nimim. kokemusta on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi