Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan tinderissä tykkäyksiä ihan todella alempitasoisilta miehiltä

Vierailija
25.02.2024 |

Olen ihan nätti nainen ja ikää 47normaalipainon ylärajoilla, jolle teen koko ajan jotain. Pitkät hiukset, meikkaan kevyesti, nätit kuvat. Ei filttereitä. Miehet jotka tykkäävät ovat 90% sellaisia joita en kuvittele treffaavani. Onko syynä se että laitoin kiinnostuksen kohteeksi mielenterveyden asiat?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain parissa päivässä noin 1000 tykkäystä ja ehkä kopa 5% sellaisia joita voisin ehkä tavata tai jutella? Onko normaalia?

Ap

Naisille on ihan normaalia tykätä vain niistä komeimmista panomiehistä ja sitten itkeä kun kukaan ei halua sitoutua.

Vierailija
42/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla tavista kummempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Jos tasoteoria on totta, mä olen lopun ikääni yksin. En kykene, en sitten millään! Olen yrittänyt ja yrittänyt, ja miehet joiden kanssa olen käynyt treffeillä, hullaantuu minusta jotenkin ihan hirveästi. Itellä ei ole vielä värähtänyt. 

Hyi helvetti se on kyllä kauheinta jos mies tykkää naisesta. 

Vierailija
44/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset usein arvioivat omaa arvoaan deittimarkkinoilla aivan eri kriteerein kuin miehet, ja tämä voi usein selittää sen naisten kokeman ihmetyksen siitä, kun eivät koe löytävänsä tasoistaan seuraa. Yllättävän suurelle osalle miehiä naisen yhteiskunnallinen- ja sosioekonominen asema tai varallisuus eivät merkitse käytännössä mitään. Eniten merkitsee naisen viehättävyys, johon lukeutuu ainakin ulkoinen kauneus ja se, että nainen on mukavaa seuraa ja häneltä saa suhteellisen helposti seksiä. Tämä selittää sen, että suhteellisen korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa oleva mies voi alkaa suhteeseen vaikkapa stripparin kanssa. Tästäkin on nähdäkseni esimerkkinä vaikkapa eräs kotimainen entinen formulakuski.

M46

Vierailija
45/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeää, ap, miksi miehet eivät tajua omaa tasoaan ja tykkää vain omantasoisista naisista?

Vierailija
46/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä laittaa katsomatta tykkäyksen kaikille, myös kuvattomille.

naiset tekevät valinnan tinderissä. useimmat tavalliset miehet eivät saa yhtään matchia, vaikka tykkäisivät kaikkien naisten profiileista. siksi miesten on ihan turha nirsoilla tykkäysten jakamisessa.

Sehän on vaan ihan miesten oma vika, mitäs olette niin tyhmiä ja yksinkertaisia. Katos kun silloin Tinderin algoritmi luokittelee teidät 1-2 tason mieheksi, ja sen jälkeen ette enää näe, kuin bittien tekemiä profiileja, jotta jäisitte sinne roikkumaan.

Vierailija
47/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät he sinua halua deittailla vaan haluavat vain seksiä. Itsekin vain luettelit ulkoisia juttuja.

So? Kaikki miehet ovat vain billun perässä. Miehet kykenevät rakastumaan ja rarkastamaan vaan kauniita naisia ja itseään. 

Vierailija
48/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempitasoisille? Tämä täytyy olla trolli tai joku typerys.

Vierailija
49/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on markkina-arvo?

Olet arvottanut itsesi liian korkealle. Nyt markkinat kertovat todellisen arvosi/tasosi. Eikä arvosi ole kohoamassa!

Vierailija
50/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan mielenterveyden ylläpitoon kuuluu tinderh u o r i e n välttely

Vierailija
51/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt nyt aivan väärän kysymyksen, AP. Keskityt ihan väärään asiaan. 

Kysy ennemmin tätä: "mikseivät ne miehet jotka ovat minun silmiini kiinnostavia, anna minulle tykkäyksiä"?

Vierailija
52/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mitä tapahtuu kun muokkaat profiiliasi.

