Saan tinderissä tykkäyksiä ihan todella alempitasoisilta miehiltä
Olen ihan nätti nainen ja ikää 47normaalipainon ylärajoilla, jolle teen koko ajan jotain. Pitkät hiukset, meikkaan kevyesti, nätit kuvat. Ei filttereitä. Miehet jotka tykkäävät ovat 90% sellaisia joita en kuvittele treffaavani. Onko syynä se että laitoin kiinnostuksen kohteeksi mielenterveyden asiat?
Kommentit (61)
Mulla sama. Jos tasoteoria on totta, mä olen lopun ikääni yksin. En kykene, en sitten millään! Olen yrittänyt ja yrittänyt, ja miehet joiden kanssa olen käynyt treffeillä, hullaantuu minusta jotenkin ihan hirveästi. Itellä ei ole vielä värähtänyt.
Profiiliasi näkemättä on kyllä haasteellista arvailla. Yleisellä tasolla tuollainen ongelma voi kuitenkin viestiä siitä, ettei omakuvasi ja muiden sinusta profiilin perusteella saamasi kuva vastaa toisiaan. Tietysti sillä on merkitystä, minkä ikäistä seuraa sieltä haet. Jos kuitenkin suunnilleen oman ikäisiä suhteellisen komeita ja fyysisesti kunnossa olevia miehiä etsit, niin suuri osa heistä hakee ja saakin Tinderistä nuorempaa naisseuraa. Kun suuri osa miehistä hakee tuolta pääasiassa kuitenkin seksiseuraa, niin etenkin keski-ikäisillä miehillä on etsinnässä usein kaunis ja selvästi itseään nuorempi nainen.
M46
Kaikilla naisilla on tuo sama ongelma
Onko salikuvia, vuorikuvia, purjehduskuvia, mojitokuvia, sukelluskuvia, ulkomaankuvia tai muita red flägejä
Mikä vika näissä on? Eikö omia harrastuksia saa näyttää kuvissa?
Ihan mielenkiinnosta kysyn 😄
Christiiina kirjoitti:
Kaikilla naisilla on tuo sama ongelma
Luulot liian kovat ja luulee että voi poimia rusinat pullasta?
Vierailija kirjoitti:
Onko salikuvia, vuorikuvia, purjehduskuvia, mojitokuvia, sukelluskuvia, ulkomaankuvia tai muita red flägejä
Tarkoitus olisi viettää aikaa yhdessä eikä lähetellä kuvia instagramissa, kun toinen reissaa ties missä.
Oman laskuoppini mukaan olet siis saanut noin 50 kiinnostuksen osoitusta tyypeiltä, joihin voisit itse tykästyä. Sehän on tosi paljon, onnittelut! Kannattaa ehkä kirjoittaa tosiaan se oma profiili sillä lailla, ettei sitä eksy lukemaan sellaiset henkilöt, joiden et katso olevan omaa kohderyhmääsi. Eli vaikka sinua kiinnostaisi mielenterveys ja hyvinvointi, niin jätä se mt pois ja tarkkaile miten saalis muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla alempitasoisilta?
Sellaisia jotka ei huolehdi mitenkään itsestään.
Ap
Mistä tiedät ettei huolehdi, jos et ole vielä tavannut? Vertailetko horoskooppimerkkejänne?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on miesten kalakuvissa, metsästyskuvissa, eräjormakuvissa, mp-kuvissa, jne.?
Saa tykkäyksiä sovelluksessa jonka käyttö perustuu tykkäyksiin ja sitten valittaa tykkäyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on miesten kalakuvissa, metsästyskuvissa, eräjormakuvissa, mp-kuvissa, jne.?
Ei mitään vikaa tietenkään!
Tapailumieheltä paljastuii alun feikkauksen jälkeen pahat mt-ongelmat (autismi, ahdistushäiriö, psykoterapia, psyykenlääkkeet jne jne) niin tuolla kokemuksella en ymmärrä miksi kukaan haluaa tieten tahtoen mainita sanallakaan olevansa kiinnostunut tuollaisesta loputtomasta itsemärehtimisen suosta.
Ihan vihoviimeistä kirjoittaa deittiprofiiliin jotain kiinnostuksesta mt-asioihin kun tuo houkuttaa pinnalle vain kaikki vinksahtaneet reppanat jotka vihdoinkin miettii että jes, kerrankin joku ymmärtää. Normaaliudesta kaukana. Mt-asiat ei ole deittiapeissa mitään hymistelyjoogaa, itsehoitoa ja kotihyggeilyä, vaan siellä seassa on ihan oikeasti vinksahtaneita psyykepotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi viettää aikaa yhdessä eikä lähetellä kuvia instagramissa, kun toinen reissaa ties missä.
Yhdessäkin voi matkustaa?
Kyllä se alampi tasoinen alempi tasoisen tunnistaa.
Mikä pointti tuossa muuten on että laitetaan kiinnostuksen kohteeksi mielenterveyden asiat - mitä se siis tarkoittaa? Olen itsekin joissain profiileissa siihen törmännyt. Tarkoittaako se sitä, että käy terapiassa vai että yleisesti ottaen pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan - väärintulkinnan mahdollisuus taitaa tällaisissa olla aika suuri.
Ongelmana on ainakin nämä:
- kaikista tykkäävät miehet
- miehet ja naiset maksavat palvelusta, jotta voisivat valikoida niistä, jotka heistä ovat tykänneet, parhaat päältä. Tämä johtaa siihen, että osa ei svaippaa ketään oikealle ennen kuin heistä on tykätty. Näin jostakin naisesta tykänneiden tykkääjien joukko on täynnä niitä kaikki kelpaa tyyppejä, jotka yrittävät saada edes sen yhden tykkäyksen takaisin. Tämä ahdistaa naisia, koska se heistä tykänneiden joukko on niin epäsopivaa sakkia, että loppuelämä yksin tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä laittaa katsomatta tykkäyksen kaikille, myös kuvattomille.
naiset tekevät valinnan tinderissä. useimmat tavalliset miehet eivät saa yhtään matchia, vaikka tykkäisivät kaikkien naisten profiileista. siksi miesten on ihan turha nirsoilla tykkäysten jakamisessa.
Minusta ärsyttävimpiä ovat viestit, joita lähettelevät huomattavasti vanhemmat miehet. Olen 22 ja yläikärajani on 29, minkä olen selkeästi ilmaissut. Silti saan viestejä isäni ja isoisäni ikäisiltä miehiltä.
Ei purjehduskuvissa, mp-kuvissa ym ole mitään väärää. Just hyvä että kertovat, niin ei kiinnostuneet svaippaa vasemmalle.
Tosiaan maksullisen version tuhansia tykkäyksiä selatessa tulee olo, että tekee mieli hautautua sängyn alle iäksi, yksin.
Eivät he sinua halua deittailla vaan haluavat vain seksiä. Itsekin vain luettelit ulkoisia juttuja.