Vierailija
53/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein arvioivat omaa arvoaan deittimarkkinoilla aivan eri kriteerein kuin miehet, ja tämä voi usein selittää sen naisten kokeman ihmetyksen siitä, kun eivät koe löytävänsä tasoistaan seuraa. Yllättävän suurelle osalle miehiä naisen yhteiskunnallinen- ja sosioekonominen asema tai varallisuus eivät merkitse käytännössä mitään. Eniten merkitsee naisen viehättävyys, johon lukeutuu ainakin ulkoinen kauneus ja se, että nainen on mukavaa seuraa ja häneltä saa suhteellisen helposti seksiä. Tämä selittää sen, että suhteellisen korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa oleva mies voi alkaa suhteeseen vaikkapa stripparin kanssa. Tästäkin on nähdäkseni esimerkkinä vaikkapa eräs kotimainen entinen formulakuski.

M46

Totta puhut! Sama pätee miehiin. Miehetkin luulevat, että naiset arvostavat miehissä samoja asioita, joita miehet itse ihailevat/kadehtivat muissa miehissä, ja sitten miehet luulevat, että naisia kiinnostaa miehen auto, sosioekonominen asema tai varallisuus. Ne eivät kuitenkaan merkitse käytännössä mitään. Eniten merkitsee miehen puoleensavetävyys, johon lukeutuu ainakin miellyttävä ulkonäkö ja se, että mies on mukavaa seuraa ja hänen kanssaan seksi toimii (ts. ollaan seksuaalisesti samanhenkisiä eli mieltymykset ja fetissit menevät yhteen, ja että seksissä huomioidaan toista vastavuoroisesti).

En tiedä kenestä formulakuskista puhut, koska kuten sanoin, ei oikein autot kiinnosta, joten ei olla kiinnostuneita noista formulakuskeista, joista te olette.

Vierailija
54/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämä muutenkin mene jotakuinkin noin, että valtaosa tapahtumista jotka "tippuu taivaalta", on pääasiallisesti paskaa ja vain hyvin harvoin jotain mitä eritoten haluaisi? 

Vierailija
55/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus mielenterveyden asioihin listattuna treffipalveluun houkuttelee just ihmisiä, joilla niitä on, koska ajatellaan, että "ymmärrät" heitä ja kannattelet.

Vierailija
56/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos EI saisi tykkäyksiä itseään alempitasoisilta, niin sehän tarkoittaisi käytännössä sitä, että on itse ihan alinta tasoa. Ihmiset antaa tykkäyksiä niille jotka kiinnostaa heitä, ja tietysti parempitasoiset kiinnostaa. 

Vierailija
57/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sopivan tavis, että kuka tahansa kehtaa antaa tykkäyksen. Itsehän sitä voi omilla tykkäyksillään karsia pois ne ei-kiinnostavat. 

Vierailija
58/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskityt niihin tykkääjiin, jotka ovat sinua matalampitasoisia?

Mikset vaan valitse sieltä tykkääjiesi joukosta niitä miehiä jotka ovat riittävän korkeatasoisia sinulle, ja ala viestittelemään heidän kanssaan? Miksi tuhlaat aikaa ja energiaa matalatasoisista tykkäyksistä valittamiseen?

Vierailija
59/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen ulkonäkö naisille merkityksetön ole, mutta käsittääkseni erot tässä kysymyksessä sukupuolten välillä liittyvät juuri siihen, että painotuksissa on eroa. Valtaosa miehistä antaa naisen ulkonäölle enemmän painoarvoa mitä naiset kuvittelevat. Miehet taas kuvittelevat juuri tästä syystä, että heidän omalla ulkonäöllä olisi vastaavanlainen merkitys ja he puolestaan aliarvioivat heidän menestyksensä ja yhteiskunnallisen asemansa merkityksen. On viitteitä, että miehet keskimäärin jopa yliarvioivat esimerkiksi lihaksikkaan vartalon merkitystä deittimarkkinoilla. Valtaosa kummastakaan sukupuolesta ei käsittääkseni peilaa vastakkaisen sukupuolen oletettuja arvostuksia suoraan siihen, mitä he itse arvostavat oman sukupuolensa edustajalla. Juuri tästä johtuen varallisuus ja asema eivät merkitse ratkaisevasti miehille kumppanin valinnassa, vaikka tästä usein miesten välillä onkin kilpailua.

M46

Vierailija
60/61 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Jos tasoteoria on totta, mä olen lopun ikääni yksin. En kykene, en sitten millään! Olen yrittänyt ja yrittänyt, ja miehet joiden kanssa olen käynyt treffeillä, hullaantuu minusta jotenkin ihan hirveästi. Itellä ei ole vielä värähtänyt. 

Jonkun tasoteorian takia ei kannata vajota epätoivoon, sillä se ei ole totta.